Konsument wchodząc na stronę, może ją od razu opuścić albo pozostać na dłużej. Stwierdza się, że mamy 10 sekund na zwrócenie uwagi na siebie. Zazwyczaj jednym z najważniejszych elementów jest zastosowanie odpowiedniego nagłówka. Jeżeli klient na samym początku nie znajdzie odpowiedni na swoje pytania, zazwyczaj odchodzi dalej, do konkurencji.
Profesjonalny nagłówek to około 80% skutecznej reklamy i oferty. Jest to cały artykuł zawarty w jednej pigułce. Dlatego warto poświęcić więcej czasu na jego odpowiednie stworzenie. Jeśli klient nie zwróci uwagi na pierwsze hasła, to szanse na dalsze zapoznanie się z treścią, są bardzo znikome. Skuteczny nagłówek wiąże się wówczas ze zwiększeniem sprzedaży. Jeżeli sami podejmujemy się jego tworzenia, warto pamiętać o kilku zasadach, które ułatwią nam zadanie. Pamiętajmy, że krótszy wcale nie oznacza lepszy.
Może wygląda oryginalnie i estetycznie, ale trudno jest dobrać odpowiednie informacje tylko w kilku słowach. Inspiracją dla każdego mogą być tabloidy i mass media, które doskonalą sztukę przyciągania uwagi. Podczas komponowania załóżmy, że tylko nagłówek będzie przeczytany. Dlatego ten krótki tekst powinien dostarczyć klientowi podstawowe informacje, a także zbudowanie w czytelniku odpowiedniego zaufania, przekonania.
Rozszerz swoje działania sprzedażowe. Poznaj techniki wpływu i techniki radzenia sobie z psychomanipulacją. Dowiedz się jak profesjonalnie prowadzić rozmowę biznesową. Sprawdź nasze
szkolenia sprzedażowe:
Odwiedź ten dział.
Więc nagłówek powinien dostarczyć wiedzę klientowi co znajduje się na stronie. Krótko musi nakierować myśli an dany temat. Najlepiej w punktach wypisać sobie kilka, które przyjdą nam do głowy, kolejno z pomocą bliskiej osoby wybrać ten, który najbardziej przemawia, najlepiej brzmi. W nagłówku bardzo ważne jest także umieszczenie krótkiej informacji, która weźmie pod uwagę koszt.
Nie musimy od razu pisać konkretnej ceny. Możemy jedynie określić kilkoma słowami jak to mniej więcej wygląda, np. taniej niż w salonach, czy nawet inwestycja na dłuższy okres. Bardziej powinniśmy się skupić na korzyściach, które bardziej wpłyną na decyzję klienta.
Konsument powinien mieć jasno przedstawione co będzie miał w zamian jeśli zdecyduje się na zakup. Pamiętajmy, by określić najważniejsze korzyści, które spełniają potrzeby zainteresowanego. Wszystkie te informacje muszą być odpowiednio i profesjonalnie zawarte w nagłówku, w kilku słowach, które zwrócą uwagę klienta.