Dzięki doświadczeniu rozwijamy kompetencje i rozumienie oczekiwań naszych Klientów

Case studies


ZAUFALI NAM:

CASE STUDY 1
CASE STUDY 1 /></div>

                        <div class= Często zdarza się tak, że w zespołach od których oczekuje się coraz bardziej wyśrubowanych wyników dochodzi do zjawiska rywalizacji pomiędzy zespołami. Tak też się działo w jednej z firm sektora farmaceutycznego, w której wyśrubowane oczekiwania sprzedażowe zrodziły silną rywalizację międzyzespołową oraz wewnętrzne konflikty.
CASE STUDY 2
CASE STUDY 2 /></div>

                        <div class= Połączenie projektu CSR ze wzmocnieniem konkretnej umiejętności pracowników. W roku 2012 na prośbę naszego Klienta realizowaliśmy cykl warsztatów ze skutecznej sprzedaży bezpośredniej. Oczekiwaniem osób zamawiających było również umożliwienie przetestowania nabytych umiejętności w praktyce, a nie tylko i wyłącznie w warunkach szkoleniowych.
CASE STUDY 3
CASE STUDY 3 /></div>

                        <div class= Zostaliśmy poproszeni o zaprojektowanie takiego wydarzenia, które umożliwi nie tylko przekazanie pracownikom informacji odnoszących się do misji, wizji oraz wartości ale przede wszystkim umożliwi im zrozumienie, czemu tak ważne są te aspekty funkcjonowania firmy, z czego wynikają i dokąd prowadzą.
CASE STUDY 4
CASE STUDY 4 /></div>

                        <div class= Na zamówienie firmy działającej w sektorze publicznym powołaliśmy w roku 2012 do życia warsztaty EQ LEADERSHIP umożliwiające transformację menadżerów na poziom samoświadomości otwierający drzwi do bycia pełnoprawnym liderem.
CASE STUDY 5
CASE STUDY 5 /></div>

                        <div class= Wprawienie w ruch „koła zamachowego” sprzedaży dzięki wyznaczonym wytycznym i przekroczenie rubikonu własnych możliwości.  Przed wdrożeniem powyższych zasad w naturalnym środowisku pracowniczym departament rozwoju zasobów ludzkich poprosił nas o opracowanie projektu umożliwiającego przetestowanie modelu w praktyce.
CASE STUDY 6
CASE STUDY 6 /></div>

                        <div class= Firma z branży IT stanęła przed wyzwaniem. Tzw okres romantyczny firmy dobiegł końca. Skończyły się możliwości szybkiego awansu, pojawiło się w firmie więcej procedur, autentyczne zaangażowanie menedżerów zaczęło spadać.
CASE STUDY 7
CASE STUDY 7 /></div>

                        <div class= Zwróciła się do nas firma z branży FMCG.  Dział marketingu w firmie nie funkcjonował efektywnie. Specjaliści traktowali siebie jako pracowników kontraktowych, którzy mają wykonać zadanie, nie zwracając uwagi na realizację celów postawionych przed działem. Dział trawiły konflikty i zadawnione niesnaski.
CASE STUDY 8
CASE STUDY 8 /></div>

                        <div class= W ramach polityki employer brandingu chcemy kształtować pozytywny obraz naszej firmy w oczach nowych pracowników. Stworzenie wydarzenia alternatywnego dla tradycyjnych narzędzi adaptacyjnych dla nowych pracowników. Event miał być sprofilowany pod kątem pokolenia Y i kreować wizerunek firmy jako atrakcyjnego pracodawcy.
CASE STUDY 9
CASE STUDY 9 /></div>

                        <div class= Zwróciła się do nas firma z branży elektronicznej z problemem. Menedżerowie przeszli wiele tradycyjnych szkoleń. Pierwsze szkolenia przynosiły rezultaty, kolejne dawały co raz mniejszy efekt.

Zobacz w dziale:

Kim jesteśmy
BIERZEMY ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA REZULTATY
Nasze pomysły oraz propozycje programowe generowane są przez zespół składający się z wieloletnich praktyków, ekspertów oraz reprezentantów różnorodnych środowisk
Case studies
Dzięki doświadczeniu rozwijamy kompetencje i rozumienie oczekiwań naszych Klientów
ZAUFALI NAM:
Zapis na bezpłatny pokaz team buildingu
Bezpłatne pokazy team building’ów i edutainment
Zapraszamy do udziału w cyklu bezpłatnych jednodniowych spotkań inspiracyjnych Gamma Discover.
Integracje okolicznościowe
Przy okazji i na okazję – imprezy okolicznościowe
Dziś firmy prześcigają się w akcjach employer brandingowych, których celem jest stworzenie miejsca przyjaznego i atrakcyjnego dla pracowników. W tym duchu co raz częściej odbywają się w organizacjach i zespołach nie tylko wigilie firmowe, ale również imprezy karnawałowe, halloweenowe czy spotkania wielkanocne. 
Panteony (Gra planszowa + team building)
Gra planszowa + team building = Panteony
Format team buildingowo-edutainmentowy. Łączy najciekawsze mechanizmy gier planszowych oraz aktywności wykorzystujące gry mobilne, aktywności ruchowe oraz  wyzwania logiczne.
Transfer ciemnej materii

Najciekawsze jest to czego nie widać…

„Transfer Ciemnej Materii” jest wielką metaforą zarządzania, komunikacji i współpracy między działowej w organizacjach. Uczestnicy będą mieli za zadanie skonstruować zaawansowane urządzenie półprzewodnikowe, aby dokonać na planecie Wenus transmisji ciemnej materii.

Materiały i informacje

Szkolenia miękkie
Najnowsza lista szkoleń miękkich.
Szkolenia twarde
Pobierz listę szkoleń twardych.
Folder informacyjny
Dowiedz się o nas więcej.
Gamma w mediach
Zobacz co piszą o nas media.

Opinie o szkoleniach

Stefa wiedzy

WikiGamma
Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy
Gamma Q&A
Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR
Artykuły eksperckie
Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi
Wideo
WikiGamma w formacie video
Recenzje
Recenzje książek
Artykuły, Artykuły cd.
Standardowe informacje z obszaru szkoleń

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach:
tel: 22/266 08 48, tel. kom.: 505 273 550,
biuro@projektgamma.pl
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
 ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.