Jak zadbać o dobrą atmosferę w firmie?
Odpowiednia atmosfera w firmie jest bardzo ważna. Nikt nie lubi bowiem pracować w stresujących warunkach. Poza tym praca w nerwach i stresie może niekorzystnie odbić się na wizerunku oraz zyskach firmy. W praktyce trudno jednak sprawić, aby pracownicy byli wobec siebie mili i pomocni. Rywalizacja o awans i wyższe zarobki często sprawia, że pracownicy są wobec siebie nieufni i podejrzliwi. Niestety nie sprzyja to budowaniu pozytywnych relacji.
Rywalizacja o awans i wyższe zarobki często sprawia, że pracownicy są wobec siebie nieufni i podejrzliwi. Niestety nie sprzyja to budowaniu pozytywnych relacji. Co więc zrobić aby atmosfera w firmie była dobra?
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Projektując szkolenia team building dokładamy staranności w doborze aktywności dla uczestników, wyborze charyzmatycznego prowadzącego oraz profesjonalnej ekipy wspierającej i animującej wydarzenie.
Firmowe imprezy integracyjne to nasza specjalność! Sprawdź sam:
Dodatkowym atutem takiej imprezy będzie zapewnienie pracownikom napojów i przekąsek. Bardziej spokojną alternatywą dla głośnej imprezy klubowej może być na przykład wspólna wycieczka za miasto. Koszt takiej wyprawy nie jest zbyt duży, a na łonie natury można zorganizować miły piknik lub urządzić grilla. Odpoczynek z dala od zgiełku miasta pozwoli pracownikom na wyciszenie się i wspólną kontemplację przyrody.
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
















