Dawaj innym szczęście

zdjęcie - (the_title())

    Książka przeznaczona jest dla wszystkich osób, które chcą prowadzić dobrze prosperującą firmę, które chcą zmieniać świat i odnaleźć szczęście. „Dawaj innym szczęście” nauczy nas, jak osiągać zysk, zbudować przy tym świetny zespół i być spełnionym człowiekiem.

    Głównym zadaniem książki jest dosłownie dawanie szczęścia, które prowadzi do życia pełnego pasji i sprzyjającego spełnianiu zamierzonych celów. Opowiada ona historię jej autora oraz jego firmy Zappos – to idealny przykład pokazujący jak myślenie długoterminowe i podążanie za pasjami zapewni ci nie tylko zysk, ale też szczęśliwe życie dla ciebie, twoich pracowników oraz klientów.
    Książka przedstawia czytelnikom pewien rodzaj alternatywnego podejścia do kultury korporacyjnej, która skupia się na bardzo prostej koncepcji. Polega ona na sprawianiu, aby ludzie dookoła nas byli szczęśliwi i przez to sami stajemy się szczęśliwsi.

    Autor uczy nas, że warto jest odkryć jedną rzecz, którą się naprawdę pasjonujemy i tak samo jedną rzecz, której zdecydowanie nie chcemy robić. W życiu i w biznesie, czasem wygrywamy, a czasem odnosimy porażki. Jednak najważniejsze jest, aby określić swój cel. Jest to istotna kwestia, ponieważ dzięki temu wszystkie kolejne decyzje stają się dla nas prostsze. Bo zawsze wiesz do czego dążysz. Przykładowo, jeżeli twoim celem jest kierowanie firmą i kochasz satysfakcję, spełnienie jakie ci to daje, decyzja o odrzuceniu oferty sprzedaży spółki za ogromne pieniądze przyjdzie ci z większą łatwością.

    ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

    Jak zarządzać swoim stresem w pracy? Jak rozwiązywać konflikty i asertywnie komunikować się w życiu prywatnym i zawodowym? Czy trening pewności siebie zmieni Twoje życie? Zobacz nasze szkolenia z rozwoju osobistego np: szkolenia z komunikacji interpersonalnej, szkolenie z negocjacji.



    Ponadto, należy przybrać odpowiednie tempo. Rozwijanie się za szybko może przynieść negatywne skutki, szczególnie, jeśli zatrudnione są nieodpowiednie osoby. Z jednej strony to bardzo ekscytujący proces, zdobywamy coraz więcej pieniędzy i co tydzień zatrudniamy nowych pracowników. Jednak należy to również postrzegać jako znak ostrzegawczy. Niezależnie ile stanowisk masz do obsadzenia, zawsze uważnie przeanalizuj kandydaturę każdej ze zgłaszających się osób. Musisz upewnić się, że każda osoba z zespołu podziela twoją wizję firmy i chce być częścią stworzonej przez ciebie kultury.

    Cały czas ucz się czegoś nowego i spraw, aby było to także priorytetem twoich pracowników. Stwórz kulturę, która zachęca do nieustannego rozwoju osobistego i zawodowego. Stwórz biblioteczkę biurową, oferuj dodatkowe szkolenia. Pracownicy powinni czuć, że ich praca jest częścią jakiegoś większego przedsięwzięcia, a nauka i rozwój to nie tylko przywilej, ale też konieczność.

    Nie skupiaj się na robieniu szumu wokół swojej marki, ale pracuj nad zaangażowaniem i zaufaniem poprzez odpowiednie traktowanie ludzi. Zamiast stresować się tym, jak zwrócić uwagę mediów na twoją działalność, skup się na dobrym traktowaniu klienta i na swoich usługach. Reszta sama się ułoży, a firma stanie się coraz bardziej popularna i nie trzeba będzie zwracać na siebie uwagi na siłę.
    Miej bardzo ambitną wizję przyszłości firmy, której ostatecznym rezultatem będzie szczęście. Oznacza to, że chcemy być kimś więcej niż tym, czym jesteśmy teraz, niezależnie od tego co sprzedajemy.

    Oznacza to posiadanie celu wykraczającego poza generowanie zysku i rozwój firmy. Mimo, że Zappos to biznes obuwniczy z technicznego punktu widzenia, tak naprawdę to nie jest rzecz, którą sprzedają. Ich wyższym celem jest uszczęśliwianie ludzi. Przez świadczenie bardzo dobrych usług. Przez zaskakiwanie ludzi i wykraczanie poza ich oczekiwania. Może to skutkować na przykład szybszym czasem dostawy lub ofertą bezpłatnego zwrotu towaru. Zappos zawsze określa sobie długoterminowe cele, które znaczą coś więcej, niż zarabianie pieniędzy.  

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Książka autorstwa Setha Godina zachęca do tego, aby wprowadzić do swojego życia pewien wyjątkowy element – nazywany fioletową krową. Prostota tego przekazu odkrywa głębszy sens lektury: fioletowa krowa jest niczym innym, jak pewnym celem marketingowym i biznesowym, motywującym do działania i do tworzenia produktów oraz usług, które są atrakcyjne i wyróżniające się na tle innych.Podtytuł książki brzmi: „Zmień się i...
    Historia upadku funduszu hedgingowego LTCM (Long Term Capital Management) zostaje opowiedziana po raz kolejny w książce Rogera Lowensteina, zatytułowanej „When genius failed: the rise and fall of Long Term Capital Management” i pozwala czytelnikom na wyciągnięcie pożytecznych wniosków, dzięki którym mogą lepiej zadbać o finanse swojej firmy.Fundusz ten prowadzony był przez grupę naukowców uhonorowanych Nagrodą Nobla z dziedziny ekonomii, którzy...
    Często słyszy się, że wymiana pracownika może kosztować firmę nawet dwa razy tyle, ile wynosiło jego roczne wynagrodzenie – ale czy zdawałeś sobie sprawę, że utrata kluczowego pracownika w nieodpowiednim momencie może kosztować nawet miliardy dolarów? Książka „Love’em or Lose’em” opowiada historię Johna, inżyniera osiągającego świetne wyniki, który dokonał ważnego odkrycia technologicznego i starał się otrzymać 15% podwyżki. Kiedy prośba...
    Menedżerowie HR i inni specjaliści w tej dziedzinie muszą wiedzieć, co robić w trudnych sytuacjach dotyczących swoich pracowników, dyscypliny czy zwolnień. Aby pomóc osobom pracującym w dziale zasobów ludzkich, specjaliści Shawn Smith i Rebecca Mazin opracowali 200 typowych i dokuczliwych pytań, z którymi takie osoby najczęściej spotykają się w swojej codziennej pracy.Książka „The HR Answer Book” omawia wiele problemów, z...
    „17 śmiertelnych błędów szefa” nie zalicza się do typowych lektur dla menedżerów. Jej autor, Rafał Szczepanik, trener z firmy szkoleniowej „Training Partners”, postanowił stworzyć pierwszą sensacyjną powieść menedżerską. Oznacza to, że książka z dziedziny zarządzania posiada cechy prawdziwego kryminału. Rozpoczyna się ona słowami: „3:49, 3:48, 3:47 – cyfry na wyświetlaczu metalowego, srebrzystego zegara nieubłaganie zbliżały się do zera. Janusz Czerwiński,...

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

    powiązane z tematem artykułu

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza
    kontakt

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa
    NIP: 113-26-90-108

    firma szkoleniowa

    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.