Smart Calling

Skuteczna sprzedaż przez telefon

Autor: Art Sobczak

28 listopada 2017
zdjęcie - Smart Calling

To idealna lektura dla osób, które nie czują się pewne w wykonywaniu tzw „cold calls” – zimnych telefonów, a jest to nieodłączna część ich pracy. Odpowiednie sprzedanie produktu lub usługi decyduje o naszej przyszłości w firmie oraz pozycji, dlatego z pozoru prosta czynność może okazać się decydująca w dla czyjejś kariery.

ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

Telesprzedaż - przełamanie barier osobistych dotyczących telesprzedaży jest kluczowe w osiąganiu dobrych wyników sprzedażowych. Na szkoleniu z telesprzedaży dowiesz się jak przełamać osobisty opór związany z rozmową telefoniczną, jak stosować metody perswazji,  jak poradzić sobie z trudnymi sytuacjami w rozmowie z klientem. |  Firma Gamma sp. j. zaprasza na szkolenia z telemarketingu i profesjonalnej sprzedaży. Zobacz też sprzedaż prowokatywnaszkolenie dla handlowców.



Art Sobczak, autor książki, stanął właśnie przed takim wyzwaniem, kiedy założył własną działalność i musiał pozyskać nowych klientów. Długo ćwiczył, analizował i przygotowywał konspekty takich rozmów i wszystkie najważniejsze wskazówki zawarł w tej książce.

Książka składa się z czterech części:

  • Część  I:
    Koncepcja Inteligentnej Rozmowy: „Telefon w ciemno to głupota, ale pozyskiwanie klientów to konieczność: receptą jest Inteligentna Rozmowa”

  • Część II:
    Planowanie rozmowy telefonicznej: w tej części dowiemy się między innymi jak zbierać informacje oraz jak sprawić, aby twoje rozmowy były inteligentne, jak wytyczyć cele Inteligentnej Rozmowy i na zawsze pozbyć się poczucia odrzucenia

  • Część III:
    Przygotowanie i realizacja Inteligentnej Rozmowy: w tej części trafimy na rozdziały takie jak: jak zostawić inteligentną wiadomość głosową, zdanie wprowadzające: czego unikać, aby zminimalizować negatywną reakcję, jak wzbudzić zainteresowanie w pierwszych zdaniach Inteligentnej Rozmowy, jak poradzić sobie z wczesną odmową podczas Inteligentnej Rozmowy, słuchanie: jeszcze ważniejsza strona zadawania pytań, podsumowanie rozmowy i ustalenie kolejnych działań

  • Część IV:
    Usystematyzowanie wiedzy: tutaj dowiemy się między innymi: jak sprawić inteligentne wrażenie: skuteczna komunikacja przez telefon, jak wyzwalać i utrzymywać motywację, jak osiągać sukcesy z modelem Inteligentnej Rozmowy.

Książka została napisana w sposób uniwersalny, zawiera w sobie wiele przykładów z życia codziennego i praktycznych ćwiczeń. Informacje w niej zawarte przydadzą się też m.in. na spotkaniach czy targach.

ZOBACZ LOSOWE ARTYKUŁY Z NASZEJ STREFY WIEDZY

Gamma - newsletter

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zapraszamy do naszej

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Wideo
Wideo

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

Daj nam poznać

TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel: 22/266 08 48,

tel. kom.: 505 273 550,



E-mail:
biuro@projektgamma.pl

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę



lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel: 22/266 08 48,
tel. kom.: 505 273 550

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.