Innym problemem, o którym ci sami menedżerowie wspominali, były problemy z komunikacją - część pracowników nie wykonywała swoich obowiązków w taki sposób, w jaki zostało im to polecone.
Jeszcze inni zgłosili problem polegający na budowie autorytertu wśród podwładnych - co również wiązało się z brakiem szacunku, złą komunikacją i nie wykonywaniem poleceń służbowych.
Było to jedno z pierwszych tego typu szkolenie dla menedżerów, które w jasny sposób pokazało, jak bardzo potrzebne są tego typu regularnie powtarzane warsztaty dla osób w zasadzie kluczowych do prawidłowego funkcjonowania całego przedsiębiorstwa.
Po warsztatach tych, kiedy zainteresowani uzyskali odpowiedzi na swoje pytania, po powrocie do pracy wiedzieli, jak zmienić swoje zachowania względem swoich podwładnych i jak nie popełniać tych samych błędów w przyszłości.
Większość z nich w krótkim czasie udało się zintegrować cały zespół pracowników i odnieść wspólnie sukcesy polegające na osiąganiu celów wyznaczonych przez zarząd firmy.
Ponadto, udało im się zdobyć i wypracować wzajemne zaufanie, które zaowocowało przyjazną atmosferą. Sukcesy firmy stały się udziałem wszystkich, a porażki zaczęły motywować do dalszego działania i wypracowywania kompromisów.
Szkolenia dla menedżerów osobom na kierowniczych stanowiskach pomogły zmienić przede wszystkim swoje podejście do otaczających ich ludzi, a osiągane sukcesy stały się rezultatem pewnych zmian, które zdecydowali się wprowadzić najpierw w sobie.
Warsztaty okazały się kopalnią wiedzy i możliwością do pogłębiania swoich umiejętności, a także okazją do uczenia się na swoich i cudzych błędach i po raz pierwszy dowiodły, że rzeczywiście aktywne w nich uczestnictwo pomogło kadrze kierowniczej w zarządzaniu zasobami ludzkimi.