STREFA WIEDZY

Artykuły

 

Najważniejsze zasady skutecznej obsługi klienta |
Skuteczna obsługa klienta jest bardzo ważna - coraz większa ilość przedsiębiorców i właścicieli mniejszych i większych firm zaczyna zwracać na to szczególną uwagę. Inwestowanie w szkolenia z obsługi klienta dla pracowników staje się coraz bardziej...
Obsługa klienta - jak robić to dobrze? |
Każdy doskonale wie, jak ważne jest odpowiednie podejście do klienta. Profesjonalna obsługa i rzeczowe podejście do sprawy przyczyni się do zadowolenia klienta i prawdopodobnie sprawi, że zdecyduje się wrócić i jeszcze raz skorzystać z naszych...
Zasady coachingu |
Wielu menadżerów chcąc wprowadzić nowoczesne metody zarządzania zespołem nie bierze pod uwagę tego, że nie wszystkie z nich są dostępne dla każdego, a co więcej nie jest wskazana stosowanie wszystkich metod, wobec wszystkich pracowników.
Między nami ludźmi |
Normalny dzień pracy obfituje w liczne kontakty między pracownikami, kierownictwem i klientami. Trudno tak naprawdę zliczyć, ile ich zachodzi. Można jednak ocenić ich jakość – jeżeli klient jest zadowolony, bardzo prawdopodobne jest, że w...
Nowe trendy w obsłudze klienta |
O tym, jak ważna jest prawidłowa obsługa klienta, nikogo nie trzeba chyba przekonywać. Każdy przedsiębiorca wie, że jest ona niesamowicie istotna. To właśnie dlatego wielu właścicieli firm inwestuje niemałe pieniądze w szkolenia z obsługi klienta...
Złote zasady coacha |
Każdy coach, by rozwijać firmę, musi także poszerzać wiedzę i rozwijać swoje umiejętności, nie tylko interpersonalne. By stać się lepszym szefem dla swoich pracowników każdy coach powinien przestrzegać kilku ważnych zasad.
Czego mogą nauczyć kursy PMI? |
Umiejętności praktyczne połączone z wiedzą i doświadczeniem – oto recepta na sukces. Jeżeli dodać do tego jeszcze profesjonalną edukację, otrzyma się szkolenia na miarę dzisiejszych czasów...
Profesjonalna obsługa klienta |
Każdy doskonale wie, jak ważne jest odpowiednie podejście do klienta. Profesjonalna obsługa i rzeczowe podejście do sprawy przyczyni się do zadowolenia klienta i prawdopodobnie sprawi, że zdecyduje się wrócić i jeszcze raz skorzystać z naszych usług.
Skuteczne zarządzanie zespołem |
Kierownicy, menadżerowie muszą liczyć się tym, że pracownicy o wiele częściej śledzą zmiany w sposobach zarządzania niż ich przełożeni. Co za tym idzie często mają świadomość tego, jak może wyglądać sytuacja, kiedy menadżer jest świadom...
Coaching |
Ilu kierowników, tyle filozofii prowadzenia zespołu pracowników. Dlatego też trzeba brać po uwagę na to, że nie każdy z menadżerów może mieć zupełnie inną koncepcję, co do tego, jak ma wyglądać praca jego podwładnych.
Telefon narzędziem sprzedaży |
Sprzedaż telefoniczna rządzi się swoimi odrębnymi od tej tradycyjnej prawami. Nie jest oczywiście tak, że w przypadku, kiedy towar lub usługa są oferowane przez telefon to nie należy zachowywać się tak samo dobrze, jak w przypadku kontaktu twarzą...
Przełożony - coach |
Prowadzenie działalności gospodarczej lub też bycie menadżerem to działalnie, które często swój sukces uzależnia przede wszystkim od tego, jak prowadzone jest zarządzenie ludźmi. Dawne metody działania w tym zakresie już dawno nie spełniają swoich...
Jak szukać klientów? |
Zakładamy firmę, organizujemy akcję promocyjną, angażujemy środki i czas i..czekamy. Pierwszym pytaniem, jakie pojawia się u wielu osób, które dopiero co rozpoczęły działalność gospodarczą pojawia się pytanie, jak zdobywać klientów?
Rola menadżera |
Częstym błędem wielu kierowników czy menadżerów jest to, że błędnie rozumieją takie pojęcia jak kontrola i ocena. Dla jednych jest to zbyt trudne emocjonalnie i przez to rezygnują z jakichkolwiek działań w tym zakresie.
5 zasad prawidłowej obsługi klienta |
Szkolenia z obsługi klienta podkreślają zawsze istotność prawidłowej obsługi klienta. Nikogo nie trzeba chyba przekonywać o tym, jak bardzo jest ona ważna.
Nerwowy klient |
Obsługa klientów, niezależnie w jakiej branży i na jakim etapie transakcji zawsze wiąże się z możliwością pojawienie się sytuacji stresowej, bądź wyjątkowo nerwowej, w której emocje będą zastępować racjonalne argumenty. Dlatego też tak ważne są...
Przywództwo |
W Polsce wciąż jeszcze można spotkać się z przykładami kierowników czy też przełożonych, którzy uznają, że sam fakt zajmowanego przez nich stanowiska powinien być lekiem na wszelkie dolegliwości zespołu.
Zarządzanie ludźmi |
Zarządzanie ludźmi nie jest wcale niczym prostym. Wbrew powszechnym opiniom wcale nie jest tak, że kierownik czy też inna osoba zarządzająca może nic nie robić i tylko wydawać polecenia. Taka forma prowadzenia zespołu czy też grupy ludzi jest już...
Świadoma obsługa klienta |
Emocje nawet te najbardziej pozytywne nie są dobrym doradcą. Szkolenia sprzedażowe z reguły dotyczą tego, że nawiązywanie pozytywnych relacji z klientami opiera się przede wszystkim na walorach merytorycznych niż stricte emocjonalnych.
Sprzedaż w sklepie internetowym |
Sprzedaż już dawno wyszła z ram sklepowych lad i różnego rodzaju straganów. Co ważne dzisiaj pod pojęciem sklep coraz częściej rozumie się internetową witrynę za pośrednictwem, której można kupić dokładnie to samo co w sklepie stacjonarnym, często...
Sprzedaż telefoniczna |
Od dawna już można spotkać się z innymi formami sprzedaży niż ta tradycyjna czyli twarzą w twarz. Rozwój narzędzi komunikacyjnych sprawił, że coraz częściej docierają do nas oferty poprzez takie kanału, jak telefon czy Internet.
Przez obsługę do sukcesu |
Może się wydawać, że nie ma nic trudnego w obsłudze klienta. Posadzimy obojętnie kogo za ladą, czy pod telefonem i będzie nam zarabiał pieniądze. Taka dość lekceważąca postawa wobec tych, którzy mają być głównym źródłem utrzymania firmy to częsty...
Dostrajanie się do klienta |
Od zawsze jest tak, że nie wszyscy klienci będą zadowoleni. Chcąc nawet przychylić im nieba może natrafić na niezadowolenie, które objawi się w postaci agresji werbalnej. W takich sytuacjach rola sprzedawcy urasta do rangi niemal sapera, który...
Klient nasz pan |
Obsługa klienta ma na celu nie tylko to, by zadowolić obecnego akurat w naszej firmie kontrahenta ale także sprawić, że opinia o naszej działalności szła w świat przysparzając nam nowych klientów
Zobacz artykuły na kolejnych podstronach: << < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 > >>

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach:
tel. kom.: 505 273 550,
biuro@projektgamma.pl
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
Gamma na FBGamma w LN
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
 ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji