Jak budować autorytet managera?
Bycie managerem nie jest wcale tak proste, jak mogłoby się wydawać. Manager musi nie tylko doskonale znać przedsiębiorstwo, jego cele, misje i wizję, ale również pracowników. Musi znać rynek i odpowiednio reagować na wszelkie zmiany, jakie zachodzą w rynku, a także współpracować z innymi osobami zarządzającymi przedsiębiorstwem i wszystkimi działami w firmie. Aby manager mógł możliwie jak najlepiej wykonywać swoje zadania i zarządzać, musi być autorytetem dla pracowników.
Dlatego tak ważne jest, aby osoba na stanowisku kierowniczym odpowiednio budowała swój wizerunek, świadomie prezentowała siebie i swoją pozycję w firmie. Ale jak budować autorytet managera?
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
W dużej mierze umiejętności przywódcze można wypracować. Dobre zarządzanie zespołem to sztuka dobrego motywowania oraz delegowania zadań. Zdobądź niezbędną wiedzę potrzebną, by zostać EXELLENT MENAGEREM! Zapraszamy na szkolenie z zarządzania zespołem. Mogą Cię również zainteresować: szkolenia po angielsku, szkolenie rozwiązywanie konfliktów w zespole.Za kluczową uważana jest również prezencja i osobowość. Tzw. twarda empatia, czyli umiejętność dostrzegania ludzi, ich potrzeb, ograniczeń i możliwości, ale również nie pozwalanie na to, by pracownik wykorzystywał współczucie i dobre serce kierownika mogą znacznie podnieść pozytywny odbiór managera przez innych pracowników. Warto od początku budować swój autorytet, aby być korzystnie postrzeganym przez innych.
Lider Transformacyjny - przywództwo przyszłości
To menedżer kształtuje relacje między pracownikiem a zespołem i organizacją. Jeśli koncentruje się wyłącznie na wyniku relacja jest transakcyjna. Podstawą relacji transformacyjnej jest nadawanie sensu…Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
















