Specjalista ds. sprzedaży, co robi?
Specjaliści do spraw sprzedaży potrzebują, co zabrzmi jak rzecz oczywista, specjalistycznej wiedzy potrzebnej by stworzyć, rozwinąć i wdrożyć strategie sprzedaży w ich firmie lub organizacji.

Specjaliści do spraw sprzedaży potrzebują, co zabrzmi jak rzecz oczywista, specjalistycznej wiedzy potrzebnej by stworzyć, rozwinąć i wdrożyć strategie sprzedaży w ich firmie lub organizacji. Czynniki takie jak polityka firmy, cele i kanały sprzedaży wpływają na kształt tej strategii. W zależności od branży i koncepcji firmy specjaliści mogą pracować za pośrednictwem telefonów, Internetu jak i spotykając się z potencjalnymi klientami osobiście.
Ich rolą jest także przekazywanie jak najszerszemu gronu odbiorców informacji na temat oferty ich przedsiębiorstwa. W dodatku specjaliści do spraw sprzedaży muszą utrzymywać długoterminowe relacje z klientami, dostawcami i działami sprzedaży ich partnerów biznesowych.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Jak prawidłowo i zgodnie z celem poprowadzić prezentację? Jakie są podstawowe techniki sprzedaży? Jak uzyskać najlepszy możliwy wynik negocjacji? Jak obecnie skutecznie sprzedawać przez telefon? Zobacz nasze szkolenia. Zapoznaj się z nimi.
Doskonałe umiejętności komunikacji w mowie i piśmie są niezbędne dla wszystkich, którzy chcieliby zajmować to stanowisko. Wiele firm wymaga także dyplomu uczelni wyższej z kierunków związanych z biznesem lub ekonomią.
Wszystkie te kwalifikacje i kompetencje są potrzebne w ich pracy, opierającej się w dużej mierze na bezpośrednim kontakcie z klientami. Od umiejętności jednego specjalisty często zależy to czy zostanie podjęta współpraca z ważnym klientem.
Dobry sprzedawca powinien znać różne techniki negocjacji i zdobywania uwagi klienta, dlatego wielu z nich ceni sobie doświadczenie zdobywane w pracy, jako telemarketer. Kluczowe może być także wytworzenie przyjaznej, personalnej więzi z klientem, miła aparycja i charyzmatyczny charakter są, więc dodatkowym zaletami.
Zaawansowane techniki sprzedaży B2B
Dziś jeśli nie zrozumiesz biznesu klienta to zostanie ci wyłącznie gra ceną – spirala rabatów. Alternatywą jest nowoczesna sprzedaż B2B – 3 graczy, którzy zwykle…Podstawowe Techniki Sprzedaży
Niby wszyscy znają podstawowe techniki sprzedaży, ale rzadko je stosują. Nie rozpoznają potrzeb, argumenty nie przyjmują formy korzyści, nie potrafią obronić ceny danego produktu czy…Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
















