Korzyści z korzystania ze specjalnych warsztatów dla menedżerów
Kiedy zapytano menedżerów biorących udział w jednym z zorganizowanych dla nich warsztatów, znaczna część odparła, że największym dla nich problemem jest sytuacja, w której starają się jak mogą, lecz ich podwładni mimo wkładanego wysiłku nie chcą zastosowac się do poleceń służbowych.

Jeszcze inni zgłosili problem polegający na budowie autorytertu wśród podwładnych – co również wiązało się z brakiem szacunku, złą komunikacją i nie wykonywaniem poleceń służbowych.
Było to jedno z pierwszych tego typu szkolenie dla menedżerów, które w jasny sposób pokazało, jak bardzo potrzebne są tego typu regularnie powtarzane warsztaty dla osób w zasadzie kluczowych do prawidłowego funkcjonowania całego przedsiębiorstwa.
Po warsztatach tych, kiedy zainteresowani uzyskali odpowiedzi na swoje pytania, po powrocie do pracy wiedzieli, jak zmienić swoje zachowania względem swoich podwładnych i jak nie popełniać tych samych błędów w przyszłości.
Większość z nich w krótkim czasie udało się zintegrować cały zespół pracowników i odnieść wspólnie sukcesy polegające na osiąganiu celów wyznaczonych przez zarząd firmy.
Ponadto, udało im się zdobyć i wypracować wzajemne zaufanie, które zaowocowało przyjazną atmosferą. Sukcesy firmy stały się udziałem wszystkich, a porażki zaczęły motywować do dalszego działania i wypracowywania kompromisów.
Szkolenia dla menedżerów osobom na kierowniczych stanowiskach pomogły zmienić przede wszystkim swoje podejście do otaczających ich ludzi, a osiągane sukcesy stały się rezultatem pewnych zmian, które zdecydowali się wprowadzić najpierw w sobie.
Warsztaty okazały się kopalnią wiedzy i możliwością do pogłębiania swoich umiejętności, a także okazją do uczenia się na swoich i cudzych błędach i po raz pierwszy dowiodły, że rzeczywiście aktywne w nich uczestnictwo pomogło kadrze kierowniczej w zarządzaniu zasobami ludzkimi.

Moc autorytetu – najsolidniejszy fundament zarządzania
Modele przywództwa zakładają, że podstawową metodą wpływu lidera na zespół jest osobisty przykład. To, w jaki sposób jest postrzegany przez podwładnych wpływa na postawy pracownicze,…Lider Transformacyjny - przywództwo przyszłości
To menedżer kształtuje relacje między pracownikiem a zespołem i organizacją. Jeśli koncentruje się wyłącznie na wyniku relacja jest transakcyjna. Podstawą relacji transformacyjnej jest nadawanie sensu…- 800 pigułek wiedzy
- 40 filmów edukacyjnych
- ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej