Szkolenia zakresu kompetencji miękkich oraz twardych
Szkolenia pracownicze są bardzo istotnym czynnikiem w pracy zawodowej każdego pracownika. Kursy o odpowiednio dobranej tematyce potrafią wpłynąć pozytywnie na wyniki firmy oraz karierę zawodową wielu osób.
Obecnie na rynku nie brakuje profesjonalnych firm zajmujących się organizacją profesjonalnych szkoleń dla wielu grup społecznych. Ze względu na ogromne doświadczenie dużą popularnością cieszą się szkolenia przeprowadzane przez doświadczonych trenerów.
Kraków kursy i szkolenia chwali sobie niezliczona ilość osób mieszkających w tamtych okolicach.
Powszechnie organizowane kursy skierowane są zarówno do pracowników różnorodnych organizacji, przedsiębiorstw, firm oraz dla osób indywidualnych zainteresowanych rozwojem swoich kompetencji.
Można tu nabyć zarówno kompetencji miękkich, jak i twardych umiejętności niezbędnych do profesjonalnego wykonywania swoich obowiązków zawodowych.
W większości prosperujących na rynku Krakowa firmach organizowane są zarówno szkolenia otwarte jak i zamknięte. Pierwsze z nich dają okazję do nawiązania nowych znajomości oraz relacji biznesowych z pozostałymi uczestnikami. Uczestnicy kursów mogą wymieniać się zdobytym dotychczas doświadczeniem zawodowym.
Ponadto szkolenia otwarte umożliwiają styczność poszczególnych uczestników z różnorodnością sposobów rozwiązania danego problemu, co skłania ich do kreatywnej pracy.
Kraków kursy i szkolenia dopasowane są zawsze do wyzwań oraz problemów, przed którymi stają poszczególni uczestnicy kursu. W czasie szkolenia wykorzystywane są innowacyjne narzędzia, materiały, co w znaczący sposób uatrakcyjnia formę prowadzenia zajęć. Większość kursów ma ciekawą formę interaktywnych warsztatów bogatych w ćwiczenia, praktyczne przykłady, gry szkoleniowe, studia przypadku, ankiety oraz kwestionariusze.
Ponadto do każdego szkolenia jest odpowiednio dopasowana liczebność grupy, co w znacznym stopniu wpływa na komfortowy przebieg spotkań.
Dużą popularnością w Krakowie cieszą się warsztaty z zakresu: prawa, windykacji należności, prawa autorskiego, działania spółek handlowych, HR, rekrutacji i selekcji, ocen okresowych, zarządzania szkoleniami i rozwojem; zarządzania pracownikami, budowania zespołów, sprzedaży zakupów i negocjacji marketingu, komunikacji interpersonalnej, asertywności, zarządzania sobą w czasie, zarządzania konfliktem, wystąpień publicznych i autoprezentacji oraz wiele innych.