Jak znaleźć odpowiednich specjalistów obsługi klienta?

Skuteczna obsługa klienta jest bardzo ważna – coraz większa ilość przedsiębiorców i właścicieli mniejszych i większych firm zaczyna zwracać na to szczególną uwagę. Inwestowanie w szkolenia z obsługi klienta dla pracowników staje się coraz bardziej popularne – właściciele firm wiedzą, że to się opłaca, a taka inwestycja szybko się zwróci.

Gamma - Jak znaleźć odpowiednich specjalistów obsługi klienta?

     

    Posiadanie w zespole pracowników wykwalifikowanych specjalistów jest rzeczą bardzo istotną – w znaczący sposób wpływa to na poziom usług świadczonych przez firmę, na jej zarobki i pozycję na rynku. Wielu przedsiębiorców wie, jak bardzo ważna jest prawidłowa obsługa klienta – to właśnie dlatego często inwestują oni w szkolenia z obsługi klienta dla swoich pracowników. To się opłaca – taka inwestycja bardzo szybko zaczyna przynosić korzyści. Na stanowisko odpowiedzialne za obsługę klienta warto więc wybrać osobę o odpowiednich umiejętnościach i kompetencjach. Jak ją znaleźć?

    Zachęć pracowników ciekawym ogłoszeniem

    Ogłoszenie o pracę to pierwsza rzecz, na jaką zwracają uwagę nasi potencjalni pracownicy. Przede wszystkim – musi ono być napisane jasno, przejrzyście i prawidłowo. Wiele osób przyznaje, że nie mogąc znaleźć w ogłoszeniu niezbędnych informacji o zakresie obowiązków, wysokości płacy lub zasadach zatrudnienia – rezygnuje z ubiegania się o ofertę. W ogłoszeniu należy więc napisać wszystko to, co jest niezbędne, w ciekawy i przystępny sposób. Ogłoszenie powinno czymś się wyróżniać, być interesujące – daje to sygnał o tym, że praca jest ciekawa i ambitna.

    ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

    Zdobądź wiedzę i praktyczne umiejętności niezbędne w profesjonalnej obsłudze klienta. Zapraszamy na szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta. Celem szkolenia jest udoskonalenie zdolności komunikacyjnych i rozwinięcie umiejętności przyjmowania postawy asertywnej w rozmowie z klientem. Dowiedz się jak budować swój wizerunek przez telefon, jak kontrolować przebieg rozmowy, jakie są zasady komunikacji werbalnej, oraz jak prowadzić rozmowę z trudnym klientem. Szkolenia powiązane z tym tematem: szkolenie telemarketing, szkolenia handlowe.

    Wskaż korzyści z pracy w twojej firmie

    Osoba aplikująca na dane stanowisko z pewnością zwraca uwagę na to, jakie korzyści da jej praca w danej firmie. Nie chodzi tylko o wynagrodzenie za pracę – liczy się również atmosfera pracy, dodatkowe korzyści zapewniane przez pracodawcę i możliwości rozwoju i awansu. Nie zapomnij o tym, aby potencjalnemu pracownikowi przedstawić wszystkie te korzyści, a swoją firmę pokazać w korzystnym świetle!

    Zwróć uwagę na umiejętności kandydata

    CV, jakie wysyłają kandydaci, nie pokazuje ich umiejętności w komunikacji z innymi ludźmi – na stanowisku odpowiedzialnym za obsługę klienta taka umiejętność jest umiejętnością kluczową. Dlatego też podczas procesu rekrutacji niezbędna jest rozmowa kwalifikacyjna. Zwracaj szczególną uwagę na to, w jaki sposób rozmówca wyraża swoje myśli, czy jest uprzejmy, kulturalny i sprawia pozytywne wrażenie. Zapytaj o to, co zrobiłby w sytuacji konfliktu z klientem – rozwiązywanie sporów i konfliktów jest bardzo ważną i niedocenianą umiejętnością. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej możesz przeprowadzić „próbną” rozmowę osoby aplikującej o pracę z „klientem” by sprawdzić, jak poradzi sobie z tym zadaniem.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
    AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
    Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
    Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
    Menedżer to niezwykle ważne stanowisko w każdej firmie. Osoba je pełniąca jest w pełni odpowiedzialna za realizację działań podległych mu osób oraz działu.

    strefy wiedzy

    WikiGamma

    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A

    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie

    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video

    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek

    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły

    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza
    Voucher rozwojowy 2025