Szkolenie z negocjacji biznesowych

Każdy kto prowadzi firmę z pewnością nieraz miał sytuację wymagającą od niego sztuki negocjacji. Owszem choć same negocjacje służą do uzyskania porozumienia pomiędzy dwiema stronami, w kwestii różniących nas spraw. Nie trudno uznać możliwość ich wykorzystania w inny sposób. Tak też gdy dochodzi do sytuacji, w której to my chcemy na czymś zyskać warto zasięgnąć po te techniki, gdyż można wiele zyskać. 

     
    Każdy kto prowadzi firmę z pewnością nieraz miał sytuację wymagającą od niego sztuki negocjacji. Owszem choć same negocjacje służą do uzyskania porozumienia pomiędzy dwiema stronami, w kwestii różniących nas spraw. Nie trudno uznać możliwość ich wykorzystania w inny sposób. Tak też gdy dochodzi do sytuacji, w której to my chcemy na czymś zyskać warto zasięgnąć po te techniki, gdyż można wiele zyskać.

    O ile same negocjacje są bardzo znane i wielokrotnie wykorzystywane w wielu dziedzinach biznesu, jak i sprzedaży, to mało kto zdaje sobie sprawę z możliwości zastosowania odpowiednich technik, które będą im przeciwdziałać.
     
    Bo jakby nie patrzeć, wolimy by klient przystał na naszą propozycję nisz negocjował np. z podaną ofertą. W ten oto sposób powstało kilka sposobów prowadzenia sprzedaży by nie dopuścić do negocjacji, a klient był zadowolony. Podstawą jest pamiętać, że po drugiej stronie również jest człowiek, który chce coś zyskać i całą ofertę należy przedstawić mu w postaci zysku.

    ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

    Jeśli chcesz ulepszyć swoje zdolności negocjacyjne, przejąć kontrolę nad rozmową oraz czuć się pewnie podczas prowadzenia negocjacji handlowych,  zapraszamy do udziału w szkoleniach z negocjacji, finalizacji sprzedaży, szkoleniach handlowych.

    Ponadto by osiągnąć założony cel należy przekazać klientowi, że przygotowaliśmy już kilka modeli biznesowych idealnie dla jego potrzeb, następnie należy pamiętać o pochwaleniu go za to że chce zyskać np. dany produkt. Oprócz tego warto jest dowiedzieć się na jakie cele jest przygotowany i jak chce daną usługę wykorzystać, a później wykorzystaj to by przedstawić mu jak Twoje działania będą mogły mu w tym pomóc. Istnieje wtedy pewien cień szansy, że dany klient zrezygnuje z negocjacji i przyjmie nasza ofertę.
     
    Jednakże jeśli do tego nie dojdzie i skończy się na negocjacjach warto pamiętać o tym by przedstawiać większa ofertę niż w rzeczywistości chcemy uzyskać, dzięki czemu będziemy mogli sprawiać wrażenie, że idziemy komuś „na rękę” i zgadzamy się na jego propozycję, samemu tracąc, gdy tak na prawdę dla nas to wciąż jest zysk. Negocjacje to sztuka, której można się nauczyć, lecz wymaga to odpowiednich szkoleń jak i czasu, lecz czasem ich efekt może przewyższyć nasze nawet najśmielsze oczekiwania.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
    AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
    Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
    Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
    Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza