Jak znaleźć odpowiednich specjalistów obsługi klienta?

Skuteczna obsługa klienta jest bardzo ważna – coraz większa ilość przedsiębiorców i właścicieli mniejszych i większych firm zaczyna zwracać na to szczególną uwagę. Inwestowanie w szkolenia z obsługi klienta dla pracowników staje się coraz bardziej popularne – właściciele firm wiedzą, że to się opłaca, a taka inwestycja szybko się zwróci.

zdjęcie - (the_title())

     

    Posiadanie w zespole pracowników wykwalifikowanych specjalistów jest rzeczą bardzo istotną - w znaczący sposób wpływa to na poziom usług świadczonych przez firmę, na jej zarobki i pozycję na rynku. Wielu przedsiębiorców wie, jak bardzo ważna jest prawidłowa obsługa klienta - to właśnie dlatego często inwestują oni w szkolenia z obsługi klienta dla swoich pracowników. To się opłaca - taka inwestycja bardzo szybko zaczyna przynosić korzyści. Na stanowisko odpowiedzialne za obsługę klienta warto więc wybrać osobę o odpowiednich umiejętnościach i kompetencjach. Jak ją znaleźć?

    Zachęć pracowników ciekawym ogłoszeniem

    Ogłoszenie o pracę to pierwsza rzecz, na jaką zwracają uwagę nasi potencjalni pracownicy. Przede wszystkim - musi ono być napisane jasno, przejrzyście i prawidłowo. Wiele osób przyznaje, że nie mogąc znaleźć w ogłoszeniu niezbędnych informacji o zakresie obowiązków, wysokości płacy lub zasadach zatrudnienia - rezygnuje z ubiegania się o ofertę. W ogłoszeniu należy więc napisać wszystko to, co jest niezbędne, w ciekawy i przystępny sposób. Ogłoszenie powinno czymś się wyróżniać, być interesujące - daje to sygnał o tym, że praca jest ciekawa i ambitna.

    ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

    Zdobądź wiedzę i praktyczne umiejętności niezbędne w profesjonalnej obsłudze klienta. Zapraszamy na szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta. Celem szkolenia jest udoskonalenie zdolności komunikacyjnych i rozwinięcie umiejętności przyjmowania postawy asertywnej w rozmowie z klientem. Dowiedz się jak budować swój wizerunek przez telefon, jak kontrolować przebieg rozmowy, jakie są zasady komunikacji werbalnej, oraz jak prowadzić rozmowę z trudnym klientem. Szkolenia powiązane z tym tematem: szkolenie telemarketing, szkolenia handlowe.

    Wskaż korzyści z pracy w twojej firmie

    Osoba aplikująca na dane stanowisko z pewnością zwraca uwagę na to, jakie korzyści da jej praca w danej firmie. Nie chodzi tylko o wynagrodzenie za pracę - liczy się również atmosfera pracy, dodatkowe korzyści zapewniane przez pracodawcę i możliwości rozwoju i awansu. Nie zapomnij o tym, aby potencjalnemu pracownikowi przedstawić wszystkie te korzyści, a swoją firmę pokazać w korzystnym świetle!

    Zwróć uwagę na umiejętności kandydata

    CV, jakie wysyłają kandydaci, nie pokazuje ich umiejętności w komunikacji z innymi ludźmi - na stanowisku odpowiedzialnym za obsługę klienta taka umiejętność jest umiejętnością kluczową. Dlatego też podczas procesu rekrutacji niezbędna jest rozmowa kwalifikacyjna. Zwracaj szczególną uwagę na to, w jaki sposób rozmówca wyraża swoje myśli, czy jest uprzejmy, kulturalny i sprawia pozytywne wrażenie. Zapytaj o to, co zrobiłby w sytuacji konfliktu z klientem - rozwiązywanie sporów i konfliktów jest bardzo ważną i niedocenianą umiejętnością. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej możesz przeprowadzić "próbną" rozmowę osoby aplikującej o pracę z "klientem" by sprawdzić, jak poradzi sobie z tym zadaniem.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
    AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
    Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
    Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
    Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

    powiązane z tematem artykułu

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza
    kontakt

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa
    NIP: 113-26-90-108

    firma szkoleniowa

    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.