Misja firmy

ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Zobacz szkolenia z najskuteczniejszych technik motywacyjnych, zbuduj zaangażowanie swojego zespołu, dowiedz się jak efektywnie zarządzać zespołem i rozwojem w firmie. Wybierz nasze szkolenia: szkolenia z zarządzania, szkolenia dla administracji, szkolenie zarządzanie projektami.
Zapoznaj się z całą listą szkoleń menadżerskich
Misja firmy powinna w pigułce określać jej działalność. Jest to z jednej strony sformułowanie pewnego sloganu wyrażającego tożsamość przedsiębiorstwa, a z drugiej strony określenie systemu wartości tu i teraz. Warto rozróżnić misję firmy od jej wizji. Wizja, to pewna projekcja dotycząca tego, jak firma ma wyglądać za kilka czy kilkanaście lat.
Dotyczy ona tylko i wyłącznie czasu przyszłego. Natomiast misja firmy ma charakter ciągły, który nie powinien ulegać zmianie. Misja powinna być taka sama zarówno dzisiaj jak i w przyszłości. Tylko taka spójna polityka wizerunkowa sprawi, że firma zarówno w oczach potencjalnych pracowników jak i kontrahentów będzie wiarygodnym podmiotem gospodarczym.
Jak tworzyć misję firmy?
Kształtowanie wizerunku przedsiębiorstwa nie jest procesem łatwym. Na szczęście coraz częściej organizowane są tematyczne szkolenia w tym zakresie. Można na nich zdobyć niezbędną wiedzę do kształtowania misji własnej firmy. Szkolenia takie mają charakter otwarty, co oznacza że może się na nie zapisać każdy chętny.
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
















