Co to jest menedżer?

Menedżer to, według definicji, osoba odpowiedzialna za nadzór pewnej określonej grupy zadań, projektu bądź zespołu. To właśnie do niego należy składać raporty z dziennych, tygodniowych lub miesięcznych postępów. 

Gamma - Co to jest menedżer?

    Menedżer to, według definicji, osoba odpowiedzialna za nadzór pewnej określonej grupy zadań, projektu bądź zespołu. To właśnie do niego należy składać raporty z dziennych, tygodniowych lub miesięcznych postępów. W zależności od organizacji dokładny zakres obowiązków menedżera może się różnić.

    W niektórych miejscach, menedżer odpowiedzialny będzie za zespół, jego wyniki, postępy. Będzie nadzorował i kontrolował postępowania, dobierał najlepsze narzędzia motywacyjne i pilnował porządku w zespole, zapewniając warunki sprzyjające pracy.

    W innych organizacjach, menedżer nie będzie posiadał bezpośredniego zespołu podopiecznych, natomiast będzie odpowiedzialny za poszerzenie sprzedaży na rynki zagraniczne.

     

    ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

    Jak delegować i motywować zespół? Jak skutecznie zarządzać projektami? Jak zostać sprawnym liderem w firmie? Jak budować zaangażowanie w zespole? Sprawdź nasze szkolenia menadżerskie np: szkolenie zarządzanie zespołem, szkolenie project manager. Sprawdź je.

     

    Zdarza się, że menedżer, odpowiedzialny za grupę pracowników, również składa raporty starszemu menadżerowi, który może mieć pod sobą kilka, zarządzanych przez niżej postawionych menedżerów grup.

    Najjaśniejszym uproszczeniem roli menedżera jest sięgnięcie po angielską nazwę, którą można przetłumaczyć na „osoba zarządzająca”. Nierzadko jednak spotykamy się też z utożsamieniem osoby menedżera z liderem, czyli kimś, kto przewodzi grupą. i tym zwykle jest.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Praca to środowisko, w którym chcemy być najlepszą wersją samego siebie, a nasze wyniki i produktywność jest stale oceniania. Nie chcemy zawieść przełożonego, współpracowników, samych siebie. Liczymy na podwyżkę, awans i chcemy, by nasza praca została doceniona.
    Asertywnością nazywamy umiejętność obrony własnych poglądów z zachowaniem pozytywnego, spokojnego zachowania. Do sztuki asertywności zalicza się również zdolność opanowania emocji, które zazwyczaj towarzyszą nam, gdy jesteśmy zmuszeni argumentować nasze potrzeby.
    Psychologia to jeden z bardziej klasycznych kierunków studiów. Pozwala zdobyć wiedzę na temat ludzkiego umysły, mechanizmów funkcjonowania ludzkiej psychiki, procesów decyzyjnych.
    Znajomość podstaw psychologii jest przydatna w praktyce właściwie w każdym obszarze życia, w którym mamy kontakt z innymi ludźmi.
    Psychologia to kierunek wbrew pozorom z ogromnymi perspektywami na przyszłość. Psychologowie znajdują zatrudnienie nie tylko w ośrodkach służby zdrowie czy we własnych gabinetach psychologicznych, ale również we wszelkiego rodzaju ośrodkach edukacyjnych, na warsztatach, w korporacjach przy pomocy opracowywania strategii marketingowych czy nawet w sektorze HR.

    strefy wiedzy

    WikiGamma

    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A

    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie

    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video

    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek

    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły

    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza
    Voucher rozwojowy 2025