Właściwe podejście do klienta
To właśnie w Internecie firmy mają szansę rozwinąć skrzydła i dać swoim klientom to, czego oni naprawdę potrzebują. Jest to zadanie wyjątkowo trudne, zwłaszcza, gdy trzeba się przebić przez propozycje konkurencji i zachować przy tym własne wartości.
Konkurowanie ceną, jakością, czy obiema naraz w odpowiednich proporcjach? Trzeba się zdecydować, ponieważ przedsiębiorstwa, które nie posiadając jasnej oferty szybko trafiają na problemy, w których podstawę stanowią niejednoznaczne warunki sprzedaży.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Co to jest sprzedaż narracyjna? Jak finalizować sprzedaż? Jakie są zaawansowane techniki sprzedaży B2B? Jak po porażce wrócić do pełnej efektywności? Jak komunikować się z trudnym klientem?
Gamma – firma szkoleniowa roku.
Zbudowanie odpowiednich relacji to zadanie wymagające czasu, jeżeli jednak firma postawi na sprawdzone, doświadczone osoby, rozumiejące dynamikę rynku konsumenckiego, wtedy mają one szansę na wybicie się wśród nijakiej konkurencji, która stawia jedynie na niską cenę. Choć jest ona ważna, znacznie bardziej liczy się nastawienie i wzbudzenie w klientach poczucia docenienia i poświęcenie uwagi ich potrzebom.
Ci, którzy przygotują się do tego zadania najlepiej, rozwijając się w dobrym kierunku, w którym zyski przychodzą niemal same, a poczucie spełnienia i zadowolenia oddaje z nawiązką trud włożony w tym wczesnym etapie działalności. Trzeba jednak uzbroić się w cierpliwość, ponieważ takie rzeczy trwają sporo czasu.
Techniki prezentacji „mniej znaczy więcej”
Skuteczność przekazu podnosimy poprzez zmianę formy i jego treści. W Online jedno i drugie nie jest tak intuicyjne jak w świecie spotkań bezpośrednich. Warto wiec…Obsługa klienta – nowoczesny i tradycyjny klient
Nowoczesny Klient kieruje się potrzebą oszczędności czasu i informacji. Stawia wiarygodność i profesjonalizm nad relację i atmosferę rozmowy.Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
















