Kompetentna obsługa klienta

W przypadku znacznej większości organizatorów szkoleń z zakresu kompleksowej obsługi klienta, zajęcia prowadzone są na grupie docelowej liczącej sobie 1-12 członków. Za najważniejsze umiejętności do opanowania przez uczestników takich szkoleń uważa się przede wszystkim:

zdjęcie - (the_title())

 

W przypadku znacznej większości organizatorów szkoleń z zakresu kompleksowej obsługi klienta, zajęcia prowadzone są na grupie docelowej liczącej sobie 1-12 członków. Za najważniejsze umiejętności do opanowania przez uczestników takich szkoleń uważa się przede wszystkim:


- umiejętne stosowanie różnych technik obsługi klienta, z dopasowaniem każdej z nich do wymogów sytuacji
- nie poddawanie się emocjom, szczególnie tym negatywnym, które niekiedy pojawiają się szczególnie w przypadku kontaktu z tak zwanym trudnym klientem
- umiejętność pracy nad budową pozytywnego wizerunku firmy/marki/produktu.
Potencjalny sprzedawca, dzięki odbyciu takiego szkolenia będzie w stanie odpowiedzieć sobie na kilka niezwykle często nurtujących pytań wszystkie osoby, które na tym stanowisku pracują:
- jak być stanowczym przy jednoczesnym zachowaniu uprzejmości i odpowiedniego poziomu kultury wobec klienta?
- jak zorganizować sprawną i szybką obsługę?
- w jaki sposób klient ocenia jakość i sprawność obsługi?
Oto kilka najczęściej pojawiających się bloków tematycznych, na wszelkich szkoleniach z zakresu profesjonalnej i kompleksowej obsługi klienta.
1. Najważniejsze zasady, świadczące o odpowiednio wysokiej jakości obsługi klienta. Tutaj kursanci przede wszystkim uczą się nawiązywania i utrzymania kontaktu z klientem, jakie są najczęstsze błędy w obsłudze klienta i jak z nimi walczyć, jak radzić sobie w trudnych sytuacjach czy jak asertywnie zachowywać się w kontakcie z trudnym klientem.
2. Wszystko co sprzedawca powinien wiedzieć o kliencie - jego potrzeby, rozpoznawanie typów osobowości, jak radzić sobie z poszczególnymi typami klientów ( wykazującymi się postawą roszczeniową, arogancką, wulgarną czy w przypadku klientów niezdecydowanych praktycznie na nic).

ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

Zdobądź wiedzę i praktyczne umiejętności niezbędne w profesjonalnej obsłudze klienta. Zapraszamy na szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta. Celem szkolenia jest udoskonalenie zdolności komunikacyjnych i rozwinięcie umiejętności przyjmowania postawy asertywnej w rozmowie z klientem. Dowiedz się jak budować swój wizerunek przez telefon, jak kontrolować przebieg rozmowy, jakie są zasady komunikacji werbalnej, oraz jak prowadzić rozmowę z trudnym klientem. Szkolenia powiązane z tym tematem: szkolenie telemarketing, szkolenia handlowe.


Niezależnie od tego, kto jest organizatorem szkolenia z zakresu obsługi klienta, w edukacji wykorzystywane są niemal te same metody, czyli filmy szkoleniowe, odgrywanie rozmaitych scenek, praca w parach lub niewielkich grupach, dyskusja, studia przypadków czy nagrywanie video i analiza uzyskanego w ten sposób materiału.

ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

z tej strefy wiedzy

Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

Zapraszamy do naszej

gamma Wiki +

Znajdziesz tam:
  • 800 pigułek wiedzy
  • 40 filmów edukacyjnych
  • ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej.
Raporty HR
Raporty HR

Okręty flagowe naszej strefy wiedzy w wersji audio.

Video
Video

Szereg koncepcji, narzędzi i idei w wersji video.

Audio
Audio

Audiopigułki wiedzy w drodze do pracy czy w – trakcie spaceru.

Artykuły
Artykuły

Do przeczytania w lub do pobrania w formacie pdf.

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Video
Video

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

powiązane z tematem artykułu

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.