Motywacja w miejscu pracy
Motywacja do pracy jest jedynym z tych elementów, które najskuteczniej potrafią podnieść efektywność wykonywanych przez każdego pracownika zadań. Dobra motywacja prowadzi do podjęcia przez pracowników działań zmierzających do wyróżnienia się na tle innych współpracowników, efektywnością swojej pracy oraz jakością osiąganych wyników. Odpowiednie motywowanie należy do pracodawcy. Jeśli odejmie ku temu odpowiednie środki, jego przedsiębiorstwo dzięki pracy bardzo dobrze zmotywowanych pracowników jest w stanie odnieść ogromny sukces.
Im większe dodatki tym lepiej. Nic więc dziwnego, że wielu pracodawców w zależności od osiąganych przez pracownika wyników przyznaje im premię czy dodatki z zależności od osiąganych przez nich wyników.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Czy chciałbyś żeby twoi pracownicy byli kreatywni, mieli zadaniowe podejście do problemów, oraz byli rozwiązaniem dla wyzwań przed którymi stoi twoja firma? Zobacz: szkolenie kreatywność, szkolenie zarządzanie czasem, szkolenia z rozwoju osobistego.
Znacznie mniejsza grypa osób przyznaje również, że dobrą motywację do pracy stanowi dla nich możliwość rozwoju osobistego, który wynika z pracy w danym miejscu.
A niechęć do pracy w dość znaczący sposób przekłada się na jakość wykonywanej przez pracowników zawodowej pracy.
Excellent Manager - sztuka delegowania i motywowania zespołu
Delegowanie sprawia, że menedżer ma więcej czasu na zarządzanie, a pracownicy zwiększają zakres odpowiedzialności co daje im satysfakcję. Motywowanie, zaangażowanie pracowników daje poczucie sensu i…Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
















