Przykładowe ćwiczenie na podciągnięcie wyników sprzedażowych

Jeśli sprzedajesz, mniej istotnym jest, czy sprzedajesz przez telefon, czy też sprzedajesz w kontakcie bezpośrednim z klientem. Dużo ważniejszym są techniki, jakie zastosujesz a także umiejętność osiągnięcia celu – sfinalizowanej transakcji sprzedaży produktu lub usługi.

zdjęcie - (the_title())

    Tego właśnie uczą szkolenia sprzedażowe, które oferują Ci możliwość nabycia odpowiedniej wiedzy, a także ukształtowania swoich umiejętności sprzedażowych. Jak to mówią, ćwiczenie czyni mistrza...
    Jeżeli chcesz wiedzieć, jak wygląda przykład szkolenia dla sprzedawców, poniżej znajdziesz przykładowe ćwiczenie będące jednym z wielu, które będziesz mógł przećwiczyć podczas uczestniczenia w tego typu warsztatach.

    Jeżeli chcesz sprzedawać swój produkt niemal każdemu ze swoich klientów, z którymi wejdziesz w interakcję, musisz zastanowić się dokładnie nad czterema ważnymi punktami. Pierwszym z nich jest dokonanie opisu klienta - pozwoli Ci to zrozumieć jego potrzeby, jego psychikę, motywy, które odgrywają znaczącą rolę w procesie kupowania przez niego produktów lub usług, a także - jego wartości oraz problemy. Im lepiej znasz klienta, tym lepiej będziesz mógł zaprezentować mu swoją ofertę.

    Drugim ważnym punktem jest zebranie wniosków i odpowiedzi na pytania: jakie Twój produkt lub usługa emocje oraz uczucia wyzwala w ludziach? Jak Twoja oferta zmieni życie Twoich klientów? Jakie ich życie było kiedyś, a jakie będzie po skorzystaniu z tej oferty? Odpowiadając na te pytania masz przygotowaną listę korzyści, które z punktu bardziej emocjonalnego niż racjonalnego przemówią za skorzystaniem z Twojej propozycji sprzedażowej.

    Trzecim, ważnym elementem tego ćwiczenia, jest wyraźne podkreślenie korzyści, które skutecznie usprawniają życie klienta. Ostatnim, kluczowym elementem jest przygotowanie niezbyt obszernego uzasadnienia, dlaczego właśnie te korzyści, te cechy i funkcjonalności usprawnią życie Twojego klienta. Mając tak przygotowane odpowiedzi odbijesz nie tylko obiekcje klienta, ale z pewnością trafisz w jego potrzeby. Jakkolwiek - to ćwiczenie to tylko jeden z przykładów, które pomoże wesprzeć Twoją sprzedaż.

    Pamiętaj, że Twój głos, sylwetka ciała, a nawet ubiór w zależności od tego, czy sprzedajesz pośrednio przez telefon lub bezpośrednio w kontakcie z klientem liczy się i przemawia na Twoją korzyść. Wysokie wyniki sprzedażowe wymagają praktyki i czasu.

     

    Dobierz odpowiednią technikę sprzedaży. Poznaj najskuteczniejsze modele rozmów sprzedażowych. Podnieś skuteczność sprzedaży. Zwiększ swoje umiejętności negocjacyjne. Zobacz nasze szkolenia ze sprzedaży: Zapraszamy.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
    AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
    Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
    Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
    Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

    powiązane z tematem artykułu

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza
    kontakt

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa
    NIP: 113-26-90-108

    firma szkoleniowa

    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.