Skuteczne szkolenie z obsługi klienta

Wszyscy pracownicy działu obsługi klienta są wizytówką przedsiębiorstwa każdego dnia. To, w jaki sposób odnoszą się do poszczególnych klientów, istotnie wpływa na opinie o naszej firmie, a w dalszej perspektywie czasowej również na lojalność i przywiązanie klientów do marki.

     
    Wszyscy pracownicy działu obsługi klienta są wizytówką przedsiębiorstwa każdego dnia. To, w jaki sposób odnoszą się do poszczególnych klientów, istotnie wpływa na opinie o naszej firmie, a w dalszej perspektywie czasowej również na lojalność i przywiązanie klientów do marki.

    Jak reaguje Klient, gdy pracownik nie jest zainteresowany jego potrzebami?  Zachowuje się jakby nie rozumiał jego intencji?  Jest niepewny i zdezorientowany?  Czy taka postawa może wzbudzić zaufanie? Raczej prowokuje do agresji, a w najlepszym razie do jak najszybszego zakończenia tego nieudanego spotkania.

    O wyszkolenie, kompetencje i motywację każdego z pracowników działu obsługi klienta należy odpowiednio dbać. Wyposażony w szeroką teoretyczną wiedzę o zasadach doskonałej komunikacji z każdym klientem, z bagażem praktycznych doświadczeń w zakresie optymalnych zachowań i w końcu stosownie zmotywowany do działania – tak powinien wyglądać zespół pracowników działu obsługi klienta niezależnie od branży przedsiębiorstwa.

    ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

    Jakie są kluczowe techniki dla każdego etapu procesu sprzedaży? Jak wpływać na proces negocjacji? Jak działać w sposób taki, by konsumenci i klienci utożsamili się z produktem? ak zachować się w ostatniej fazie sprzedaży? Sprawdź nasze szkolenia:

    Dzięki udziałowi w dwudniowym szkoleniu wszyscy uczestnicy uzyskają szeroką wiedzę teoretyczną oraz praktyczne doświadczenie z zakresu doskonałej obsługi klienta. Poznają najważniejsze zasady, jakich należy przy pracy w tej branży przestrzegać oraz zostaną zmotywowani do nieustannego rozwoju własnych umiejętności.

    Celem opisywanych szkoleń jest przede wszystkim wzmocnienie motywacji uczestników do nieustannego samodoskonalenia się, przekazanie im wiedzy teoretyczne oraz przeprowadzenie z nimi praktycznych ćwiczeń, które mają kluczowe znaczenie dla podniesienia skuteczności działań pracowników.

    Podczas całego cyklu szkoleniowego poruszone zostaną następujące kwestie: powody, dla których warto walczyć o zadowolenie każdego klienta, perspektywa klienta – kim obsługujący dla niego jest, co obsługujący powinien chcieć osiągnąć, zasady profesjonalnej obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznego, krytyczne umiejętności komunikacyjne w doskonałej obsłudze klienta, ćwiczenia praktyczne oraz analiza własnych mocnych i słabych stron. Szkolenie realizowane jest w ciągu dwóch dni roboczych.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
    AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
    Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
    Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
    Menedżer to niezwykle ważne stanowisko w każdej firmie. Osoba je pełniąca jest w pełni odpowiedzialna za realizację działań podległych mu osób oraz działu.

    strefy wiedzy

    WikiGamma

    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A

    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie

    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video

    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek

    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły

    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza
    Voucher rozwojowy 2025