Budowanie relacji z klientem

26 października 2017
zdjęcie - Budowanie relacji z klientem

Klient, to jeden z najważniejszych aspektów sukcesu każdego biznesu. Jest to jeden z kluczowych czynników umożliwiających samo istnienie każdej firmy.

To właśnie dlatego tak ważne jest, aby zadbać o to, aby zarówno spełniane były ich potrzeby, ale także, aby utworzyć pewnego rodzaju więź z klientami firmy, gdyż to wygranie ich zaufania i satysfakcji będzie determinantem sukcesu.

Co również warto zaznaczyć, to że zbudowanie bazy stałych klientów jest niezwykle istotne w dążeniu do długotrwałych efektów i utrzymania wysokiej pozycji na rynku.

 

ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

Jak prawidłowo i zgodnie z celem poprowadzić prezentację? Jakie są podstawowe techniki sprzedaży? Jak uzyskać najlepszy możliwy wynik negocjacji? Jak obecnie skutecznie sprzedawać przez telefon? Zobacz nasze szkolenia. Zapoznaj się z nimi.

 

Kluczem do zbudowania dobrych relacji z klientami jest poznanie ich potrzeb i stałe zbieranie feedbacku choćby przy użyciu social media.

Tylko znajomość opinii klientów pozwoli na dostarczanie odpowiedniej jakości produktu lub usługi, po które nie tylko chętnie będą wracać stali klienci, ale które polecą kolejnym osobom. Warto także pamiętać o utrzymaniu wysokiego stopnia elastyczności i chęci do adaptacji.

Rynek stale się zmienia, a wraz z nim potrzeby i oczekiwania klientów. Dzięki prowadzeniu regularnego rozeznania i zbierania opinii wśród nich, zbudujemy nić zaufania między klientami, a organizacją.

ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

z tej strefy wiedzy

31 października 2017
Praca to środowisko, w którym chcemy być najlepszą wersją samego siebie, a nasze wyniki i produktywność jest stale oceniania. Nie chcemy zawieść przełożonego, współpracowników, samych siebie. Liczymy na podwyżkę, awans i chcemy, by nasza praca została doceniona.
31 października 2017
Asertywnością nazywamy umiejętność obrony własnych poglądów z zachowaniem pozytywnego, spokojnego zachowania. Do sztuki asertywności zalicza się również zdolność opanowania emocji, które zazwyczaj towarzyszą nam, gdy jesteśmy zmuszeni argumentować nasze potrzeby.
31 października 2017
Według definicji, asertywność to zdolność obrony własnych i cudzych praw i poglądów ze spokojnym i pozytywnym nastawieniem, bez agresji i pasywnego przyzwolenia na narzucenie sobie czyichś wartości czy opinii. W dużym uproszczeniu oznacza to w sposób przystępny zaznaczanie własnych potrzeb, wątpliwości.
31 października 2017
Psychologia to jeden z bardziej klasycznych kierunków studiów. Pozwala zdobyć wiedzę na temat ludzkiego umysły, mechanizmów funkcjonowania ludzkiej psychiki, procesów decyzyjnych.
31 października 2017
Znajomość podstaw psychologii jest przydatna w praktyce właściwie w każdym obszarze życia, w którym mamy kontakt z innymi ludźmi.
Gamma - newsletter

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zapraszamy do naszej

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Wideo
Wideo

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

powiązane z tematem artykułu

Daj nam poznać

TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel.: 505 273 550,



E-mail:
biuro@projektgamma.pl

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę



lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel.: 505 273 550


ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.