Techniki skutecznej sprzedaży przez Internet

W ostatnich czasach coraz większy potencjał, na kontakt z klientem, wykazuje Internet. Jest dużą szansą dla sprzedawców, jednak trzeba liczyć się także z dużą konkurencją.

zdjęcie - (the_title())

    Istnieje wiele metod i technik, które pozwalają na odpowiednie wyróżnienie i osiągnięcie sukcesu. Jednym z najważniejszych elementów jest zwrócenie uwagi potencjalnych klientów danym produktem. Powinien on być dobrze zaprezentowany i estetycznie wyglądający. Warto wówczas zaopatrzyć się w odpowiedni sprzęt fotografujący, dzięki któremu idealnie przedstawimy przedmiot. Zdjęcia muszą być wysokiej jakości, co świadczy również o profesjonalizmie firmy.

    Ważnym elementem jest także odpowiednio dobrany tytuł, który nie będzie nudny i monotonny. Jednak uważajmy na literówki i nietypowe słowa, które dla wielu mogą być nieznane, a zarazem odpychające. Równie bardzo ważny jest opis, który ma za zadanie zachęcić do kupna, oraz zdobyć zaufanie rzetelnym opisem. Sprzedaż w Internecie ma wiele zalet, np. możliwość zobaczenia kto jest potencjalnym klientem. Dzięki statystykom widzimy kto, kiedy, skąd wchodzi na naszą stronę, dzięki czemu możemy odpowiednio dopasować swoje produkty.

     

    Jakie są najskuteczniejsze modele rozmów sprzedażowych? Jak podnieść skuteczność sprzedaży w dziale? Sprawdź te szkolenia: Gamma. Firma szkoleniowa roku!

     

    Będziemy docierając do każdej z tych osób w inny sposób, wybierając odpowiednie formy przekazu, język. Ważnym elementem jest także zbudowanie pozytywnego wizerunku firmy, zwiększenie znaczenia. Większość klientów robi zakupy zazwyczaj u sprzedawców, których znają. Nie koniecznie chodzi tutaj o osoby, które wracają po raz któryś. Chodzi także o osoby, które po raz pierwszy robią zakupy. Dlatego ważna jest odpowiednia reklama, która buduje świadomość marki. Kolejnym ciekawym rozwiązaniem jest tworzenie ankiet, które dotrzeć mogą do wielu osób.

    Pozwoli na to określić m. in.: jakie są potrzeby konsumentów, jakie są oczekiwania względem produktów, firmy. Zwiększenie sprzedaży pozwoli nam również wykorzystanie odpowiednich technik. Jedną z nich jest zaproponowanie klientowi produktu uzupełniającego do tego co już zakupił. Kolejną techniką jest rekomendowanie droższego i lepszego jakościowo produktu, od tego co już został wybrany.

    Warto pamiętać, że jedna metoda nie wklucza drugiej. Aby wyróżnić się od konkurencji ważna jest także strategia SEO, która pozwoli na pojawienie się wysoko na liście Google. Większość klientów najczęściej przyciągają promocje, wyprzedaże, oraz rabaty. Wystarczy użyć odpowiednio hasła, które nie zostanie tak łatwo ominięte.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
    AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
    Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
    Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
    Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

    powiązane z tematem artykułu

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza
    kontakt

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa
    NIP: 113-26-90-108

    firma szkoleniowa

    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.