Sprzedaż konsumencka, co to jest

Wiele osób w sposób nieświadomy od lat uczestniczy w procesie sprzedaży konsumenckiej. Każde dobra, które zostaną przez nas zakupione w celu użycia lub konsumpcji, a nie odsprzedania lub wykorzystania zarobkowego, są przedmiotem sprzedaży konsumenckiej.
Od sprzedaży komercyjnej różni się ona tym, że klient sam zaspokaja swoją potrzebę, płacąc za to swoimi pieniędzmi. Jej przeciwieństwem jest na przykład sprzedaż komercyjna B2B (business to business), gdzie jeden przedsiębiorca dostarcza towary, a drugi przetwarza je, lub odsprzedaje z zyskiem.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Rozmawiaj z klientem tak, żeby zaufał Ci. Dobierz odpowiednią technikę sprzedaży. Wybierz najskuteczniejszy model negocjacyjny. Rozszerz swoje działania sprzedażowe. Poznaj strategie Twojego rozmówcy. Zobacz szkolenia: szkolenia sprzedażowe, szkolenia z negocjacji, szkolenie techniki sprzedaży.
Sprzedaż konsumencka jest w ogromnej większości sprzedażą detaliczną. Odbywa się w sklepach stacjonarnych jak i przez Internet lub telefon. Jako, że jej celem jest zaspokojenie potrzeb pojedynczego klienta i w związku z małymi ilościami dóbr, które są jej przedmiotem ceny w sprzedaży konsumenckiej są zazwyczaj wyższe niż w wypadku dużych transakcji b2b.
Zaawansowane techniki sprzedaży B2B
Dziś jeśli nie zrozumiesz biznesu klienta to zostanie ci wyłącznie gra ceną – spirala rabatów. Alternatywą jest nowoczesna sprzedaż B2B – 3 graczy, którzy zwykle…Ospały zespół sprzedażowy – jak obudzić zespół i zamienić farmerów w hunterów
Dzisiaj na rynku wygrywają hunterzy – handlowcy, którzy potrafią aktywnie zdobywać klientów, a nie wyłącznie bazować na obecnych klientach i przychodzących lead’ach. Jednym z najważniejszych…- 800 pigułek wiedzy
- 40 filmów edukacyjnych
- ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej