Więcej sprzedamy wiedząc, jak robić to dobrze. Szkolenie handlowe zawiera motywowanie, budowanie strategii sprzedaży i coaching. Warsztaty dostosowane są do potrzeb konkretnej firmy. Budowanie relacji handlowych to istna sztuka. To, jak wchodzimy w relacje w tej sferze zawodowej odzwierciedla naszą osobowość i doświadczenia.
Dobry handlowiec jest świadomy wszystkich ról w jakie wchodzi z klientem, jak i umiejętności harmonizowania ich w pracy. Szkolenie handlowe dostarczy nam wiedzy i nauczy, jak praktycznie wykorzystać ją we własnym rozwoju jak i sprzedaży.
Korzyści dla uczestników szkolenia
Uczestnicząc w szkoleniu poznamy podstawy analizy transakcyjnej. Zdobędziemy świadomość własnych barier, jakie stoją na linii klient-handlowca oraz mechanizmów, jakich powinniśmy unikać w takiej relacji. Nabędziemy praktyczne umiejętności komunikowania i patrzenia na drugą osobę empatycznie podczas handlowania.
Ponadto, zaangażujemy się w pracę i przekonamy wszystkich pracowników do zmiany podstaw w pracy z naszymi klientami. Szkolenie prowadzone jest metodą warsztatową. Każdy uczestnik analizuje poszczególne sytuacje, jakie spotkały go w życiu zawodowym. Łączy je w oparciu o wiedzę z analizy transakcyjnej. Uczestnicy nauczą się, jak przeprowadzać skutecznie trudne sytuacje: przećwiczą je w oparciu o doświadczonych trenerów.
Szkolenia handlowe - dla kogo?
Szkolenie handlowe polecane jest w szczególności dla sprzedawców i negocjatorów, którzy mają przynajmniej roczne doświadczenie, znają podstawy procesu sprzedaży jak i szukają rozwiązań, które pozwolą im wyróżnić się wśród innych, konkurencyjnych sklepów. Budują przy tym ponadprzeciętne relacje ze swoimi klientami i trwale się z nimi wiążą.
Szkolenie handlowe polecane jest więc jako udoskonalający warsztat dla nieco zaawansowanych handlowców. Każde szkolenie jest ponadto dostosowane pod specyfikę sklepów: indywidualizm pozwala zyskać o wiele szybsze efekty. Dzięki temu możemy zdobywać coraz więcej klientów, zostawiając przy tym konkurencję daleko w tyle.