Skuteczna sprzedaż przez telefon

Wiele osób, które w branży telefonicznej dopiero stawiają pierwsze kroki, zastanawia się nad tym jak efektywnie sprzedawać, czy jest to wrodzony dar konkretnego sprzedawcy, czy też sztuki tej można się nauczyć. Niewątpliwie, pewne wrodzone cechy pomagają w sprzedaży telefonicznej.

zdjęcie - (the_title())


Skuteczna sprzedaż przez telefon


Wiele osób, które w branży telefonicznej dopiero stawiają pierwsze kroki, zastanawia się nad tym jak efektywnie sprzedawać, czy jest to wrodzony dar konkretnego sprzedawcy, czy też sztuki tej można się nauczyć.

Niewątpliwie, pewne wrodzone cechy pomagają w sprzedaży telefonicznej. Należą do nich między innymi entuzjazm oraz wyczulenie na potrzeby drugiego człowieka. Pomocny bywa także silny charakter, który nie pozwoli się zrazić w przypadku gorszego dnia, gdy większość klientów będzie rzucać słuchawkami.

Jednak to tylko cząstka umiejętności potrzebnych do osiągnięcia sukcesu. Prócz wrodzonych cech przypisanych konkretnej jednostce, niezmiernie ważne są także umiejętności praktyczne oraz wiedza teoretyczna, które można zdobywać i kształtować przez całe życie.

ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

Szkolenie sprzedaż telefoniczna - przełamanie barier osobistych dotyczących telesprzedaży jest kluczowe w osiąganiu dobrych wyników sprzedażowych. Na szkoleniu z telesprzedaży dowiesz się jak przełamać osobisty opór związany z rozmową telefoniczną, jak stosować metody perswazji,  jak poradzić sobie z trudnymi sytuacjami w rozmowie z klientem. |  Firma Gamma sp. j. zaprasza na szkolenia z telemarketingu i profesjonalnej sprzedaży. Zobacz też szkolenie z negocjacjiszkolenie dla handlowców.

Na co należy zwrócić uwagę rozmawiając z klientem? Przede wszystkim, jak parzącego ognia należy unikać schematów. Rutyna zabija - i to dosłownie w tym przypadku. Klient, który odbierze telefon i usłyszy po drugiej stronie słuchawki znużony głos recytujący wyuczoną na pamięć regułkę momentalnie zakończy rozmowę - nawet nie będzie czekał na przedstawienie oferty. Do każdej rozmowy telefonicznej należy podchodzić z jak największym entuzjazmem, tak aby uśmiechem zarazić klienta.

Jeżeli wprawi się go w dobry nastrój, to szanse na sprzedaż drastycznie rosną. Warto także zastanowić się nad tym, w jaki sposób przekonać klienta o tym, że potrzebuje konkretnego produktu.

Aby sprzedaż była skuteczna, najlepiej jest to zrobić nie w sposób bezpośredni, ale taki, żeby potrzeba posiadania przykładowo nowego telewizora wynikała z wnętrza klienta i żeby miał on przekonanie, że sam na to wpadł.

Na terenie największych miast w Polsce, cyklicznie organizowane są warsztaty i szkolenia z zakresu telemarketingu. Jest to niezmiernie cenna dawka wiedzy, przeznaczona zarówno dla osób początkujących jak i doświadczonych wyjadaczy.

Szkolenia przeważnie składają się z części teoretycznej, podczas której kursanci poznają najważniejsze założenia dotyczące prawidłowego przebiegu rozmowy z klientem oraz z części warsztatowej podczas której szlifuje się zdobytą wiedzę.

ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

z tej strefy wiedzy

Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

Zapraszamy do naszej

gamma Wiki +

Znajdziesz tam:
  • 800 pigułek wiedzy
  • 40 filmów edukacyjnych
  • ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej.
Raporty HR
Raporty HR

Okręty flagowe naszej strefy wiedzy w wersji audio.

Video
Video

Szereg koncepcji, narzędzi i idei w wersji video.

Audio
Audio

Audiopigułki wiedzy w drodze do pracy czy w – trakcie spaceru.

Artykuły
Artykuły

Do przeczytania w lub do pobrania w formacie pdf.

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Video
Video

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

powiązane z tematem artykułu

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.