Liczy się nie tylko klient

Organizowane są licznie z myślą o firmach, które dopiero wchodzą na rynek i potrzebują dobrze przygotowanych konsultantów, oraz dla tych, które już swoje na nim przeżyły i wiedzą, że to właśnie dobrze wyszkolony pracownik stanowi ich siłę. Jeżeli zabraknie profesjonalnego podejścia, pracownicy nie będą reprezentowali wartości swojej firmy nawet poza godzinami pracy, czy też obietnice zawarte w reklamach nie znajdą pokrycia w rzeczywistości – w takiej sytuacji trudno oczekiwać, że odniesie się sukces w polityce nastawionej na zadowolenie klienta. A jest ona obecnie podstawą współczesnego rynku elektronicznego.
26 maja 2018
zdjęcie - Liczy się nie tylko klient
 
Organizowane są licznie z myślą o firmach, które dopiero wchodzą na rynek i potrzebują dobrze przygotowanych konsultantów, oraz dla tych, które już swoje na nim przeżyły i wiedzą, że to właśnie dobrze wyszkolony pracownik stanowi ich siłę.

Jeżeli zabraknie profesjonalnego podejścia, pracownicy nie będą reprezentowali wartości swojej firmy nawet poza godzinami pracy, czy też obietnice zawarte w reklamach nie znajdą pokrycia w rzeczywistości – w takiej sytuacji trudno oczekiwać, że odniesie się sukces w polityce nastawionej na zadowolenie klienta. A jest ona obecnie podstawą współczesnego rynku elektronicznego.

ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

Jak pracować z trudnym klientem? Co to jest Seek&sale training i jak zostać hunterem sprzedaży? Jak skutecznie negocjować. Jak radzić sobie z psychomanipulacją w biznesie? Sprawdź nasze szkolenia sprzedażowe.

Zapraszamy.

Bez względu na to, czy przedsiębiorstwo posiada oddział stacjonarny, czy też w pełni poświęciło się działalności w Internecie, konsultacji do spraw sprzedaży zawsze są potrzebni. Powinni oni cechować się wszechstronną wiedzą i doświadczeniem, a także wiedzą i umiejętnościami komunikacji pozwalającymi im zachować spokój nawet w trudnej sytuacji. Jeżeli zabraknie któregokolwiek z tych elementów, cały proces nie osiągnie zamierzonego efektu.

Najlepszym sposobem na nabycie tego rodzaju umiejętności jest uczestniczenie w kursie przeznaczonym dla pracowników. Szkolenie dla handlowców odbywa się w podobnej formule, jak wiele innych. Najpierw uczestniczy zapoznawani są z podstawową teorią, a następnie przeprowadzane są ćwiczenia praktyczne, w czasie których uczą się, jak praktykować poznane techniki.

Skierowanie pracownika na taki kurs to inwestycja w rozwój jego i firmy. Nabyte przez niego umiejętności procentują w formie wyższej sprzedaży oraz liczniejszego grona zadowolonych klientów. Stąd prosta droga do pozytywnych opinii umieszczanych w Internecie. Jeżeli pod adresem przedsiębiorstwa pojawią się pochwały, więcej ludzie skłonnych jest do zainteresowania się ich ofertą.

W dalszej kolejności prowadzi to do większych przychodów, inwestycji i planowanych zysków. Dlatego tak ważne jest inwestowanie w rozwój pracowników, szczególnie osób odpowiedzialnych za bezpośredni kontakt z klientem.

