Asystent sprzedaży – czym się zajmuje?
Rolą asystenta sprzedaży jest wspieranie działań handlowca, u którego jest on zatrudniony. Zadania osoby a tym stanowisku wąchają się w zależności od rodzaju prowadzonej sprzedaży.

Rolą asystenta sprzedaży jest wspieranie działań handlowca, u którego jest on zatrudniony. Zadania osoby a tym stanowisku wąchają się w zależności od rodzaju prowadzonej sprzedaży.
W przypadku sprzedaży telefonicznej, asystent odpowiedzialny będzie głównie za dopilnowanie odpowiedniego przebiegu dokumentacji, poprawności danych i umów, co wymaga przywiązywania dużej uwagi do szczegółów.
W przypadku jednak sprzedaży online, poza dopilnowaniem poprawności dokumentów, nierzadko do jego zadań należy wychwytywanie błędów na stronie sklepu internetowego i kontakt z działem informatycznym w celu usprawnienia jego działania.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Chcesz poczuć smak prawdziwych negocjacji? Interesuje Cię jak skutecznie windykować należności? Chcesz poprawić swoje umiejętności negocjacyjne? Sprawdź nasze szkolenia sprzedażowe: szkolenia techniki sprzedaży, szkolenie profesjonalna obsługa klienta, szkolenia z negocjacji.
Ważnym zadaniem asystenta sprzedaży internetowej będzie również dopilnowanie wysyłki produktów w odpowiednim terminie. Trochę inaczej stanowisko to funkcjonuje w przypadku sprzedaży terenowej. W tym wypadku, asystent sprzedaży zajmuje się pierwszym kontaktem telefonicznym z klientem, sprawuje piecze nad grafikiem handlowca, a nierzadko znajduje się w roli wysłannika.
To właśnie na barkach asystenta sprzedaży terenowej jest przekonaniu klienta do odbycia spotkania z handlowcem bądź udziału w prezentacji, a więc umiejętności interpersonalne są absolutnie niezbędne na tym stanowisku.
Zaawansowane techniki sprzedaży B2B
Dziś jeśli nie zrozumiesz biznesu klienta to zostanie ci wyłącznie gra ceną – spirala rabatów. Alternatywą jest nowoczesna sprzedaż B2B – 3 graczy, którzy zwykle…Podstawowe Techniki Sprzedaży
Niby wszyscy znają podstawowe techniki sprzedaży, ale rzadko je stosują. Nie rozpoznają potrzeb, argumenty nie przyjmują formy korzyści, nie potrafią obronić ceny danego produktu czy…Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
















