Sprzedaż internetowa, a sklep Facebook

Media społecznościowe w ostatnich czasach zyskują coraz bardziej na popularności. Od chwili, kiedy Mark Zuckenberg zaprojektował dzieło swojego życia, minęło kilka lat. Jego produkt z biegiem czasu zyskał miliony aktywnych użytkowników każdego dnia, a ponadto ogromną wartość rynkową.

20 czerwca 2017
zdjęcie - Sprzedaż internetowa, a sklep Facebook

Sprzedaż internetowa, a sklep Facebook


Chyba nikogo nie trzeba przekonywać, że społeczność Facebooka oraz innych serwisów społecznościowych, dla sprytnego przedsiębiorcy stanowi znakomitą bazę pozyskiwania nowych klientów.


Wśród sprzedawców z całego Świata królują różne techniki sprzedaży, jednak prowadzenie swojej działalności online jest jedną z najpopularniejszych. Facebook jest serwisem społecznościowym, który większość swoich usług oferuje całkowicie za darmo. Nie inaczej jest w przypadku zakładania sklepu internetowego. Jak zabrać się za prowadzenie własnego sklepu w Internecie?

Postaw na profesjonalizm!

Jeżeli nie czujesz się zbyt dobrze w środowisku mediów społecznościowych, prowadzenie swojego sklepu w Internecie zleć osobom, które zajmują się tym na co dzień. Co otrzymujesz w ten sposób?
Pewność, że twój sklep będzie poprowadzony w sposób całkowicie prawidłowy oraz z zachowaniem wszelkich norm poruszania się w środowisku Facebook'a oraz kontaktu ze społecznością.
Nie wszystkie techniki sprzedaży, które sprawdzają się w sprzedaży bezpośredniej, sprawdzą się również w przypadku działalności w Internecie.

Prowadzeniem tego typu sklepów najczęściej zajmują się wyspecjalizowane firmy, a cena za tego typu usługę waha się od kilkuset do tysięcy złotych w skali miesiąca. Decyzja, czy tego typu sklep będzie odpowiedni właśnie dla twojej firmy, zależy od indywidualnych czynników oraz twojej osobistej decyzji.

Jak prowadzić sklep Facebook?



Zanim zabierzesz się za prowadzenie sklepu w tym serwisie społecznościowym, musisz pamiętać o kilku regułach którymi musisz się kierować w trakcie sprzedaży internetowej.

  • Na społeczność internetową składa się wiele osób w różnym wieku. Facebook oferuje wiele możliwości kierowania swoich produktów do odpowiedniego rodzaju odbiorcy. Nie ulega wątpliwości, że zmaksymalizuje to twoje zyski wielokrotnie, oraz sprawi, że twój produkt dotrze do odpowiedniego konsumenta.

  • Czasami zdarza się tak, że niezadowolony klient zacznie publikować treści, które zniesławiają ciebie lub twoją firmę. Na takie treści nie należy reagować emocjonalnie, albo nie reagować w ogóle. Z taką osobą rozmawiamy rzeczowo i dokładnie pytamy o problem. Wdawanie się w niepotrzebne dyskusje może zaszkodzić wizerunkowi twojej firmy.

  • Pamiętaj, że prowadzenie sklepu w tym serwisie społecznościowym powinno wiązać się z publikowaniem ciekawych treści na fanpage'u firmy. Sprawi to, że potencjalni konsumenci będą chętniej korzystać z oferty twojego sklepu.

Uzyskaj najlepszy możliwy wynik negocjacji. Zdobądź kluczowe techniki dla każdego etapu sprzedaży. Obsługuj klienta profesjonalnie. Poznaj kim jest twój rozmówca, co myśli i czego się obawia. Takie umiejętności zdobędziesz biorąc udział w naszych szkoleniach sprzedażowych. Zobacz: szkolenia sprzedaż, szkolenia negocjacje, szkolenia z obsługi klienta. Zapraszamy również do działu: szkolenia managerskie
Gamma. Najlepsza firma szkoleniowa roku. Zapraszamy!

ZOBACZ NAJCIEKAWSZE ARTYKUŁY

z tej strefy wiedzy

7 listopada 2017
Zaufanie: nawet najlepszy proces sprzedaży sam niczego nie sprzeda  Zdobycie miana zaufanego doradcy jest rzadko osiągane.Dlaczego? Wielu sprzedawców uważa, że sami mogą zdecydować, czy są zaufanymi doradcami, ale w rzeczywistości to klienci o tym decydują, czy sprzedawca jest godny zaufania. Zachowania klientów i badania nad przegranymi kontraktami wskazują, że większość klientów nie ufa sprzedawcom lub nie widzi w nich godnych...
28 sierpnia 2018
Model Sprzedaży Challenger Sales – Sprzedaż Prowokatywna Wstęp Modele i podejścia do sprzedaży pojawiają się i znikają. To, co kilka lat temu było najgorętszym i najczęściej stosowanym podejściem do sprzedaży, jest obecnie uważane za staroświeckie. Ta „krótka żywotność” jest spowodowana trendami branżowymi, wpływami zewnętrznymi i ogólną gospodarką. W książce The Challenger Sale autorzy Matthew Dixon i Brent Adamson przedstawiają model,...
13 listopada 2018
  21 technik sprzedaży opartych na dowodach   Techniki sprzedaży - wstęp Co sprawia, że niektórzy sprzedawcy są lepsi od innych? Posiadanie odpowiednich umiejętności i doświadczenia z pewnością jest ważne, ale bycie najlepszym sprzedawcą w firmie zależy również od czegoś więcej. W ciągu ostatnich kilkudziesięciu lat zostało przeprowadzonych wiele badań naukowych dotyczących tego, w jaki sposób ludzki mózg dokonuje wyborów...
25 czerwca 2019
Storytelling sztuka opowiadania historii w celu zaangażowania odbiorcy, publiczności i budowania więzi z klientem. Narrator przekazuje informację, wiadomości i wiedzę w zabawny i ciekawy sposób. Jego narzędziami są techniki werbalne oraz niewerbalne. Storytelling to relacja ze zdarzenia. Historia może być autentyczna lub fikcyjna, ale dobra historia zawsze zawiera element prawdy, nawet jeśli jest fikcją. Przekaz, który niesie, musi być prawdziwy...
8 stycznia 2020
  Style negocjacji według Willema Mastenbroeka Definicja Negocjacje są procesem, w którym biorą udział co najmniej dwie strony. Stanowiska stron są rozbieżne i stanowią przeszkodę w realizacji indywidualnych interesów. Negocjacje mają na celu uzgodnienie stanowisk. Negocjacje – codzienny element życia Negocjacje istnieją od zawsze. Tam, gdzie jest dwoje ludzi, tam zazwyczaj pojawia się konflikt lub przynajmniej różnica stanowisk. Pragnąc wypracować...

ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

z tej strefy wiedzy

27 kwietnia 2022
Znajomość własnej kultury i kultur, z którymi podejmowana jest komunikacja na jakimkolwiek poziomie owocuje wytworzeniem się świadomości kulturowej, czyli umiejętności rozpoznania i zrozumienia wpływu kultury na ludzkie zachowania i idee oraz wpływu własnej kultury na postrzeganie świata, proces oceniania i podejmowania decyzji. Aby dojść do etapu efektywnej komunikacji międzykulturowej niezbędna jest inwestycja czasu, energii i starań w wykluczenie uprzedzeń i...
8 stycznia 2020
Willem Mastenbroek wyróżnił cztery style prowadzenia negocjacji. Każdy ma swoje plusy i minusy.
15 kwietnia 2019
Perswazja to społeczny wpływ na przekonania, postawy, intencje, motywacje i zachowania. Jest to forma manipulacji oparta na zaangażowaniu, która może zmienić nasze myśli i zachowania. Zasady perswazji posługują się słowami mającymi wpłynąć na innych ludzi i osiągnąć pożądane zmiany.
4 grudnia 2018
Storytelling sztuka opowiadania historii w celu zaangażowania publiczności i budowania więzi z klientem. Narrator przekazuje wiadomość, informacje i wiedzę w zabawny, ciekawy sposób. Jego narzędziami są techniki werbalne i niewerbalne.
13 listopada 2018
W ciągu ostatnich kilkudziesięciu lat zostało przeprowadzonych wiele badań naukowych dotyczących tego, w jaki sposób ludzki mózg dokonuje wyborów i jakie czynniki mogą wpływać na to, co mówimy i robimy, w tym także – co kupujemy. Co najlepsze, ta wiedza naukowa jest łatwo dostępna i może pomóc ci w zostaniu świetnym sprzedawcą.
Gamma - newsletter

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zapraszamy do naszej

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Wideo
Wideo

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

powiązane z tematem artykułu

Daj nam poznać

TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel.: 505 273 550,



E-mail:
biuro@projektgamma.pl

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę



lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel.: 505 273 550


ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.