ZOBACZ NAJCIEKAWSZE ARTYKUŁY

z tej strefy wiedzy

7 listopada 2017
Zaufanie: nawet najlepszy proces sprzedaży sam niczego nie sprzeda  Zdobycie miana zaufanego doradcy jest rzadko osiągane.Dlaczego? Wielu sprzedawców uważa, że sami mogą zdecydować, czy są zaufanymi doradcami, ale w rzeczywistości to klienci o tym decydują, czy sprzedawca jest godny zaufania. Zachowania klientów i badania nad przegranymi kontraktami wskazują, że większość klientów nie ufa sprzedawcom lub nie widzi w nich godnych...
28 sierpnia 2018
Model Sprzedaży Challenger Sales – Sprzedaż Prowokatywna Wstęp Modele i podejścia do sprzedaży pojawiają się i znikają. To, co kilka lat temu było najgorętszym i najczęściej stosowanym podejściem do sprzedaży, jest obecnie uważane za staroświeckie. Ta „krótka żywotność” jest spowodowana trendami branżowymi, wpływami zewnętrznymi i ogólną gospodarką. W książce The Challenger Sale autorzy Matthew Dixon i Brent Adamson przedstawiają model,...
13 listopada 2018
  21 technik sprzedaży opartych na dowodach   Techniki sprzedaży - wstęp Co sprawia, że niektórzy sprzedawcy są lepsi od innych? Posiadanie odpowiednich umiejętności i doświadczenia z pewnością jest ważne, ale bycie najlepszym sprzedawcą w firmie zależy również od czegoś więcej. W ciągu ostatnich kilkudziesięciu lat zostało przeprowadzonych wiele badań naukowych dotyczących tego, w jaki sposób ludzki mózg dokonuje wyborów...
25 czerwca 2019
Storytelling sztuka opowiadania historii w celu zaangażowania odbiorcy, publiczności i budowania więzi z klientem. Narrator przekazuje informację, wiadomości i wiedzę w zabawny i ciekawy sposób. Jego narzędziami są techniki werbalne oraz niewerbalne. Storytelling to relacja ze zdarzenia. Historia może być autentyczna lub fikcyjna, ale dobra historia zawsze zawiera element prawdy, nawet jeśli jest fikcją. Przekaz, który niesie, musi być prawdziwy...
8 stycznia 2020
  Style negocjacji według Willema Mastenbroeka Definicja Negocjacje są procesem, w którym biorą udział co najmniej dwie strony. Stanowiska stron są rozbieżne i stanowią przeszkodę w realizacji indywidualnych interesów. Negocjacje mają na celu uzgodnienie stanowisk. Negocjacje – codzienny element życia Negocjacje istnieją od zawsze. Tam, gdzie jest dwoje ludzi, tam zazwyczaj pojawia się konflikt lub przynajmniej różnica stanowisk. Pragnąc wypracować...

ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

z tej strefy wiedzy

28 lipca 2022
Praca sprzedawcy jest wymagająca, bo częściej ponosimy porażkę niż wygraną, ale na tej bazie buduje się sukces. Jak sobie z nimi radzić?
27 kwietnia 2022
Znajomość własnej kultury i kultur, z którymi podejmowana jest komunikacja na jakimkolwiek poziomie owocuje wytworzeniem się świadomości kulturowej, czyli umiejętności rozpoznania i zrozumienia wpływu kultury na ludzkie zachowania i idee oraz wpływu własnej kultury na postrzeganie świata, proces oceniania i podejmowania decyzji. Aby dojść do etapu efektywnej komunikacji międzykulturowej niezbędna jest inwestycja czasu, energii i starań w wykluczenie uprzedzeń i...
8 stycznia 2020
Willem Mastenbroek wyróżnił cztery style prowadzenia negocjacji. Każdy ma swoje plusy i minusy.
15 kwietnia 2019
Perswazja to społeczny wpływ na przekonania, postawy, intencje, motywacje i zachowania. Jest to forma manipulacji oparta na zaangażowaniu, która może zmienić nasze myśli i zachowania. Zasady perswazji posługują się słowami mającymi wpłynąć na innych ludzi i osiągnąć pożądane zmiany.
4 grudnia 2018
Storytelling sztuka opowiadania historii w celu zaangażowania publiczności i budowania więzi z klientem. Narrator przekazuje wiadomość, informacje i wiedzę w zabawny, ciekawy sposób. Jego narzędziami są techniki werbalne i niewerbalne.
Gamma - newsletter

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zapraszamy do naszej

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Wideo
Wideo

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

powiązane z tematem artykułu

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel.: 505 273 550,

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel.: 505 273 550


ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.