Obsługa klienta z niepełnosprawnością
Każdy pracodawca chciałby, aby jego pracownicy byli jak najbardziej energiczni, i wykonywali swoje zadania efektywnie i z przyjemnością. N

vwpływa na jego percepcję także w oczach pełnosprawnych klientów.
Jeżeli nasi pracownicy nie będą zwracać uwagi na osoby o specjalnych potrzebach, czy gorzej, wykażą się w stosunku do nich ignorancją lub brakiem szacunku, to bardzo możliwe, że stracimy wartościowego klienta i ucierpi na tym wizerunek naszej firmy.
Należy pamiętać, że niektóre niepełnosprawności nie są widoczne na pierwszy rzut oka, należy wziąć to pod uwagę i nie wyciągać pochopnych wniosków. Warto też zadbać o to by nasz sklep był dostępny dla każdego.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Gamma firma szkoleniowa roku. Zapraszamy do działu szkolenia otwarte gdzie znajdziesz szereg szkoleń związanych ze sprzedażą, rozwojem osobistym i rozwojem managerów. Mamy również dedykowany dział: szkolenia administracja ze szkoleniami dla sektora publicznego. Zobacz dział: szkolenia sprzedażowe
Układ mebli powinien umożliwiać każdemu klientowi poruszanie się po sklepie, także na wózku inwalidzkim lub o kulach.
Jeżeli zadbamy o te kwestie, to zagadnienie obsługi klientów o specjalnych potrzebach jest właściwie wyczerpane. Należy jedynie pamiętać, by zawracać się do osób niepełnosprawnych uprzejmie, w sposób pozbawiony protekcjonalnego tonu, nienatarczywy oraz być gotowym do udzielania im pomocy lub wskazówek zależnie od ich potrzeb.
Obsługa klienta – nowoczesny i tradycyjny klient
Nowoczesny Klient kieruje się potrzebą oszczędności czasu i informacji. Stawia wiarygodność i profesjonalizm nad relację i atmosferę rozmowy.Obsługa klienta z niepełnosprawnością
Szkolenie ma charakter mieszany – odnosi się do aktów prawnych oraz dostarcza umiejętności związanej z przestrzeganiem etykiety obsługi klienta z niepełnosprawnością. Szkolenie dla administracji publicznej…Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
















