Po co dzwoni obsługa klienta?

Gamma - Po co dzwoni obsługa klienta?

    Dział obsługi klienta na za zadanie między innymi utrzymywanie i zacieśnianie relacji z klientem. W XXI wieku istnieje wiele sposobów nawiązywania z nim kontaktu, komunikacja może obywać się na przykład drogową mailową, lub za pośrednictwem portali społecznościowych. Mimo wszystko wciąż najbardziej rozpowszechnioną formą jest kontakt telefoniczny.

    W związku ze swoimi zadaniami przedstawiciele działu obsługi klienta mogą chcieć dowiedzieć się czy klient jest zadowolony z już dostarczonych mu usług lub dóbr, przedstawić mu informację na temat nowych produktów firmy, którą reprezentują lub przekazać ważne komunikaty związane ze zamianami w warunkach dostarczania produktu.

     

    ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

    Chcesz rozwijać swoje umiejętności? Szukasz dobrych szkoleń menedżerskich, sprzedażowych czy rozwoju osobistego? Zobacz:

    Gamma - najlepsza firma szkoleniowa roku.

     

    W każdym wypadku warto poświęcić chwilę na rozmowę z dzwoniącym do nas przedstawicielem, jego stanowisko polega w końcu na dbaniu o naszą satysfakcję. Z drugiej strony przedsiębiorcy powinni dbać o to, by pracownicy ich działu obsługi klienta nie byli zbyt natarczywi i kontaktowali się z klientami tylko wtedy, gdy jest to uzasadnione.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Praca to środowisko, w którym chcemy być najlepszą wersją samego siebie, a nasze wyniki i produktywność jest stale oceniania. Nie chcemy zawieść przełożonego, współpracowników, samych siebie. Liczymy na podwyżkę, awans i chcemy, by nasza praca została doceniona.
    Asertywnością nazywamy umiejętność obrony własnych poglądów z zachowaniem pozytywnego, spokojnego zachowania. Do sztuki asertywności zalicza się również zdolność opanowania emocji, które zazwyczaj towarzyszą nam, gdy jesteśmy zmuszeni argumentować nasze potrzeby.
    Psychologia to jeden z bardziej klasycznych kierunków studiów. Pozwala zdobyć wiedzę na temat ludzkiego umysły, mechanizmów funkcjonowania ludzkiej psychiki, procesów decyzyjnych.
    Znajomość podstaw psychologii jest przydatna w praktyce właściwie w każdym obszarze życia, w którym mamy kontakt z innymi ludźmi.
    Psychologia to kierunek wbrew pozorom z ogromnymi perspektywami na przyszłość. Psychologowie znajdują zatrudnienie nie tylko w ośrodkach służby zdrowie czy we własnych gabinetach psychologicznych, ale również we wszelkiego rodzaju ośrodkach edukacyjnych, na warsztatach, w korporacjach przy pomocy opracowywania strategii marketingowych czy nawet w sektorze HR.

    strefy wiedzy

    WikiGamma

    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A

    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie

    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video

    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek

    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły

    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza
    Voucher rozwojowy 2025