Impreza firmowa - jak bawić się dobrze z alkoholem?

Kwestia przebiegu imprezy firmowej, która z założenia powinna być wydarzeniem radosnym i lekkim, nie jest jednak lekka dla przygotowujących ją i planujących menedżerów. Jednym z głównych zagadnień dotyczącym jej przebiegu, jest zawsze kwestia użycia i spożycia alkoholu.

18 grudnia 2018
zdjęcie - Impreza firmowa - jak bawić się dobrze z alkoholem?

Impreza firmowa - jak bawić się dobrze z alkoholem?

Kwestia przebiegu imprezy firmowej, która z założenia powinna być wydarzeniem radosnym i lekkim, nie jest jednak lekka dla przygotowujących ją i planujących menedżerów. Jednym z głównych zagadnień dotyczącym jej przebiegu, jest zawsze kwestia użycia i spożycia alkoholu.

Utrzymywanie bezwzględnej dyscypliny firmowej od jakiegoś czasu jest mocno krytykowane, jako nie do końca sprawdzające się w efektywności, zarządzanie pracownikami.

Dobrą okazją do rozluźnienia stosunków między pracownikami a kadrą zarządzającą, a także pokazania, że po obu stronach znajdują się ludzie z ich codziennymi problemami i troskami, jest właśnie impreza firmowa będący jednym z elementów integracji pracowników.

Luźniejsza atmosfera, zwłaszcza jeśli wyjazd firmowy organizowany jest w zupełnie odmiennych warunkach, w innej miejscowości czy atrakcyjnym hotelu, sprzyja nawiązywaniu nieformalnych kontaktów i rozmów pozwalających pracownikom poczuć się pewniej na co dzień w miejscu pracy, co zdecydowanie sprzyja podejmowaniu przez nich śmielszych decyzji w codziennym życiu biznesowym.

W wypadku organizowania imprezy firmowej poza miejscem pracy dopuszczalne jest serwowanie alkoholu, który zawsze sprzyja rozluźnieniu atmosfery i swobodniejszym rozmowom.

ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

Projektując szkolenia team building dokładamy staranności w doborze aktywności dla uczestników, wyborze charyzmatycznego prowadzącego oraz profesjonalnej ekipy wspierającej i animującej wydarzenie.

Firmowe imprezy integracyjne to nasza specjalność! Sprawdź sam:


Głównym problemem, z jakim zmagają się osoby odpowiedzialne za przygotowanie tego typu spotkań jest przede wszystkim troska o nieumiarkowanie osób, które mają skłonności do przekraczania bezpiecznej granicy jego spożycia i zachowanie, które spowoduje zakłopotanie zarówno w trakcie imprezy, jak i po powrocie do pracy.

Aby uniknąć tego typu kłopotliwych sytuacji, warto postarać się o spełnienie kilku warunków, pozwalających na ich ograniczenie.

Przede wszystkim wybór alkoholu. Niech będzie to serwowany jeden gatunek w rodzaju wina czy piwa, który utrudni zamienienie się całej imprezy w alkoholową balangę.

Po drugie: w trakcie imprezy firmowej zawsze warto zadbać o jej animatora, który nie tylko zorganizuje aktywności dodatkowe dla pracowników, ale będzie też dyskretnie dbać o odpowiednią atmosferę, dostarczanie alkoholu w ilości nie powodującej nadmiernego jej spożycia i reagować na sytuacje potencjalnie niebezpieczne dla zwarzenia nastroju.

Ostatnim warunkiem udanej imprezy firmowej z alkoholem, o jakim warto pomyśleć, jest przykład dawany przez szczebel kierowniczy.

Dbając o rozluźnienie i dobrą zabawę, warto więc jednocześnie dbać o własny stan trzeźwości i nie dopuszczać do przekroczenia granicy, za którą czeka nas mało przyjemny powrót następnego dnia do pracy, w której wstydzimy się spojrzeć kolegom w oczy.

ZOBACZ LOSOWE ARTYKUŁY Z NASZEJ STREFY WIEDZY

Ranking Gazety Finansowej pomaga HR’owcom wybierać spomiędzy 17 000 zarejestrowanych firm szkoleniowych. Ranking Gazety Finansowej wskazuje czołówkę firm szkoleniowych pod kątem generowanych obrotów, liczby klientów czy zakresu realizowanych szkoleń. Dla wielu firm ranking jest źródłem wiedzy pozwalającej poszerzyć grono firm współpracujących w obszarze szkoleniowym. (Gazeta Finansowa nr 42, 16-22.10.2015 r.)
Szanowni Państwo!
Nigdy nie jest za wcześnie ani za późno, aby ocenić potrzeby działu sprzedaży i wprowadzić zmiany w odpowiedzi na pojawiające się trendy na rynku. Obecny raport przedstawia obszary, z którymi firmy chcące wzmacniać swoje siły sprzedaży będą musiały się w niedługim czasie zmierzyć. Wnikliwe przyglądanie się i analiza tendencji rynkowych oraz wprowadzanie koniecznych zmian w organizacji sprzedaży pozwolą na proaktywne podejmowanie działań dotyczących motywacji handlowców, sposobów przeorganizowania procesów sprzedażowych oraz wprowadzenia innych, nowych form uczenia handlowców.
Przywództwo – podobnie jak wiele innych dziedzin życia – podlega zmiennym modom i trendom, a kreatorami tych mód są firmy doradcze, prorocy i szamani zarządzania, kaznodzieje biznesowi, mówcy motywacyjni, celebryci. Jednak w tym zalewie koncepcji istnieją modele, które przetrwały próbę czasu i są dla wielu praktyków źródłem inspiracji i swoistym przewodnikiem przywództwa. Myśli takich klasyków, jak: Peter Drucker, Henry Mintzberg, Tom Peters, Steven Covey, John Maxwell, Ken Blanchard, Michael Porter, Peter Senge w większym lub mniejszym zakresie ciągle oddziałują na współczesnych przywódców. Do grona autorów, których koncepcje wydają się czymś więcej niż sezonową modą, można zaliczyć młodsze pokolenie twórców takich, jak: Marcus Buckingham, Malcolm Gladwell czy Simon Sinek.
Ludzie łatwiej pozwalają się przekonać twojej pewności siebie, wierze i entuzjazmowi, niż twojej logice i wiedzy.
W latach 90 Bass i Avollio zaproponowali organizacyjną koncepcję przywództwa transakcyjnego i transformacyjnego. Twierdzili jednocześnie, że nie jest łatwo rozróżnić te dwa typy przywództwa i nawet liderzy transformacyjni mogą korzystać z technik zwykle określanych jako transakcyjne.
Gamma - newsletter

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zapraszamy do naszej

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Wideo
Wideo

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

powiązane z tematem artykułu

Daj nam poznać

TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel: 22/266 08 48,

tel. kom.: 505 273 550,



E-mail:
biuro@projektgamma.pl

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę



lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel: 22/266 08 48,
tel. kom.: 505 273 550

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.