Świadoma obsługa klienta

Emocje nawet te najbardziej pozytywne nie są dobrym doradcą. Szkolenia sprzedażowe z reguły dotyczą tego, że nawiązywanie pozytywnych relacji z klientami opiera się przede wszystkim na walorach merytorycznych niż stricte emocjonalnych.

zdjęcie - (the_title())

     

    Emocje nawet te najbardziej pozytywne nie są dobrym doradcą. Szkolenia sprzedażowe z reguły dotyczą tego, że nawiązywanie pozytywnych relacji z klientami opiera się przede wszystkim na walorach merytorycznych niż stricte emocjonalnych. Jednocześnie trzeba mieć świadomość tego, że zawsze jest tak, że sprzedawca ma być po prostu bezemocjonalnym robotem, który wie wszystko o danym produkcie. Skrajności, to kolejna z negatywnych cech, która skutecznie odpycha klienta od transakcji z naszą firmą. Gdzie zatem leży złoty środek obsługi klienta? Cała wiedza w tym zakresie jest pokazywana w ramach szkolenia z obsługi klienta.

    ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

    Szkolenie sprzedaż telefoniczna - przełamanie barier osobistych dotyczących telesprzedaży jest kluczowe w osiąganiu dobrych wyników sprzedażowych. Na szkoleniu z telesprzedaży dowiesz się jak przełamać osobisty opór związany z rozmową telefoniczną, jak stosować metody perswazji,  jak poradzić sobie z trudnymi sytuacjami w rozmowie z klientem. |  Firma Gamma sp. j. zaprasza na szkolenia z telemarketingu i profesjonalnej sprzedaży. Zobacz też szkolenie z negocjacjiszkolenie dla handlowców.

    Ekspedienta w supermarkecie, agent nieruchomości, makler czy w końcu sprzedawca aut pomimo oczywistych różnic co do oferowanego produktu i rodzaju klienta zawsze będą stykać się w tym samym punkcie. Każdy klient, niezależnie od tego czy będzie kupował serdelki z dolnej półki, czy kilka akcji giganta branży paliwowej ma tę samą potrzebę – chce być dobrze obsłużony. By to było możliwe sprzedawca musi przede wszystkim wiedzieć co sprzedaje, ale także, co jest o wiele bardziej skomplikowane, komu to sprzedaje. Zdolność empatycznego odczytywania potrzeb klienta jest nieocenioną pomocą w codziennych obowiązkach. Co więcej trzeba pamiętać zasadą głoszoną przez słynnego Wilka z Wallstreet, że rolą sprzedawcy nie jest wypromować dany produkt, a sprawić by klient poczuł potrzebę posiadania tego a nie innego produktu. Co ważne wszystkich tych nawyków, zasad można się nauczyć, przyswoić i skutecznie z nich korzystać. Nie każdy rodzi się sprzedawcą idealnym, ale każdy może się tego wzorca zbliżać. Właśnie do tego służą szkolenia sprzedażowe.

    Warto także mieć świadomość tego, że szkolenie z obsługi klienta nie będzie dotyczyło tych sytuacji, które ogólnie można określić, jako standardowe. Stres, napięcie i wszelkiego rodzaju negatywne emocje będą zawsze wprowadzać problemy z właściwym przekazem komunikatów i sygnałów pomiędzy sprzedawcą i klientem. Właśnie na takie momenty trzeba być przygotowanym, by móc prawidłowo zareagować i wyciągnąć korzyść nawet z najbardziej kłopotliwego wydarzenia. Opanowanie własnych emocji i skuteczne rozładowanie tych, które zaczynają panować nad klientem są jedyną metodą prowadzącą do celu, jakim jest efektywna obsługa trudnego klienta i zamienienie go w przyszłego stałego klienta.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
    AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
    Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
    Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
    Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

    powiązane z tematem artykułu

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza
    kontakt

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa
    NIP: 113-26-90-108

    firma szkoleniowa

    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.