Komunikacja z klientem

Prawidłowa i skuteczna komunikacja z klientem może okazać się sukcesem. W przypadku bardzo wielu firm, długofalowa, bezpośrednia i efektywna komunikacja z klientem okazuje się być niezastąpiona. To właśnie dzięki porozumieniu z klientami wiele firm odnosi ogromne sukcesy, prowadzi skuteczną sprzedaż i mimo stosunkowo niewielkiego nakładu na marketing w firmie, nieustannie pozostaje bardzo silną konkurencją nawet dla większych od siebie przedsiębiorstw. Odpowiednio prowadzona komunikacja może pozwolić na przywiązanie klientów do danej marki, a tym samym zwiększyć sprzedaż.

 
Prawidłowa i skuteczna komunikacja z klientem może okazać się sukcesem. W przypadku bardzo wielu firm, długofalowa, bezpośrednia i efektywna komunikacja z klientem okazuje się być niezastąpiona. To właśnie dzięki porozumieniu z klientami wiele firm odnosi ogromne sukcesy, prowadzi skuteczną sprzedaż i mimo stosunkowo niewielkiego nakładu na marketing w firmie, nieustannie pozostaje bardzo silną konkurencją nawet dla większych od siebie przedsiębiorstw.

Odpowiednio prowadzona komunikacja może pozwolić na przywiązanie klientów do danej marki, a tym samym zwiększyć sprzedaż.

ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

Zwiększ swoją skuteczność w sprzedaży w modelu B2B. Wszystkich zainteresowanych tematyką zaawansowanych technik sprzedaży B2B zapraszamy na szkolenie z technik sprzedaży, szkolenie jak zwiększać sprzedaż, szkolenia handlowe.

Zgodnie z ogólnie przyjętymi standardami, prawidłowa i prowadzona na najwyższym poziomie komunikacja z klientem powinna być dla nas najważniejsza. W szczególności zaś, nacisk powinniśmy kłaść na zadowolenie klienta i satysfakcję z przeprowadzonej rozmowy biznesowej. Stanowi to bowiem gwarancje, że klient będzie chętnie powracał do nas, a mając do wyboru naszą firmę bądź konkurencyjną, chętniej wybierze właśnie nas.

Zadaniem dobrego sprzedawcy jest więc nastawienie na konsumentów, doskonała komunikacja i porozumiewanie się z nimi, a także pełna satysfakcja obydwu stron z udanej transakcji.
 
W obecnych czasach udostępnianych jest wiele różnych możliwości porozumiewania się z klientami, które z uwagi na usprawnienie tego procesu, warto wykorzystywać. Oczywiście, niezastąpiona zawsze pozostanie komunikacja bezpośrednia, rozmowa "twarzą w twarz". Podczas takiej rozmowy jesteśmy w stanie zyskać zdecydowanie najwięcej.

Ponadto, często wykorzystywaną jest rozmowa telefoniczna z klientem, z której warto korzystać, bowiem jest dostępna niemal zawsze, nawet kiedy klient bądź sprzedawca nie mają aktualnie możliwości się spotkać, sporadyczne komunikowanie się za pomocą telefonu również może pozostać doskonałą formą porozumiewania się z klientami.

Inne możliwości, to przede wszystkim wiadomości e-mail, przypomnienia za pomocą wiadomości SMS, czy też wykorzystywanie w celu komunikowania się różnego rodzaju platform i kanałów komunikacyjnych.

ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

z tej strefy wiedzy

Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

Zapraszamy do naszej

gamma Wiki +

Znajdziesz tam:
  • 800 pigułek wiedzy
  • 40 filmów edukacyjnych
  • ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej.
Raporty HR
Raporty HR

Okręty flagowe naszej strefy wiedzy w wersji audio.

Video
Video

Szereg koncepcji, narzędzi i idei w wersji video.

Audio
Audio

Audiopigułki wiedzy w drodze do pracy czy w – trakcie spaceru.

Artykuły
Artykuły

Do przeczytania w lub do pobrania w formacie pdf.

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Video
Video

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

powiązane z tematem artykułu

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.