Komunikacja interpersonalna to pojęcie, które coraz częściej przewija się przez tematykę szkoleń biznesowych. Kładzie się na nią coraz większy nacisk, wierząc w to, że dzięki odpowiedniej komunikacji można uniknąć wielu błędów, a tym samym generować coraz większe zyski.
Komunikacja interpersonalna to pojęcie, które coraz częściej przewija się przez tematykę szkoleń biznesowych. Kładzie się na nią coraz większy nacisk, wierząc w to, że dzięki odpowiedniej komunikacji można uniknąć wielu błędów, a tym samym generować coraz większe zyski. Czym właściwie ona jest i dlaczego jest tak ważna w dzisiejszym świecie?
Co to właściwie jest komunikacja interpersonalna?
Komunikacja interpersonalna jest to proces, w którym pomiędzy dwoma osobami zachodzi wymiana informacji. Co ważne, na proces ten składa się komunikacja werbalna jak i niewerbalna. Jak łatwo się można domyślić, komunikacja werbalna jest to wszystko to co się mówi, z kolei na komunikację niewerbalną składa się mimika twarzy, gesty oraz postawa ciała. Efektywna komunikacja bez wątpienia jest kluczem do sukcesu w biznesie, bowiem procesy komunikacyjne odbywają się niemal bez przerwy - zarówno wewnątrz firmy jak i w kontaktach zewnętrznych. Osoby, które wiedzą w jaki sposób efektywnie komunikować się w otoczeniu znacznie szybciej awansują na kolejne szczeble kariery zawodowej. Komunikacja jest także powiązana z zachowaniami asertywnymi, które warto sobie przyswoić po to, aby móc pełną piersią pokochać to, co się robi.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Poznaj nasze szkolenia interpersonalne. Dowiedz się jak zwiększyć swoją efektywność osobistą, jak być wielozadaniowym, jak komunikować się z innymi w firmie, jak zarządzać sobą efektywnie.
Na terenie całego kraju organizowane są szkolenia z efektywnej komunikacji interpersonalnej. Posiadają one bardzo rozbudowany program uwzględniający najważniejsze aspekty niezbędne w działalności biznesowej, takie jak na przykład podstawy budowania wizerunku, umiejętność jasnego formułowania myśli czy zasady przekazu komunikatu. Dzięki zdobytej wiedzy można uniknąć wielu nieporozumień w życiu zawodowym. Znacznie prostsze staje się także budowanie pozytywnych relacji zarówno z innymi pracownikami jak i z klientami. Nie do przecenienia są także umiejętności związane z zarządzaniem własnymi emocjami i rozwiązywaniem sytuacji kryzysowych. Nawet dwudniowe szkolenie potrafi zrewolucjonizować podejście do procesu komunikacji wyrabiając u uczestników pozytywne wzorce zachowań, które utrwalane są poprzez szereg ćwiczeń warsztatowych.
Asertywność uczy jak postępować w zgodzie ze sobą – na poziomie technik postaw. Szkolenia z asertywności uczą technik rozwiązywania konfliktów i dają szansę na rozwiązywanie sporów w sposób konstruktywny, bez szkody dla relacji. Zapraszamy na szkolenie z asertywności i technik rozwiązywania konfliktów.
Skorzystaj z naszej bezpłatnej strefy wiedzy wikiGamma+ . Znajdziesz tam:
800 pigułek wiedzy
40 filmów edukacyjnych
~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej
Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.