Zarządzanie projektami – czy można się tego nauczyć na szkoleniu
Szkolenia z zakresu zarządzania projektami stanowią z każdym rokiem coraz większą ilość możliwości, są bowiem coraz częściej organizowane. Do właściwego zarządzania zespołem niezbędna jest nie tylko odpowiednia wiedza, ale przede wszystkim umiejętności, które pozwolą ją wykorzystać w praktyce i zmotywować grupę do właściwego działania.
Szkolenia z zakresu zarządzania projektami stanowią z każdym rokiem coraz większą ilość możliwości, są bowiem coraz częściej organizowane. Do właściwego zarządzania zespołem niezbędna jest nie tylko odpowiednia wiedza, ale przede wszystkim umiejętności, które pozwolą ją wykorzystać w praktyce i zmotywować grupę do właściwego działania.
Odpowiednie metody zarządzania projektem
Obecnie opracowano bardzo wiele metod, które służą do właściwego zarządzania projektami. Szkolenia z tego zakresu powinny w dość szczegółowy sposób przybliżać te metody, aby osoby zarządzające projektami i pracujące w zespole nie miały problemu z ich odpowiednim stosowaniem. Na szkoleniach przybliża się wiele metod lub też bardzo szczegółowo omawia się wybrane, jeżeli taki jest zakres szkolenia.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Jak budować wiarygodność, autorytet i charyzmę, czyli jak stać się liderem transformacyjnym - zapraszamy na szkolenie z przywództwa.
Zobacz też:
Jak odnaleźć swoją rolę w zespole
Każdy z członków zespołu projektowego powinien mieć określone zadania. Nie wszyscy bowiem mają predyspozycje do tego, aby zostać liderami, niektórzy znacznie lepiej czują się w roli członka zespołu, który dostaje polecenia od innych osób. Odpowiednio prowadzone szkolenie powinno także pomagać w odnalezieniu odpowiedniego dla siebie miejsca w zespole oraz określeniu obowiązków czy tego, jakie oczekiwania stawia się przed osobami na konkretnych stanowiskach.
Szczególna rola – project manager
Na każdym szkoleniu z zarządzania projektami wiele uwagi poświęca się roli, jaką odgrywa project manager. Osoba jest bowiem odpowiedzialna za cały zespół i projekt, zarówno pod względem jego wykonania jak też terminowości. To do niej należy właściwy rozdział zadań poszczególnym członkom zespołu, biorąc pod uwagę ich wiedzę jak również predyspozycje czy posiadane doświadczenie.
NEWSLETTER HR
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
















