Media społecznościowe a wizerunek firmy

Media społecznościowe odgrywają w naszym życiu bardzo dużą rolę. Pozwalają na komunikację z bliskimi, umożliwiają „bycie na czasie” z różnymi nowinkami branżowymi, są także miejscem, bez których nie może istnieć dobre, profesjonalne przedsiębiorstwo.

Gamma - Media społecznościowe a wizerunek firmy

    Media społecznościowe odgrywają w naszym życiu bardzo dużą rolę. Pozwalają na komunikację z bliskimi, umożliwiają „bycie na czasie” z różnymi nowinkami branżowymi, są także miejscem, bez których nie może istnieć dobre, profesjonalne przedsiębiorstwo.

    Budowanie pozytywnego wizerunku firmy w mediach społecznościowych jest jednak procesem długotrwałym i pracochłonnym a młodzi przedsiębiorcy często nie wiedzą jak wykorzystać możliwości, jakie daje im Internet.

    Największą zaletą budowania wizerunku firmy w mediach społecznościowych jest dostęp do świadomości tysięcy użytkowników poszczególnych serwisów. To oznacza, że inwestując kilkanaście czy kilkadziesiąt złotych w kampanię reklamową zyskujemy bardzo wielu odbiorców. Możemy to szybko przeliczyć na tradycyjne roznoszenie ulotek, plakatowanie ulic czy próbę nawiązania kontaktów na stoiskach handlowych z klientami.

    ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

    Poznaj nasze szkolenia interpersonalne. Dowiedz się jak zwiększyć swoją efektywność osobistą, jak być wielozadaniowym, jak komunikować się z innymi w firmie, jak zarządzać sobą efektywnie.

    Zapraszamy.

    A jednak wciąż wielu przedsiębiorców nie chce inwestować w tego typu reklamę. To duży błąd! Kampanie reklamowe w mediach społecznościowych stanowią obecnie najtańszy i najbardziej skuteczny proces, który w krótkiej chwili i za naprawdę niewielkie pieniądze pozwoli na wyświetlenie naszej oferty dużej gamie użytkowników.

    Dodatkowym atutem jest możliwość wybrania grupy docelowej, co jest niewykonalne w tradycyjnych kampaniach, podczas których musimy liczyć się także ze „zmarnowaniem” funduszy na osoby, które całkowicie nie pasują do schematycznych odbiorców firmy.

    Inną zaletą budowania wizerunku firmy w mediach społecznościowych jest komunikacja. Dzięki Internetowi zyskujemy możliwość szybkiej odpowiedzi na wszelkie pytania, opinie i obiekcje, co może znacząco podnieść prestiż i profesjonalizm przedsiębiorstwa. I to całkowicie za darmo, bez specjalnego angażowania czasu na rozmowy telefoniczne, mailowe czy osobiste.

    To doskonała okazja na podniesienie jakości wykonywanych usług obsługi klienta, co w konsekwencji przekłada się na pozytywny odbiór wśród konsumentów oraz wypracowanie zaufanej marki z profesjonalnym podejściem do wykonywanych obowiązków.

    Media społecznościowe odgrywają w naszym życiu bardzo dużą rolę. Pozwalają na komunikację z bliskimi, umożliwiają „bycie na czasie” z różnymi nowinkami branżowymi, są także miejscem, bez których nie może istnieć dobre, profesjonalne przedsiębiorstwo. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy w mediach społecznościowych jest jednak procesem długotrwałym i pracochłonnym a młodzi przedsiębiorcy często nie wiedzą jak wykorzystać możliwości, jakie daje im Internet.

    Największą zaletą budowania wizerunku firmy w mediach społecznościowych jest dostęp do świadomości tysięcy użytkowników poszczególnych serwisów. To oznacza, że inwestując kilkanaście czy kilkadziesiąt złotych w kampanię reklamową zyskujemy bardzo wielu odbiorców. Możemy to szybko przeliczyć na tradycyjne roznoszenie ulotek, plakatowanie ulic czy próbę nawiązania kontaktów na stoiskach handlowych z klientami.

    A jednak wciąż wielu przedsiębiorców nie chce inwestować w tego typu reklamę. To duży błąd! Kampanie reklamowe w mediach społecznościowych stanowią obecnie najtańszy i najbardziej skuteczny proces, który w krótkiej chwili i za naprawdę niewielkie pieniądze pozwoli na wyświetlenie naszej oferty dużej gamie użytkowników.

    Dodatkowym atutem jest możliwość wybrania grupy docelowej, co jest niewykonalne w tradycyjnych kampaniach, podczas których musimy liczyć się także ze „zmarnowaniem” funduszy na osoby, które całkowicie nie pasują do schematycznych odbiorców firmy.

    ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

    Poznaj nasze szkolenia interpersonalne. Dowiedz się jak zwiększyć swoją efektywność osobistą, jak być wielozadaniowym, jak komunikować się z innymi w firmie, jak zarządzać sobą efektywnie.

    Zapraszamy.

    Inną zaletą budowania wizerunku firmy w mediach społecznościowych jest komunikacja. Dzięki Internetowi zyskujemy możliwość szybkiej odpowiedzi na wszelkie pytania, opinie i obiekcje, co może znacząco podnieść prestiż i profesjonalizm przedsiębiorstwa. I to całkowicie za darmo, bez specjalnego angażowania czasu na rozmowy telefoniczne, mailowe czy osobiste.

    To doskonała okazja na podniesienie jakości wykonywanych usług obsługi klienta, co w konsekwencji przekłada się na pozytywny odbiór wśród konsumentów oraz wypracowanie zaufanej marki z profesjonalnym podejściem do wykonywanych obowiązków.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
    AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
    Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
    Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
    Menedżer to niezwykle ważne stanowisko w każdej firmie. Osoba je pełniąca jest w pełni odpowiedzialna za realizację działań podległych mu osób oraz działu.

    strefy wiedzy

    WikiGamma

    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A

    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie

    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video

    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek

    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły

    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza
    Voucher rozwojowy 2025