Imprezy integracyjne 2.0

Dziś wszystko jest 2.0.  Mamy więc społeczeństwo 2.0, media 2.0, web 2.0. Imprezy integracyjne też występują w formacie 2.0 – czyli zdigitalizowanych, pełnym elektroniki bądź mobilnym.

2 stycznia 2019
zdjęcie - Imprezy integracyjne 2.0

Imprezy integracyjne 2.0

Dziś wszystko jest 2.0.  Mamy więc społeczeństwo 2.0, media 2.0, web 2.0.Imprezy pracownicze też występują w formacie 2.0 – czyli zdigitalizowanym, pełnym elektroniki bądź mobilnym.

Moda na rozwiązania 2.0 bierze się z potrzeby innowacji, która w branży teambuildingów stała się tendencją, trochę z powodu coraz silniejszej reprezentacji iPokolenia w firmach. Ygreki podjęli pracę już jakiś czas temu – dziś pełnią funkcje kierownicze i co raz częściej podejmują decyzje o zakupie tych czy innych formatów teambuildingowych. Zetowie to najmłodsi pracownicy. W przeciwieństwie do poprzednich pokoleń wprost, wszem i wobec komunikują swoje potrzeby. Nie chcą szkoleń tradycyjnych z flipchartem i krzesłami w podkowę, nie cieszą się również na tradycyjną imprezę pracowniczą. Żyją cyfrowo i tak też chcą się bawić.

ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

Firmowe imprezy integracyjne są idealną okazją na nawiązanie relacji między pracownikami.  Impreza integracyjna,podczas której uczestnicy doświadczają atrakcyjnych w formie gier szkoleniowych, a następnie z pomocą trenera pozyskują wiedzę na temat zjawisk i procesów, które zaszły, może stać się solidnym fundamentem dalszych relacji służbowych.

Poznaj nasze rozwiązania zaprojektowane w duchu team building :



Przykłady imprez pracowniczych 2.0 :

  •     Mikołajki 2.0
    Integracja odbyła się w siedzibie firmy. Światła zgasły, uczestnicy otrzymali sprzęt do laserowego paintballa i trochę jak w Igrzyskach Śmierci mogli otrzymywać zrzuty dodatkowego sprzętu.  Rozgrywka składała się z kilku trybów – capture the flag, seek and destroy, kill’em all etc. W pewnym momencie w biurze pojawiła się obca ekipa. Ekipa św. Mikołaja z Elfami. Pozostałe zespoły miały wpaść na to, że muszą połączyć siły, aby pokonać X-mas team i przejąć prezenty. Oczywiście się udało :)

  •     Integracja 2.0
    Uczestnicy wchodzą do sali w której jest ciemno, klimatyzacja jest odpalona na najniższą temperaturę, nie ma cateringu. Otrzymują informację, że na wszystkie atrakcje i udogodnienia muszą sobie zasłużyć poprzez rozwiązywanie zagadek. Rozwiązanie zagadek daje punkty, które można przeznaczyć na wybrane z listy atrakcje. Mechanika gry bazuje na grach planszowych, escape roomach i QR codach. W rezultacie rozgrywki uczestnicy zapewniają sobie wszystkie udogodnienia, wielodaniowy posiłek, muzykę i DJ’a. Wiedzą, że wszystko sami wypracowali – pokolenie IKEA

  •     Gra miejska 2.0
    Wykorzystująca technologię geocachingu. Zamiast tradycyjnych stacji, w których animatorzy czekają na uczestników teambuildingu w grze funkcjonują tzw. kieszenie (cache). Kieszenie są umieszczone na mapach. Uczestnicy mają dostęp do map dzięki aplikacji w swoich smartfonach. Mapa wskazuje mniej więcej gdzie znajduje się kieszeń, w świecie realnym trzeba ją znaleźć. Rozszerzona rzeczywistość pozwala przesunąć animatorów z funkcji instruktorów i opiekunów do czynnych uczestników gry, którzy w odpowiednich momentach scenariusza pojawiają się w polu reakcji uczestników.

  •     Wirtualna Rzeczywistość
    VR w integracjach to nowy trend. Z racji ograniczeń niektórych uczestników nie można bazować tylko na rozwiązaniach VR’ealowych. Zwykle uczestnicy mają szereg zadań i niektóre z nich wymagają założenia Ocullusa czy innego VR device’a. Najczęściej wykorzystujemy VR do gier typu agent bądź gier scenariuszowych odbywających się w przestrzeniach zamkniętych.

ZOBACZ LOSOWE ARTYKUŁY Z NASZEJ STREFY WIEDZY


Szanowni Państwo!
Nigdy nie jest za wcześnie ani za późno, aby ocenić potrzeby działu sprzedaży i wprowadzić zmiany w odpowiedzi na pojawiające się trendy na rynku. Obecny raport przedstawia obszary, z którymi firmy chcące wzmacniać swoje siły sprzedaży będą musiały się w niedługim czasie zmierzyć. Wnikliwe przyglądanie się i analiza tendencji rynkowych oraz wprowadzanie koniecznych zmian w organizacji sprzedaży pozwolą na proaktywne podejmowanie działań dotyczących motywacji handlowców, sposobów przeorganizowania procesów sprzedażowych oraz wprowadzenia innych, nowych form uczenia handlowców.
We współczesnych firmach pracownicy poświęcają na rozwój zawodowy jedynie 24 minuty ze swojego tygodnia pracy, co daje 5 minut dziennie (źródło: Deloitte). Natłok zadań coraz częściej utrudnia pracownikom wygospodarowanie kilku dni z rzędu na uczestniczenie w klasycznym szkoleniu. Stąd pojawiają się nowe formy szkoleniowe, które są odpowiedzią na tego rodzaju potrzeby. Jedną z nich są krótkie formy szkoleniowe, trwające 2-4 godzin. Wpisują się one w trend essence learning'u, który coraz częściej jest obecny w branży szkoleniowej.

„Suchą stopą” po wyzwaniach w zespole. Jak wykorzystać proces Action Learning do generowania przełomowych rozwiązań, rozwiązywania problemów i wzmacniania współpracy?

Sukces firmy zależy od ludzi w niej pracujących, a kluczowi pracownicy mają kluczowe znaczenie dla tego sukcesu, zwłaszcza w perspektywie długoterminowej.

Szanowni Państwo!
SAS Institute (największa spółka niepubliczna w dziedzinie oprogramowania) osiągnęła wskaźnik rotacji poniżej 4%, podczas gdy norma branżowa wynosi 20%, nie dlatego, że położyła nacisk na płace, ale dlatego, że zaoferowała interesującą pod względem intelektualnym pracę (…) oraz przyjazne środowisko pracy . Ten i inne przykłady pokazują, że zastosowanie w praktyce 3 C Management jest przeszłością zarządzania w XXI wieku.
Życzymy owocnej lektury!
Zespół Gamma
Gamma - newsletter

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zapraszamy do naszej

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Wideo
Wideo

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

powiązane z tematem artykułu

Daj nam poznać

TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel: 22/266 08 48,

tel. kom.: 505 273 550,



E-mail:
biuro@projektgamma.pl

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę



lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel: 22/266 08 48,
tel. kom.: 505 273 550

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.