Savoir vivre wobec osób z niepełnosprawnością

Osoby niepełnosprawne często traktowane są w niewłaściwy sposób w miejscu pracy lub odwiedzanych przez nie sklepach lub centrach biznesowych. Wynika to najczęściej z niewiedzy i braku obycia ich pracowników z takimi klientami. Ogólna zasadą kulturalnych relacji międzyludzkich jest wzajemny szacunek i życzliwość.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Jak kontrolować i panować nad stresem? Jak radzić sobie ze zmianami? Jak zachować równowagę pomiędzy zawodowymi wyzwaniami a radością realizowania swoich prywatnych pasji? Odwiedź nasz dział szkoleń interpersonalnych. Zobacz:
- panowanie nad stresem
- warsztaty komunikacji interpersonalnej
- szkolenie zarządzanie czasem
- szkolenie z asertywności
Zapraszamy.
Ta maksyma obowiązuje oczywiście także w wypadku osób niepełnosprawnych. Nie powinniśmy okazywać im litości i współczucia na każdym kroku. Takie podejście jest często uznawane przez osoby, które się z nim spotykają za uwłaczające, szczególnie w sytuacji, w której świetnie sobie w danej sytuacji radzą.
Gdy nie wiemy jak się zachować lub co powiedzieć, najlepszym rozwiązaniem może być zastanowienie się nad tym, dlaczego właściwie traktujemy osobę niepełnosprawną w inny sposób niż zdrową.
Oczywiście nie oznacza to, że powinniśmy ignorować jej potrzeby, chodzi jedynie o to, by dbać, aby nasz ton głosu, czy sposób wysławiania się nie różniły się od sposobu, w jaki traktujemy osoby pełnosprawne.
Multitasking i efektywność osobista
Szkolenie dostarcza narzędzi i metod, które pozwalają wyznaczyć priorytety w kontekście celów projektu oraz lepiej rozplanować i zorganizować własną pracę. Zapraszamy na warsztat: organizacja czasu…Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
















