Najważniejszą cechą skutecznej sprzedaży jest postawa sprzedawcy. To właśnie ona decyduje o tym, w jaki sposób sprzedawca jest odbierany przez potencjalnych klientów, co wpływa na ich nastawienie i chęć zakupu danego produktu.
Wiele szkoleń sprzedażowych skupia się jedynie na teorii i technikach sprzedaży, nie ucząc uczestników odpowiedniego nastawienia i umiejętności dobrego podejścia do klienta. Sama wiedza zaś nie jest wystarczającym narzędziem umożliwiającym prowadzenie skutecznej sprzedaży - dlatego też wielu uczestników szkoleń sprzedażowych jest nimi rozczarowana.
Nauka skutecznej postawy sprzedawcy na kursach sprzedażowych
Istnieją kursy sprzedażowe, które pozwalają uczestnikom na nauczenie się tego, w jaki sposób powinna wyglądać prawidłowa postawa w sprzedaży. W jaki sposób są prowadzone takie szkolenia? Często opierają się one na pracy nad konkretnymi przypadkami, co sprawia, że uczestnicy zdobywają wiedzę podaną w formie bardzo praktycznej i przystępnej. Niekiedy też kursanci otrzymują zadania, których wypełnianie podczas pracy pomoże im w nauczeniu się poprawnej postawy sprzedawcy, co przełoży się na uzyskiwanie lepszych wyników.
Komunikatywność i umiejętności negocjacyjne kluczem do sukcesu
Posiadanie doskonałej wiedzy nie zda się na nic, jeśli dana osoba nie będzie potrafiła zastosować jej w praktyce, podczas rozmowy z klientem. Komunikatywność i umiejętność skutecznego prowadzenia rozmów jest cechą, która dla niektórych jest naturalnym zachowaniem, inni zaś muszą poświęcić bardzo wiele czasu, aby nauczyć się takiego sposobu zachowania. Dobrą wiadomością jest jednak to, że nawet osoby pozbawione naturalnych predyspozycji do nawiązywania kontaktów z innymi są w stanie się tego nauczyć.
Postawa w sprzedaży
Zdolności negocjacyjne są rzeczą, która staje się w biznesie coraz bardziej istotna. Dobry sprzedawca musi być jednocześnie dobrym negocjatorem - powinien wiedzieć, w jaki sposób przekonać klientów do kupna tego, co chce im zaoferować, musi także być w stanie rozwiązywać ewentualne konflikty i zapobiegać im.
Co to jest sprzedaż narracyjna i co sprawia że klient zaczyna nam ufać? Jak dobrać technikę sprzedaży do klienta? Jak podźwignąć się z porażki i odbudować pewność siebie w kolejnych spotkaniach z klientem? Jak finalizować sprzedaż. Zobacz nasze szkolenia ze sprzedaży. Zapoznaj się z: szkolenia z negocjacji, szkolenia techniki sprzedaży, szkolenia z obsługi klienta. Gamma - firma szkoleniowa roku!
Dziś jeśli nie zrozumiesz biznesu klienta to zostanie ci wyłącznie gra ceną – spirala rabatów. Alternatywą jest nowoczesna sprzedaż B2B – 3 graczy, którzy zwykle biorą udział w transakcji: decision owner, implementor i evaluator. Każdy wymaga innej taktyki sprzedaży. Często równolegle należy stosować wszystkie trzy.
Skorzystaj z naszej bezpłatnej strefy wiedzy wikiGamma+ . Znajdziesz tam:
800 pigułek wiedzy
40 filmów edukacyjnych
~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej
Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.