Szkolenia z obsługi klientów ubezpieczeniowych

Firmy brokerskie zajmują się obsługą ubezpieczeniową średnich i dużych firm. Praca brokerów jest na tyle specyficzna, że sprzedając swoją usługę nie jest to tylko polisa wystawiona przez zakład ubezpieczeniowy, ale także dalsza obsługa wynikająca z podpisanej umowy.

13 grudnia 2018
zdjęcie - Szkolenia z obsługi klientów ubezpieczeniowych

 

Firmy brokerskie zajmują się obsługą ubezpieczeniową średnich i dużych firm. Praca brokerów jest na tyle specyficzna, że sprzedając swoją usługę nie jest to tylko polisa wystawiona przez zakład ubezpieczeniowy, ale także dalsza obsługa wynikająca z podpisanej umowy.

Przyjmując do pracy nowych brokerów warto co jakiś czas zorganizować szkolenie, które nie będzie przeznaczone stricte dla przedstawicieli handlowych.

Szkolenie z obsługi klienta korporacyjnego jest prowadzone przez niektóre firmy szkoleniowe.

Warto żeby program zawierał takie punkty jak nawiązanie pierwszego kontaktu, umawianie się na spotkanie, pierwsze wrażenie, przygotowanie dokumentów i prezentacji usług, techniki negocjacyjne, nawiązywanie kontaktów długofalowych, obsługa na dalszym etapie współpracy.

Szkolenia są niezbędne aby pracownicy zrozumieli, że broker ubezpieczeniowy to sprzedawca programu ubezpieczeniowego, ale też prawnik, gwarant ochrony ubezpieczeniowej, doradca.

Zadowolona firma zostanie klientem na lata. Warto żeby te największe czuły się potraktowane wyjątkowo.

ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

Zdobądź wiedzę i praktyczne umiejętności niezbędne w profesjonalnej obsłudze klienta. Zapraszamy na szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta. Celem szkolenia jest udoskonalenie zdolności komunikacyjnych i rozwinięcie umiejętności przyjmowania postawy asertywnej w rozmowie z klientem. Dowiedz się jak budować swój wizerunek przez telefon, jak kontrolować przebieg rozmowy, jakie są zasady komunikacji werbalnej, oraz jak prowadzić rozmowę z trudnym klientem. Szkolenia powiązane z tym tematem: szkolenie telemarketing, szkolenia handlowe.

Niektóre firmy brokerskie posiadają całe działy obsługujące jednego klienta. Pracownicy muszą być stale doszkalani z technik kontaktu telefonicznego, mailowego, osobistego. W tek branży najważniejsze jest budowanie odpowiedniego wizerunku firmy. Nieodzowne będą także szkolenia produktowe (wiele z nich jest organizowanych przez zakłady ubezpieczeń).

Podsumowując, szkolenie powinno składać się z co najmniej kilku etapów podejmujących wyżej wspomniane działy kontaktu z klientem. Organizowane przez renomowaną jednostkę jest gwarancją zwiększenie realnego profesjonalizmu pracowników.

Po szkoleniu pracownik firmy brokerskiej nie może mieć obaw przed prezentowaniem swojej oferty w siedzibie potencjalnego klienta. Z pewnością przydadzą się przykładowe scenariusze na wychodzenie z trudnych sytuacji, podejmowania negocjacji, nawiązywanie dodatkowych rozmów na tematy nieubezpieczeniowe.

Podejmując z kimś współpracę chcemy mieć do tej osoby zaufanie, a czasami sama wiedza nie jest wystarczająca. Kluczowe znaczenie ma sposób jej zaprezentowania.

ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

z tej strefy wiedzy

21 kwietnia 2020
Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
21 kwietnia 2020
AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
20 kwietnia 2020
Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
20 kwietnia 2020
Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
20 kwietnia 2020
Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.
Gamma - newsletter

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zapraszamy do naszej

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Wideo
Wideo

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

powiązane z tematem artykułu

Daj nam poznać

TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel.: 505 273 550,



E-mail:
biuro@projektgamma.pl

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę



lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel.: 505 273 550


ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.