Szkolenia z negocjacji handlowych dla małych i dużych przedsiębiorstw

Szkolenia z negocjacji handlowych to niezwykle przydane edukacyjne zajęcia zarówno dla pracowników i kadry zarządzającej tych Małych, jak i nieco większych przedsiębiorstw. Tego rodzaju szkolenia są w pewnym sensie warsztatami, dzięki którym każdy z uczestników ma możliwość doskonałego zapoznania się nawet z tymi najbardziej zaawansowanymi technikami negocjacji.

8 stycznia 2019
zdjęcie - Szkolenia z negocjacji handlowych dla małych i dużych przedsiębiorstw

Szkolenia z negocjacji handlowych dla małych i dużych przedsiębiorstw

Szkolenia z negocjacji handlowych to niezwykle przydane edukacyjne zajęcia zarówno dla pracowników i kadry zarządzającej tych Małych, jak i nieco większych przedsiębiorstw. Tego rodzaju szkolenia są w pewnym sensie warsztatami, dzięki którym każdy z uczestników ma możliwość doskonałego zapoznania się nawet z tymi najbardziej zaawansowanymi technikami negocjacji.

Przede wszystkim jednak uczestnicy takiego szkolenia dowiedzą się, w jakich sytuacjach dana technika negocjacji powinna sprawdzić się zdecydowanie najlepiej, dając oczekiwane efekty. Tu warto dodać, że nie zawsze negocjacje są opłacalne, czasem bowiem występują zarówno w życiu osobistym jak i zawodowym takie sytuacje, w których niestety czy nam się to podoba czy też nie, negocjacje mogą przynieść zdecydowanie więcej negatywnych odczuć i skutków, niż tych pozytywnych efektów.

Wielu specjalistów zajmujących się na co dzień prowadzeniem szkoleń, techniki negocjacji porównuje do sportu. Dlaczego właśnie tak? Otóż negocjacje mają wiele podobieństw ze sportem.

Zarówno w jednym jak i w drugim przypadku nie zawsze wygrywa mistrz. Nie zawsze też to, że ktoś jest w czymś niemal doskonały oznacza, że nie musi się już dalej szkolić i starać się o pozyskiwanie nowych, coraz bardziej wartościowych umiejętności i zdobycie znacznie większej wiedzy. W negocjacjach bardzo zgubna może być rutyna.

ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

Zwiększ swoją skuteczność w sprzedaży w modelu B2B. Wszystkich zainteresowanych tematyką zaawansowanych technik sprzedaży B2B zapraszamy na szkolenie z technik sprzedaży, szkolenie jak zwiększać sprzedaż, szkolenia handlowe.

Stosowanie przez cały czas tych samych technik może być niezwykle zgubne i doprowadzić do tego, że nawet największy negocjator będzie odnosił coraz więcej porażek na obszarze, który dotychczas obfitował dla niego w same sukcesy. Rutyna bowiem w tym przypadku (jednak nie tylko) wiąże się nie tyle z utrata umiejętności, co z niemożnością spojrzenia z dystansem na swoje działania, co zdecydowanie obniża ich skuteczność.

Osoby opracowujące szkolenia z zakresu negocjacji, a także je prowadzące starają się przede wszystkim starają się:

  • przekazać uczestnikom szkolenia z negocjacji handlowych jak najbardziej obszerną wiedzę dotyczącą konstruktywnego rozwiązywania konfliktów w przedsiębiorstwach (co w pewnym stopniu często można przy pewnych modyfikacjach wykorzystać także i w życiu prywatnym), a także budowania pozytywnych relacji zarówno ze współpracownikami jak partnerami w negocjacjach,
  • nauczyć osoby uczestniczące w szkoleniach rozpoznawania handlowych technik negocjacyjnych, które mogą być na nich stosowane w czasie rozmów z partnerami handlowymi itd.,
  • nauczyć technik negocjacyjnych kursantów poprzez praktyczne ćwiczenia, ograniczając tym samym ilość często zbędnej w tego typu edukacji teorii.

Każde ze szkoleń z negocjacji handlowych w zależności od jego stopnia zaawansowania zawiera co najmniej kilka bloków tematycznych, które bardzo szczegółowo skupiają się na poszczególnych elementach związanych z prowadzeniem negocjacji w stosunkach handlowych.

Wiele z tego typu szkoleń skupia się na przekazaniu osobom uczestniczącym w zajęciach wiedzy dotyczącej właściwego przygotowania do rozpoczęcia i prowadzenia negocjacji.

Choć wiele osób nie zadaje sobie z tego sprawy, to jednak właściwe przygotowanie do rozpoczęcia i prowadzenia negocjacji ma bardzo często wręcz kluczowe znaczenie dla ich powodzenia i osiągnięcia przy tym możliwie jak najkorzystniejszych rezultatów.

Przy przygotowaniach do negocjacji należy przede wszystkim pamiętać o elementach takich jak:

  • poddanie zdefiniowaniu (w sposób możliwie jak najbardziej obiektywny) zarówno swoich własnych umiejętności, jak i potrzeb oraz oczekiwań, co do efektów prowadzonych negocjacji handlowych,
  • zapoznanie się z charakterystyką zespołu negocjacyjnego (jeśli oczywiście takowy istnieje),
  • zaplanowanie miejsca oraz struktury negocjacji (choć tu należy mieć także na względzie, że wraz z biegiem prowadzonych negocjacji pewne elementy mogą zostać poddanie znacznym modyfikacjom),
  • dla osiągnięcia zamierzonych efektów prowadzonych negocjacjo handlowych bardzo często niezbędne może się okazać przeanalizowanie możliwej strategii drugiej ze stron negocjacji - nie jest to z pewnością najłatwiejsze zadanie, jednak odpowiednio przeprowadzone może doprowadzić negocjatora do osiągnięcia wyznaczonego celu.

ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

Jak prawidłowo i zgodnie z celem poprowadzić prezentację? Jakie są podstawowe techniki sprzedaży? Jak uzyskać najlepszy możliwy wynik negocjacji? Jak obecnie skutecznie sprzedawać przez telefon? Zobacz nasze szkolenia. Zapoznaj się z nimi.

ZOBACZ NAJCIEKAWSZE ARTYKUŁY

z tej strefy wiedzy

7 listopada 2017
Zaufanie: nawet najlepszy proces sprzedaży sam niczego nie sprzeda  Zdobycie miana zaufanego doradcy jest rzadko osiągane.Dlaczego? Wielu sprzedawców uważa, że sami mogą zdecydować, czy są zaufanymi doradcami, ale w rzeczywistości to klienci o tym decydują, czy sprzedawca jest godny zaufania. Zachowania klientów i badania nad przegranymi kontraktami wskazują, że większość klientów nie ufa sprzedawcom lub nie widzi w nich godnych...
28 sierpnia 2018
Model Sprzedaży Challenger Sales – Sprzedaż Prowokatywna Wstęp Modele i podejścia do sprzedaży pojawiają się i znikają. To, co kilka lat temu było najgorętszym i najczęściej stosowanym podejściem do sprzedaży, jest obecnie uważane za staroświeckie. Ta „krótka żywotność” jest spowodowana trendami branżowymi, wpływami zewnętrznymi i ogólną gospodarką. W książce The Challenger Sale autorzy Matthew Dixon i Brent Adamson przedstawiają model,...
13 listopada 2018
  21 technik sprzedaży opartych na dowodach   Techniki sprzedaży - wstęp Co sprawia, że niektórzy sprzedawcy są lepsi od innych? Posiadanie odpowiednich umiejętności i doświadczenia z pewnością jest ważne, ale bycie najlepszym sprzedawcą w firmie zależy również od czegoś więcej. W ciągu ostatnich kilkudziesięciu lat zostało przeprowadzonych wiele badań naukowych dotyczących tego, w jaki sposób ludzki mózg dokonuje wyborów...
25 czerwca 2019
Storytelling sztuka opowiadania historii w celu zaangażowania odbiorcy, publiczności i budowania więzi z klientem. Narrator przekazuje informację, wiadomości i wiedzę w zabawny i ciekawy sposób. Jego narzędziami są techniki werbalne oraz niewerbalne. Storytelling to relacja ze zdarzenia. Historia może być autentyczna lub fikcyjna, ale dobra historia zawsze zawiera element prawdy, nawet jeśli jest fikcją. Przekaz, który niesie, musi być prawdziwy...
8 stycznia 2020
  Style negocjacji według Willema Mastenbroeka Definicja Negocjacje są procesem, w którym biorą udział co najmniej dwie strony. Stanowiska stron są rozbieżne i stanowią przeszkodę w realizacji indywidualnych interesów. Negocjacje mają na celu uzgodnienie stanowisk. Negocjacje – codzienny element życia Negocjacje istnieją od zawsze. Tam, gdzie jest dwoje ludzi, tam zazwyczaj pojawia się konflikt lub przynajmniej różnica stanowisk. Pragnąc wypracować...

ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

z tej strefy wiedzy

27 kwietnia 2022
Znajomość własnej kultury i kultur, z którymi podejmowana jest komunikacja na jakimkolwiek poziomie owocuje wytworzeniem się świadomości kulturowej, czyli umiejętności rozpoznania i zrozumienia wpływu kultury na ludzkie zachowania i idee oraz wpływu własnej kultury na postrzeganie świata, proces oceniania i podejmowania decyzji. Aby dojść do etapu efektywnej komunikacji międzykulturowej niezbędna jest inwestycja czasu, energii i starań w wykluczenie uprzedzeń i...
8 stycznia 2020
Willem Mastenbroek wyróżnił cztery style prowadzenia negocjacji. Każdy ma swoje plusy i minusy.
15 kwietnia 2019
Perswazja to społeczny wpływ na przekonania, postawy, intencje, motywacje i zachowania. Jest to forma manipulacji oparta na zaangażowaniu, która może zmienić nasze myśli i zachowania. Zasady perswazji posługują się słowami mającymi wpłynąć na innych ludzi i osiągnąć pożądane zmiany.
4 grudnia 2018
Storytelling sztuka opowiadania historii w celu zaangażowania publiczności i budowania więzi z klientem. Narrator przekazuje wiadomość, informacje i wiedzę w zabawny, ciekawy sposób. Jego narzędziami są techniki werbalne i niewerbalne.
13 listopada 2018
W ciągu ostatnich kilkudziesięciu lat zostało przeprowadzonych wiele badań naukowych dotyczących tego, w jaki sposób ludzki mózg dokonuje wyborów i jakie czynniki mogą wpływać na to, co mówimy i robimy, w tym także – co kupujemy. Co najlepsze, ta wiedza naukowa jest łatwo dostępna i może pomóc ci w zostaniu świetnym sprzedawcą.
Gamma - newsletter

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zapraszamy do naszej

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Wideo
Wideo

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

powiązane z tematem artykułu

Daj nam poznać

TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel.: 505 273 550,



E-mail:
biuro@projektgamma.pl

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę



lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel.: 505 273 550


ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.