Klient w dobrych rękach

Skłonienie konsumenta do nabycia towaru obarczone jest pewnym ryzykiem. Jeżeli zostanie przeprowadzone poprawnie być może zyska się lojalnego klienta, jeżeli nie, po Internecie może rozejść się opinia, że firma jest nierzetelna, nie dba o dobro klientów, że zależy im jedynie na pieniądzach. Uniknięcie tego rodzaju sytuacji jest priorytetem dla przedsiębiorstw pragnących działać na rynku i zyskać na lojalności swoich klientów.
     
    Skłonienie konsumenta do nabycia towaru obarczone jest pewnym ryzykiem. Jeżeli zostanie przeprowadzone poprawnie być może zyska się lojalnego klienta, jeżeli nie, po Internecie może rozejść się opinia, że firma jest nierzetelna, nie dba o dobro klientów, że zależyim jedynie na pieniądzach.

    Uniknięcie tego rodzaju sytuacji jest priorytetem dla przedsiębiorstw pragnących działać na rynku i zyskać na lojalności swoich klientów. Oferowanie wysokiej jakości produktów nie wystarcza, trzeba dodatkowo wykazywać się zainteresowaniem potrzebami kupujących oraz ich wygodą, a także indywidualnym traktowaniem.

    Pracownicy, którzy odbyli szkolenie ze sprzedaży, wiedzą, jak nawiązać trwalszą relację z konsumentami. Uczą się technik perswazji i umiejętnej komunikacji, dzięki czemu umieją nie tylko słuchać, ale też wiedzą, co jest ukryte między wierszami, do jakich cech klienci przywiązują największą wagę. Właśnie z tego względu tak ważne jest inwestowanie w ukierunkowany rozwój pracowników, poprzez wysyłanie ich na kursy i organizowanie szkoleń.

    ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

    Zdobądź niezbędną wiedzę i umiejętność profesjonalnej sprzedaży i obsługi klienta. Zapraszamy na szkolenie z technik sprzedaży, na którym uczestnicy zostaną gruntownie przygotowani z zakresu profesjonalnej obsługi klienta. Na szkoleniu zostaną omówione m. in.: przygotowanie do spotkania, budowanie relacji z klientem, argumentacja i przekonanie klienta do oferowanego produktu, negocjowanie warunków umowy, finalizowanie transakcji.

    Szkolenia powiązane z tym tematem: szkolenie z obsługi klienta, sprzedaż narracyjna.

    Świadome przedsiębiorstwa wiedzą, że sprzedawanie produktów to skomplikowany proces reklamy, uwiarygadniania i obietnic, które muszą znaleźć pokrycie. To także osobiste relacje ze sprzedającym, który chętnie udziela informacji, wykazuje się kompetencjami, a także posiada wiedzę, dzięki której klient rozwiąże swoje problemy bądź też rozwieje wątpliwości związane z zakupem.

    W najlepszym interesie firmy jest posiadanie wyszkolonych pracowników, którzy potrafią zaradzić kryzysowej sytuacja i uchronić przedsiębiorstwo przed stratami i kłopotami prawnymi. Wiedzą, jak przekonać klientów, że są w stanie naprawić wyrządzone szkody i jednocześnie obiecują, że zaistniała sytuacja więcej się nie powtórzy.

    To znacznie więcej niż potrafi zaoferować większość współczesnych firm, które nie przyznają się do błędów i nie zwracają uwagi na roszczenia klientów. Taki poziom braku zainteresowania jest jedną z cech, jakie odstraszają konsumentów, zwłaszcza usług i towarów, za które muszą sporo zapłacić.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
    AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
    Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
    Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
    Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

    powiązane z tematem artykułu

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza
    kontakt

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa
    NIP: 113-26-90-108

    firma szkoleniowa

    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.