Czy stres może motywować do działania?
Bardzo dużo mówi się o negatywnych skutkach stresu. Stres odpowiedzialny jest między innymi za spadek efektywności pracownika. Nie ulega wątpliwości, że mało efektywny pracownik może popaść w konflikt z przełożonym oraz ze współpracownikami.

Czy stres może motywować do działania?
Bardzo dużo mówi się o negatywnych skutkach stresu. Stres odpowiedzialny jest między innymi za spadek efektywności pracownika. Nie ulega wątpliwości, że mało efektywny pracownik może popaść w konflikt z przełożonym oraz ze współpracownikami.
Stres w dużej mierze wpływa również na zdrowie pracownika. Może powodować depresje nerwice i stany lękowe. Koniecznie trzeba jednak zaznaczyć, że stres posiada również pozytywne skutki.
Stres potrafi bowiem motywować nas do działania. Jeżeli działamy pod presją czasu, łatwiej jest nam radzić sobie z terminową realizacją zadań służbowych. Każdy, komu zależy na tym, by odkryć i zrozumieć pozytywne strony stresu, powinien wziąć udział w szkoleniach i kursach, które pomogą zrozumieć czemu służą emocje.
Zarządzanie emocjami szkolenie powinno zostać poprowadzone przez doświadczoną osobę, która posiada odpowiednią dozę wiedzy merytorycznej. Należy w tym miejscu zaznaczyć, że ważna jest zarówno wiedza teoretyczna jak i praktyczna.
Z całą pewnością największy wybór interesujących szkoleń znajdziemy w dużych, prężnie rozwijających się miastach, takich jak na przykład Warszawa, Wrocław czy Kraków. Trzeba zaznaczyć, że szkolenie radzenie sobie ze stresem musi być organizowane regularnie i systematycznie.
Jednorazowy udział w szkoleniu na niewiele może się bowiem stać. Warto byłoby dowiedzieć się czy w miejscu naszego zamieszkania organizowane są kursy i szkolenia dofinansowane ze środków Unii Europejskiej. Szkolenia takie prowadzone są na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Niezmiernie ważne jest również to, aby szkolenia, w których bierzemy udział były certyfikowane. Certyfikat może się bowiem przydać do tego, aby udowodnić swój udział w szkoleniu. Przyda się to w dużej mierze osobom, które planują zbudować profesjonalne CV.
Informacja o tym czy szkolenie jest certyfikowane będzie z całą pewnością podana. Jak już zostało wspomniane, ważne jest to, aby szkolenie zostało poprowadzone przez wykwalifikowaną firmę. Równie istotne jest jednak to, aby uczestnik szkolenia nauczył się aktywnie słuchać.
Profesjonalny Asystent Biura Zarządu i Rady Nadzorczej
Szkolenie dla asystentów zarządu zapozna uczestników z elementami kształtowania postawy biznesowej i rozwijania umiejętności interpersonalnych. Oparte jest na unikalnym modelu kompetencyjnym wypracowanym przez ekspertów od…Zarządzanie stresem i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu
Koniec z paraliżującym stresem! Dzięki nam dowiesz się jak obniżać stres kiedy sytuacja tego wymaga oraz jak mobilizować się uzyskując stres optymalny. Szkolenie antystresowe skierowane…- 800 pigułek wiedzy
- 40 filmów edukacyjnych
- ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej