Standardy obsługi klienta w salonach sprzedażowych
Każdy z nas wie, jak ważna jest odpowiednia obsługa klienta. Dzięki właściwym standardom jakościowym, możemy znacząco podnieść sprzedaż, ale również sprawić, że zadowolony klient do nas wróci i poleci swoim znajomym i przyjaciołom nasze przedsiębiorstwo. Oczywiście, każdy z nas może narzucić własne standardy obsługi klienta, jednak warto prześledzić ten proces na przykładzie ogromnych korporacji, które ścigają się w podnoszeniu jakości sprzedaży, reklamacji i innych elementów obsługi klienta.

Oczywiście, każdy z nas może narzucić własne standardy obsługi klienta, jednak warto prześledzić ten proces na przykładzie ogromnych korporacji, które ścigają się w podnoszeniu jakości sprzedaży, reklamacji i innych elementów obsługi klienta.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
W dużej mierze umiejętności przywódcze można wypracować. Dobre zarządzanie zespołem to sztuka dobrego motywowania oraz delegowania zadań. Zdobądź niezbędną wiedzę potrzebną, by zostać EXELLENT MENAGEREM! Zapraszamy na szkolenie z zarządzania zespołem. Mogą Cię również zainteresować: szkolenia po angielsku, szkolenie rozwiązywanie konfliktów w zespole.- fachowa wiedza personelu: profesjonalizm, zaangażowanie i merytoryczna wartość pracowników,
- pracownicy nastawieni się na zadowolenie klienta, nie tylko samą sprzedaż jak największej liczby towarów lub usług,
- pełnie skupienie się na kliencie i jego oczekiwaniach,
- rzetelność, sumienność, słowność są jak najbardziej pożądane: żaden klient nie chce być wprowadzany w błąd,
- umiejętność łagodzenia sytuacji konfliktowych, szczególnie w przypadku tak zwanego „trudnego klienta” – cierpliwość, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, wzbudzanie zaufania,
To oczywiście tylko pewne elementy skutecznej obsługi klienta. Pracownik powinien potrafić przede wszystkim wysłuchiwać, cechować się umiejętnością rozwiązywania problemu i analizować informacje, dzięki którym dobierze produkt dokładnie pod oczekiwania klienta. Zalet z takiego podejścia jest bardzo wiele: przede wszystkim nie liczy się jednorazowa sprzedaż, a cały zespół nastawiony jest na zdobycie stałej, zaufanej grupy konsumentów, dzięki którym może stopniowo i trwale podnosić wyniki.
Jak więc zbudować taki zespół? Z pewnością przyda się szkolenie z obsługi klienta. Umożliwia to nabycie praktycznych umiejętności oraz przygotowanie merytoryczne. Szczególnym przypadkiem, który warto wcześniej przećwiczyć, jest kontakt z „trudnym klientem”.
Pozwala to na uniknięcie stresu w konfliktowych sytuacjach oraz rozwinięcie zdolności mediacyjnych i negocjacyjnych, dzięki czemu nasz pracownik może skutecznie zbijać obiekcje klienta oraz zaproponować mu korzystne rozwiązanie każdego problemu.
Finalizacja sprzedaży
Jeśli nie wiesz jak i na dodatek boisz się finalizacji sprzedaży to pewnie rzadko będziesz próbował, niewiele będzie na tym polu sukcesów. Na szkoleniu z…Podstawowe Techniki Sprzedaży
Niby wszyscy znają podstawowe techniki sprzedaży, ale rzadko je stosują. Nie rozpoznają potrzeb, argumenty nie przyjmują formy korzyści, nie potrafią obronić ceny danego produktu czy…Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
















