TY

marka inna niż wszystkie. Sztuka autentycznego brandingu osobistego.

Autor: Hubert K. Rampersad

18 grudnia 2017
zdjęcie - TY

Większość decyzji o zakupie opiera się na zaufaniu i poczuciu pewnej więzi z osobą bądź produktem. Branding jest znacznie ważniejszy od marketingu i sprzedaży, dlatego nie powinniśmy tracić na nie czasu kosztem rozwoju marki. W życiu, tak jak w biznesie, branding jest bardziej efektywny, zrównoważony i ma silniejszą pozycję od marketingu.

Dlatego też posiadanie silnej, autentycznej marki osobistej to ważny czynnik, szczególnie w obecnym wirtualnym świecie. Staje się on coraz istotniejszy i stanowi klucz do sukcesu osobistego. Branding osobisty to strategia, która przyczyniła się do sukcesu najpotężniejszych ludzi na świecie, mowa tu między innymi o Oprah Winfrey, Michaelu Jordanie, Richardzie Bransonie, czy Billu Gatesie. Dlatego tak ważne jest, abyśmy sami stali się naszą własną marką i zostali CEO naszego życia.

Każdy z nas ma w sobie branding osobisty, ale wiele osób nie jest tego świadomych, przez co nie zarządzają nim w sposób strategiczny, efektywny i  konsekwentny. Powinniśmy przejąć kontrolę nad naszą marką i jej przekazem i zacząć wpływać na to, jak inni nas postrzegają. Hubert Rampersad, za pomocą swojego podręcznika, przedstawia nam przełomową i zaawansowaną formułę oraz plan jej tworzenia, wdrożenia w życie oraz pielęgnowania. Dzięki temu wykreujemy autentyczną, wyróżniającą się na tle innych, spójną i przejrzystą markę osobistą.

Książka została podzielona na dwie części: „Autentyczny branding osobisty”, w której autor przedstawia jego model, uczy, jak wyznaczać i formułować swoje osobiste ambicje, tworzyć swoją osobistą markę, rozwijać ją oraz wprowadzić jedność z samym sobą; „Autentyczny branding firmowy” zawiera rozdziały o bardzo podobnej strukturze, jednak autor skupia się tu na ambicjach firmy i pomaga uzyskać jedność z marką firmową.

Podręcznik oferuje nowy sposób na zdefiniowanie, sformułowanie i zastosowanie zrównoważonej, silnej, autentycznej i spójnej tożsamości naszej firmy. To systematyczna analiza wielu czynników, prowadząca do zwiększenia samoświadomości, szczęścia,  zapewniająca sukces w marketingu. Opiera się na nowych modelach, wskazówkach i narzędziach, sprawdzonych przez autora w praktyce.

Dzięki nabytej wiedzy krok po kroku odkrywamy nasze wartości, nadzieje, marzenia i aspiracje.
To przewodnik pokazujący jak budować naszą markę osobistą i przede wszystkim, jak w przekonujący sposób zaprezentować tę markę światu. Jeśli stanie się on częścią naszego życia codziennego, łatwiej będzie nam integrować się z otaczającym światem i zaczniemy odnosić więcej sukcesów.

Dzięki pozytywnemu podejściu pomożemy też naszej firmie w jej dalszym rozwoju. Warto jednak pamiętać, aby nasza marka przede wszystkim odzwierciedlała nasz prawdziwy charakter i cele życiowe. Dzięki autentycznej postawie zaczniemy przyciągać odpowiednich ludzi i zwiększymy szanse na wykorzystanie naszych możliwości do maksimum.

Hubert Rampersad ma talent do analizy ważnych kwestii i przelewania tego na papier. Czterostopniowy model przedstawiony w jego książce sugeruje, jak przekształcić nasze pomysły związane z rozwojem osobowości w coś bardzo konkretnego i praktycznego.

Modele umysłowe i  przyporządkowane im pytania badawcze pomogą nam określić, w jakim miejscu znajdujemy się dzisiaj, dzięki czemu łatwiej będzie nam dotrzeć do miejsca, w którym chcemy się znajdować w przyszłości. Ta lektura umożliwi nam wdrażanie wykreowanych pomysłów w życie.

ZOBACZ LOSOWE ARTYKUŁY Z NASZEJ STREFY WIEDZY

Gamma - newsletter

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zapraszamy do naszej

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Wideo
Wideo

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

Daj nam poznać

TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel: 22/266 08 48,

tel. kom.: 505 273 550,



E-mail:
biuro@projektgamma.pl

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę



lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel: 22/266 08 48,
tel. kom.: 505 273 550

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.