Kto jest klientem?

Profesjonalne obsługa klienta to coś więcej niż umiejętność szybkiego i sprawnego kasowania towarów, czy prezentowania towaru.

zdjęcie - (the_title())

    Znajomość odpowiednich technik pozwoli nie tylko na zadowolenie obsługiwanych osób ale także poszerzyć bazę klientów i przynieść dodatkowo dochody. Dobrą drogą do poznania tajników sukcesu najlepszych w branży są niewątpliwie szkolenia sprzedażowe, które najzdolniejszych uczynią po prostu najbogatszymi.

    Pierwszym pytaniem przed jakim staje każda osoba prowadząca swoją działalność w oparciu o kontakt z klientem jest pytanie, kim tak naprawdę jest ten mityczny klient. W najprostszym ujęciu jest to osoba, z którą połączy nas relacja oparta na transakcji zakupu sprzedaży. Jest to jednak bardzo zawężająca definicja, która stosowana w praktyce nie będzie przynosić oczekiwanych rezultatów. Bowiem nawet najlepsza obsługa tylko tych osób, które akurat zdecydowały się coś od nas nabyć może prowadzić do zamykanie się bazy klientów i co z tego wynika, ograniczania dochodu. Dlatego, chcąc cieszyć się z szerokiego i stale rosnącego grona klientów warto zapamiętać, że klientem jest każdy i wszyscy.

    /p>

    Gamma - firma szkoleniowa roku w rankingu Gazety Finansowej. Oferujemy szkolenia menadżerskie i sprzedażowe np:

    i inne. Zapoznaj się z nimi. Zapraszamy.

    /p>

    Choć może się wydawać to dość szokujące to pod definicją klienta należy umieszczać nie tylko osoby, z którymi bezpośrednio prowadzimy interesy, ale także wszystkie te osoby, z którymi takie interakcje mogą mieć miejsce. Dlaczego tak szeroko? Z bardzo prostego powodu, wszystkie osoby, które w taki czy inny sposób znajdują się wokół danego biznesu są zwyczajnie potencjalnymi klientami. To właśnie to grono tworzy środowisko, które ostatecznie przesądza o sukcesie danej firmy.

    Ponadto trzeba pamiętać o jeszcze innej istotnej kwestii – każdy biznes, czy to będzie sklep z warzywami, czy usługi wykańczania wnętrz obok podstawowej działalności, która wymaga klientów generuje także potrzeby, które mogą być zaspokajane przez innych klientów. Na przykład obsługi księgowe, prawne, czy choćby dostarczanie codziennych kanapek. Wszyscy oni razem i każdy z osobna jest potencjalny klientem.

    Dlatego też, na przyszłość, warto zapamiętać, że dobrze obsłużony klient to gwarancja tego, że do nas wróci. Dobrze obsłużony potencjalny klient, to pewność, że może ona do nas przyjść i przyciągnąć ze sobą innych. Dodatkowo warto zwracać uwagę na to, jaką opinię o naszych usługach wyniesie nasz kontrahent. W świecie, gdzie wszystko można znaleźć w Internecie jest to ogromnie ważne.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
    AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
    Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
    Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
    Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

    powiązane z tematem artykułu

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza
    kontakt

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa
    NIP: 113-26-90-108

    firma szkoleniowa

    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.