Sprzedanie produktu to cały proces oparty na decyzjach producenta, konsumenta, pośrednika, hurtownika oraz projektantów. Każda z tych osób w sposób szczególny odciska swoje piętno na całym procesie, stąd też tak ważne jest odpowiednie przeszkolenie pracowników odpowiedzialnych za dalsze wprowadzanie towaru i usługi do obiegu handlowego.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Wyjazdy integracyjne to świetna metoda zacieśnienia więzi w zespole (szkolenia team building). Często pozwalają na przyjemne spędzenie czasu i jednoczesne rozwiązanie konfliktów lub problemów, które dręczą zespół. Na wyjazd integracyjny warto spojrzeć jak na proces, który ukierunkowuje pracowników na wspólny cel, poprawia komunikację, przekształca przywództwo z nadzoru w przewodnictwo.
Poznaj nasze przykładowe zabawy integracyjne:
Jego końcowym etapem jest dystrybucja do sklepów stacjonarnych i internetowych, które posiadają własne miejsca na przechowywanie produktów. Właśnie w tym momencie firma, która zdecydowała się na pośrednictwo w sprzedaży musi zadbać o odpowiednią oprawę, reklamę i personel odpowiedzialny za obsługę klienta, jeżeli pragnie z tego czerpać jakikolwiek zysk.
Stąd też także ważną rolę na tym etapie dogrywają szkolenia handlowe, które to mają wyposażyć w wiedzę konieczną o profesjonalnego obsługiwania klienta. Przedstawiane są na nim techniki, które zapewniają skuteczniejsze negocjacje, doprowadzają do trwalszego budowania więzi i zaufania.
Dobrze wrażenie, jakie sprawia tego rodzaju obsługa wpływa na zadowolenie klienta zarówno w związku z przed sprzedażowym jak i po sprzedażowym kontakcie. Jeżeli konsument wie, że jego pytanie i wątpliwości zostaną zrozumiana, wtedy może mieć pewność, że jego potrzeby zostaną spełnione, nie zaś że jest źródłem łatwego zysku.
Obecnie ma on tyle możliwości wyboru, że z powodzeniem może skierować swoje kroku do konkurencji i nie kłopotać się rozmową z niemiłym sprzedawcą, pomagającym mu bo musi wyrobić normę, a nie dlatego że rzeczywiście chce pomóc.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Gry szkoleniowe i wyjazdy integracyjne dla firm pozwalają na nawiązywanie i zacieśnianie relacji między pracownikami oraz budowanie marki pracodawcy. Pomagamy nadać takim spotkaniom odpowiednio atrakcyjną formę oraz dobrać aktywności wyzwalające energię i emocje.
Poznaj nasze rozwiązania:
Przy obecnym rozwoju rynku coraz ważniejsze jest indywidualne podejście, ponieważ technologie skierowane są właśnie na pojedynczego człowieka, na jego potrzebę kontaktu, wygody i swobody w użytkowaniu codziennych sprzętów. Jeżeli na etapie zakupów zabraknie takiego podejścia, firma z pewnością wiele straci.
Świadome przedsiębiorstwa, niezależnie od swojej wielkości czy stażu na rynku pracy, starają się od samego początku zapewnić swoim klientom jak najlepsze warunki, żeby mogli oni swobodnie dokonywać wyboru i go nie żałować.