Niezawodne techniki sprzedaży
Dobry handlowiec zna 7 filarów gwarantujących efektywną sprzedaż. Posiadając te cechy i ciągle je w sobie pielęgnując dostajemy pewnego rodzaju gwarancję sukcesu.

Te cechy to:
1. Cierpliwość – klienci lubią podejmować decyzję o zakupie we właściwym dla siebie czasie, praktycznie nikt nie lubi być ponaglany czy zbyt nachalnie do czegoś namawiany. Brak cierpliwości powoduje narastanie niepotrzebnej i utrudniającej pracę frustracji. A zdenerwowany sprzedawca to niegodny zaufania klienta sprzedawca.
2. Oddanie to stan kiedy człowiek prawdziwie i szczerze zmotywowany do robienia kariery jest gotów poruszyć niebo i ziemię, w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Grunt to dobra motywacja, bowiem tylko ona pozwala oprzeć się porażkom, wyciągnąć z nich odpowiednio wartościowe wnioski i znaleźć siłę do kontynuowania swojej drogi.
3. Entuzjazm to jedna z tych cech które odpowiednio wyeksponowane potrafią być niesamowicie zaraźliwe. Przyjmuje się, że dobry sprzedawca to taki, który zawsze z uśmiechem i szczerym entuzjazmem podchodzi do swojej pracy.
4. Odwaga potrzeba jest do podjęcia ryzyka, które albo się opłaci albo nie. Nawet jeśli na danym polu poniesiemy porażkę to z każdej przecież da się wyciągnąć odpowiednie wnioski a to bardzo ważna cecha nie tylko u dobrego handlowca, ale każdego innego pracownika.
5. Przejrzystość zapewnia brak ukrytych motywów, co oznaczać może większe zaufanie klienta w stosunku do konkretnego sprzedawcy. Każde krętactwo prędze czy później i tak zostanie zauważone, a przejrzystość działania znacznie pomaga w budowaniu relacji handlowych.
6. Ciekawość świata powoduje ciągły rozwój, bowiem człowiek nieciekawy niczego stoi w miejscu i się nie realizuje. Człowiek ciekawy świata każdego dnia uczy się czegoś innego, co pozwala mu na poszerzanie swoich horyzontów. Ciągłe rozwijanie umiejętności powala na lepsze i efektywniejsze budowanie relacji z klientami. Można w tym celu czytać książki, uczestniczyć w kursach i uczyć się od ludzi, których spotykamy.
7. Elastyczność – to bardzo istotna cecha, a jej brak skutkuje brakiem umiejętności radzenia sobie z cięgle zmieniającymi się warunkami rynku czy pracy oraz zaskakującymi, niekiedy może nawet dość stresowymi sytuacjami. Nie w każdej sytuacji należy ściśle trzymać się wyznaczonej strategii, bowiem zdarza się że przynosi to zdecydowanie więcej szkód niż korzyści.
Sprzedaż narracyjna
Zdalnie – poprzez telefon, videospotkanie sprzedaje się opowieściami. Brak bezpośredniej bliskości można zniwelować „zabierając” klienta poprzez opowiedzianą historię w taki scenariusz, który jest nam potrzebny…Obsługa klienta – nowoczesny i tradycyjny klient
Nowoczesny Klient kieruje się potrzebą oszczędności czasu i informacji. Stawia wiarygodność i profesjonalizm nad relację i atmosferę rozmowy.- 800 pigułek wiedzy
- 40 filmów edukacyjnych
- ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej