Skuteczne szkolenie z obsługi klienta

Wszyscy pracownicy działu obsługi klienta są wizytówką przedsiębiorstwa każdego dnia. To, w jaki sposób odnoszą się do poszczególnych klientów, istotnie wpływa na opinie o naszej firmie, a w dalszej perspektywie czasowej również na lojalność i przywiązanie klientów do marki.

     
    Wszyscy pracownicy działu obsługi klienta są wizytówką przedsiębiorstwa każdego dnia. To, w jaki sposób odnoszą się do poszczególnych klientów, istotnie wpływa na opinie o naszej firmie, a w dalszej perspektywie czasowej również na lojalność i przywiązanie klientów do marki.

    Jak reaguje Klient, gdy pracownik nie jest zainteresowany jego potrzebami?  Zachowuje się jakby nie rozumiał jego intencji?  Jest niepewny i zdezorientowany?  Czy taka postawa może wzbudzić zaufanie? Raczej prowokuje do agresji, a w najlepszym razie do jak najszybszego zakończenia tego nieudanego spotkania.

    O wyszkolenie, kompetencje i motywację każdego z pracowników działu obsługi klienta należy odpowiednio dbać. Wyposażony w szeroką teoretyczną wiedzę o zasadach doskonałej komunikacji z każdym klientem, z bagażem praktycznych doświadczeń w zakresie optymalnych zachowań i w końcu stosownie zmotywowany do działania – tak powinien wyglądać zespół pracowników działu obsługi klienta niezależnie od branży przedsiębiorstwa.

    ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

    Jakie są kluczowe techniki dla każdego etapu procesu sprzedaży? Jak wpływać na proces negocjacji? Jak działać w sposób taki, by konsumenci i klienci utożsamili się z produktem? ak zachować się w ostatniej fazie sprzedaży? Sprawdź nasze szkolenia:

    Dzięki udziałowi w dwudniowym szkoleniu wszyscy uczestnicy uzyskają szeroką wiedzę teoretyczną oraz praktyczne doświadczenie z zakresu doskonałej obsługi klienta. Poznają najważniejsze zasady, jakich należy przy pracy w tej branży przestrzegać oraz zostaną zmotywowani do nieustannego rozwoju własnych umiejętności.

    Celem opisywanych szkoleń jest przede wszystkim wzmocnienie motywacji uczestników do nieustannego samodoskonalenia się, przekazanie im wiedzy teoretyczne oraz przeprowadzenie z nimi praktycznych ćwiczeń, które mają kluczowe znaczenie dla podniesienia skuteczności działań pracowników.

    Podczas całego cyklu szkoleniowego poruszone zostaną następujące kwestie: powody, dla których warto walczyć o zadowolenie każdego klienta, perspektywa klienta – kim obsługujący dla niego jest, co obsługujący powinien chcieć osiągnąć, zasady profesjonalnej obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznego, krytyczne umiejętności komunikacyjne w doskonałej obsłudze klienta, ćwiczenia praktyczne oraz analiza własnych mocnych i słabych stron. Szkolenie realizowane jest w ciągu dwóch dni roboczych.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
    AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
    Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
    Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
    Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

    powiązane z tematem artykułu

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza
    kontakt

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa
    NIP: 113-26-90-108

    firma szkoleniowa

    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.