Imprezy firmowe

Imprezy firmowe to prawdziwy temat rzeka. Dlaczego? Otóż zazwyczaj przyzwyczajeni jesteśmy do myślenia, że impreza to po prostu jakaś forma zabawy z tańcem, alkoholem w roli głównej, mająca cele wyłącznie rozrywkowe. W przypadku zaś imprez firmowych sprawa wygląda zupełnie inaczej.

20 grudnia 2018
zdjęcie - Imprezy firmowe

W ARTYKULE:

Imprezy firmowe

Imprezy firmowe to prawdziwy temat rzeka. Dlaczego? Otóż zazwyczaj przyzwyczajeni jesteśmy do myślenia, że impreza to po prostu jakaś forma zabawy z tańcem, alkoholem w roli głównej, mająca cele wyłącznie rozrywkowe. W przypadku zaś imprez firmowych sprawa wygląda zupełnie inaczej.

Przede wszystkim ich forma jest bardzo różna - może to być rzeczywiście szalona impreza w stylu lat 50. a może także być bieg na orientację, survival, piknik w terenie czy wieczór z ogniskiem. Możliwości i sposoby organizacji ogranicza tutaj jedynie nasza wyobraźnia.

Co więcej - imprezy firmowe zazwyczaj mają swój cel...

Jakie zatem najczęściej są organizowane imprezy? Otóż przede wszystkim będą to na pewno imprezy motywacyjne. Co się kryje pod tym pojęciem? Są to imprezy, które mają na celu generalnie wzrost motywacji pracowników.

Jak to działa? Jeśli organizujemy ciekawą imprezę, pracownik czuje się bardziej związany z naszą firmą - opowiada o tym znajomym, chętniej pracuje, identyfikuje się z firmą i jej celami.

ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

Gry szkoleniowe i wyjazdy integracyjne dla firm pozwalają na nawiązywanie i zacieśnianie relacji między pracownikami oraz budowanie marki pracodawcy. Pomagamy nadać takim spotkaniom odpowiednio atrakcyjną formę oraz dobrać aktywności wyzwalające energię i emocje.

Poznaj nasze rozwiązania:

Co więcej - na takiej imprezie mamy szansę zobaczenia pracownika od zupełnie innej strony.

W zależności zatem od tematyki imprezy możemy dowiedzieć się, jak funkcjonuje on w domu, czym zajmuje się w czasie wolnym, jakie są jego zalety, o których nic nie wiedzieliśmy itp.

Warto także szybko wspomnieć, że imprezy motywacyjne często organizowane są również dla klientów. Nie jest to może praktyka bardzo powszechna, niemniej jednak coraz więcej pracodawców odkrywa korzyści, jakie może przynieść właśnie takie działanie. Klient bowiem również bardziej przywiązuje się do firmy, nie chce raczej od niej odejść.

Następnym rodzajem imprez firmowych są oczywiście imprezy polegające na integracji pracowników. Warto je zorganizować przede wszystkim, kiedy zatrudniamy nowe osoby, które się nie znają albo kiedy chcemy zintegrować starszą kadrę z młodszą.

Warto jednak rozważyć również tę opcję w momencie, gdy na szybko musimy stworzyć jakiś zespół do zadań specjalnych.

Imprezy firmowe warto czasem zorganizować także jako formę nagrody, czy na zakończenie jakiegoś szczególnie ciężkiego projektu. Wówczas damy pracownikom możliwość odpoczynku, co z kolei zaprocentuje ich lepszą pracą.

Czy zatem warto organizować imprezy firmowe?

Bez wątpienia tak, jednak warto traktować je trochę jak inwestycje. A zatem nie bądźmy skąpcami i przemyślmy, jakie są cele takiej imprezy.

ZOBACZ LOSOWE ARTYKUŁY Z NASZEJ STREFY WIEDZY

Marketing jako filozofia i praktyka zarządzania pojawił się stosunkowo niedawno. W Europie i USA do lat 30. ubiegłego stulecia, natomiast w Polsce do końca PRL-u dominowała filozofia nastawienia na produkcję.

Szanowni Państwo!
W tej części przedstawiamy kolejne modele sprzedaży, w tym rewolucyjny The Challenger Sale. Model ten został opracowany na podstawie szeroko zakrojonego badania, w którym bardzo szczegółowo przeanalizowano 70 tysięcy wizyt handlowych przeprowadzonych przez prawie 7 tysięcy handlowców w  95 branżach w różnych krajach . Model ten jest określany jako czwarta rewolucja w sprzedaży.

Życzymy owocnej lektury!
Zespół Gamma

Szanowni Państwo!
Jednym z podstawowych oczekiwań od ekspertów HR oraz HR Business Partnera jest wsparcie organizacji oraz menedżerów w wykorzystaniu potencjału pracowników i zapewnieniu możliwie najwyższego poziomu efektywności. Od wielu już lat nie tylko mówi się o zarządzaniu efektywnością lecz także wdrażane są systemowe rozwiązania mające na celu podnoszenie efektywności pracowników. Jesteśmy też świadkami prawdziwej rewolucji w podejściu do tworzenia wyzwań dla pracowników i monitorowania postępów na drodze do ich realizacji. Warto zetem przyjrzeć się nowym rozwiązaniom gdyż jeśli jeszcze ich nie stosujemy to najprawdopodobniej wkrótce się z nimi zmierzymy.

Życzymy owocnej lektury!
Zespół Gamma
Szanowni Państwo!
W czerwcu 1925 roku ukazała się książka „The Psychology of Selling” napisana przez E.K. Stronga, była to pierwsza nowatorska praca opisująca model sprzedaży. Wprowadziła ona koncepcję technik sprzedaży, takich jak cechy i korzyści, radzenie sobie z odmowami, zamykanie sprzedaży czy pytania otwarte w sprzedaży i zamknięte. Ponieważ od tego momentu minęło już prawie 100 lat, pozwalamy sobie przedstawić współczesne koncepcje podejścia do sprzedaży.

Życzymy owocnej lektury!
Zespół Gamma

Dawne techniki sprzedaży nie sprawdzają się już w dzisiejszym biznesie. Klienci są bardziej wykształceni niż kiedykolwiek i mają wiele możliwości do wyboru. A w szczególności nie znoszą być namawiani do kupna. Nowoczesna sprzedaż koncentruje się przede wszystkim na sztuce komunikacji i znajdowaniu wzajemnych korzyści. Najlepiej sprzedające się techniki sprzedaży, opisane poniżej, są oparte na tych zasadach. Wypróbuj je, aby sprawdzić, która pasuje do twojej firmy.

Gamma - newsletter

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zapraszamy do naszej

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Wideo
Wideo

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

powiązane z tematem artykułu

Daj nam poznać

TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel: 22/266 08 48,

tel. kom.: 505 273 550,



E-mail:
biuro@projektgamma.pl

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę



lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel: 22/266 08 48,
tel. kom.: 505 273 550

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.