Wszelkie działania kreatywne wymagają doskonałego warsztatu i znajomości rynku. Coraz więcej firm decyduje się na Design Thinking, czyli metodę pracy opartą na wejściu w rolę użytkownika, tak by końcowy produkt był w jak najlepszym stopniu dopasowany do jego potrzeb i wymagań. Jako, że ta metoda jest stosunkowo młoda, to niewielu ekspertów z branży można znaleźć na rynku.
Lepszym rozwiązaniem, niż marnowanie czasu na znalezienie wolnego specjalisty, jest wyszkolenie własnych pracowników. Design thinking szkolenie zamknięte, można zrealizować we własnej firmie.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze szkolenia?
Teoretycznie rzecz ujmując, dostęp do szkoleń w tym momencie jest na tyle szeroki, że niemal w każdym miesiącu można znaleźć warsztaty w swoim mieście. Jednak nie bez znaczenia pozostaje wybór szkoleniowca. Decydując się na udział w konkretnych warsztatach należy zwrócić uwagę na kilka kwestii.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Firma Gamma sp. j. zaprasza na
szkolenie z Design Thinking. Szkolenie prowadzone jest metodą warsztatową, gdzie uczestnicy zostaną przeprowadzeni przez cykl Design Thinking. Dzięki temu, mogą oni od razu przećwiczyć idee Design Thinking, co pozwala na szybsze wdrożenie tej metodyki w praktykę zawodową. Szkolenie jest przeznaczone dla pracowników działu HR. Zobacz również:
szkolenie zarządzanie projektami,
szkolenia dla menedżerów.
Po pierwsze na czas szkolenia - powinien on być optymalny - czasem zdarza się tak, że kilkudniowe szkolenia wydają się być bardziej atrakcyjne. W takim przypadku należy przyłożyć wagę do jego intensywności, wszak czas to pieniądz i bardziej skondensowana dawka wiedzy może przynieść większe korzyści.
Kolejnym aspektem, który z całą pewnością jest warty uwagi, jest sposób przekazywania informacji. Warto wybierać szkolenia, które prowadzone są dwutorowo, z jednej strony oferowana jest część praktyczna, a z drugiej strony możliwa jest udział w warsztatach praktycznych, które ułatwiają przyswojenie na trwałe zdobytych informacji.
Całość powinna być przeprowadzona w sposób ciekawy i przystępny, tak by każdy - niezależnie od wstępnego poziomu - mógł zrozumieć treść szkolenia.
Dla kogo są szkolenia design thinking
Na udziale w takim szkoleniu może skorzystać bardzo szeroka grupa pracowników, jednak przeznaczone są one przede wszystkim dla pracowników agencji kreatywnych i managerów, którzy odpowiedzialni są za kreację innowacyjnych rozwiązań dla klientów oraz za czuwanie nad przebiegiem procesu realizacji projektu.