Jak sprzedawać przez telefon?

Jednym z najpopularniejszych sposobów na dotarcie do klienta jest wykonanie telefonu. Wykonujemy go zazwyczaj wtedy, gdy konsument się nie spodziewa.

zdjęcie - (the_title())

    Wówczas nie jesteśmy pewni czy będzie zainteresowany rozmową z nami, naszą ofertą, czy nawet kupieniem tego w danym momencie.

    Dla wielu jest zaletą, ponieważ nie czujemy stresu przed spotkaniem. Rozmowa prowadzona jest na luzie, spokojnie, bez zbędnych emocji. Sprzedawcy często nie lubią rozmów przez telefon, głównie z klientami, którzy się tego nie spodziewają, ponieważ boją się odrzucenia. Dlatego warto skorzystać z wielu ciekawych technik i strategii, które pozwolą nam na swobodniejsze dzwonienie. Głównym elementem jest dobry nastrój,.

    Pamiętaj, że uśmiech słuchać przez słuchawkę, co bardzo pozytywnie wpływa na klienta. Konsument będzie wolał usłyszeć energiczny, pozytywny głos, nić monotonny bełkot, który będzie doprowadzał do senności. Ważna jest także pora w której wykonujemy telefon. Słyszymy, że najlepiej telefon wykonać do godzin południowych. Wówczas klient nie jest jeszcze za bardzo zmęczony i rozdrażniony, co wiąże się z większą chęcią rozmowy.

     

    Wzmocnij wiarę w swoje umiejętności negocjacji. Zostan skuteczniejszym sprzedawcą. Opracuj najlepsze strategie sprzedaży. Zobacz jakie szkolenia sprzedażowe mamy dla Ciebie: Zaufaj firmie szkoleniowej roku!

     

    Ważnym elementem jest również poznanie naszego potencjalnego klienta. Można wcześniej poszukać w Internecie, w ogłoszeniach co potrzebuje dana firma. Pamiętajmy, że to nie my tu jesteśmy ważni tylko biznes naszego konsumenta. Dlatego warto skupić się na rozmowie z klientem, by móc zaproponować najlepszą dla niego ofertę. Ważnym szczegółem jest również przykucie uwagi już na samym początku rozmowy.

    Wstęp powinien zawierać przedstawienie się, firmę, krótką informację o kliencie, korzyści jakie może osiągnąć klient, oraz szybkie przejście do pytań. Początek powinien być szybki, płynny be zbędnych słów, które mogą zniechęcić klienta. Przejście do pytań jest "poprawne politycznie", więc nie obawiajmy się, że w ten sposób wywieramy presje, bądź jesteśmy zbyt nachalni. Często zdarzają się sytuacje, że dodzwaniamy się do sekretarki szefa. pamiętajmy, że musi być przyjacielem nie wrogiem.

    Rozmawiajmy z ta osobą jak z osobą decydującą, przedstawmy najlepsze korzyści. Musimy przedstawiać jak najwięcej powodów, dzięki którym dopuści nas do szefa i będziemy mogli dokonać sprzedaży produktu. Kolejnym ważnym elementem podczas rozmów są obiekcje i wymówki klienta. Dla sprzedawcy jest to najlepszy moment i okazja do zadawania pytań. Pamiętajmy, że sprzedaż przez telefon może być interesująca i przyjemna.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
    AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
    Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
    Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
    Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

    Zapraszamy do naszej

    gamma Wiki +

    Znajdziesz tam:
    • 800 pigułek wiedzy
    • 40 filmów edukacyjnych
    • ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej.
    Raporty HR
    Raporty HR

    Okręty flagowe naszej strefy wiedzy w wersji audio.

    Video
    Video

    Szereg koncepcji, narzędzi i idei w wersji video.

    Audio
    Audio

    Audiopigułki wiedzy w drodze do pracy czy w – trakcie spaceru.

    Artykuły
    Artykuły

    Do przeczytania w lub do pobrania w formacie pdf.

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

    powiązane z tematem artykułu

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa
    NIP: 113-26-90-108


    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.